حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مبلغ قرارداد شجاع و پرسپولیس چقدر است؟

  • کد خبر: ۴۶۵۶۴
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
مبلغ قرارداد شجاع و پرسپولیس چقدر است؟
مبلغ قرارداد جنجالی مدافع تیم پرسپولیس که خواهان افزایش آن شده مشخص شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت این تیم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر اعلام کرد که قصد دارد برای ادامه فوتبالش به یکی ازتیم‌های این کشور حاشیه خلیج فارس به میدان برود.

یکی از دلایلی که باعث شده شجاع قصد جدایی از پرسپولیس را داشته باشد بحث پایین بودن مبلغ قرارداد او نسبت به سایر بازیکنان و حتی بازیکنان جدید است که این مسئله صدای این مدافع مازندرانی را در آورده است.

پیگیری ها نشان می دهد که پایه قرارداد خلیل‌زاده با پرسپولیس یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون بوده که البته این مبلغ بدون در نظر گرفتن آپشن‌های نظیر قهرمانی و صعود در لیگ قهرمانان آسیاست.

با این همه این مدافع پرجاشیه پرسپولیس که اخیراً ملی‌پوش هم شده اعلام کرده که قصد دارد فوتبال خود را در قطر ادامه دهد و باید دید که در نهایت او روی این تصمیم خواهد ماند یا اینکه نظرش پس از بالا رفتن مبلغ قرارداد با سرخپوشان عوض خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->