مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی اعطا شد فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین جزئیات طرح جنجالی دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان پایگاه‌های اشغالگران اسرائیلی زیر آتش سنگین حزب‌الله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) روز تحلیف پوتین مشخص شد ابوعبیده: پاسخ ایران به اسرائیل قواعد جدیدی را وضع کرد | اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است جمعی از کارگران فردا چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد رئیسی وارد «کراچی» قلب اقتصادی پاکستان شد حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل وزیر دفاع روسیه: اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ روسیه شد اردوغان در راه بازگشت از عراق: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «امیر تتلو» برگزار شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد شعب اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد تکرار ادعاهای سیاسی و تحریک‌آمیز گروسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران سرلشکر باقری: وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است سخنگوی وزارت خارجه: به توافق ارمنستان و آذربایجان احترام می‌گذاریم عربستان سرکنسول جدید خود برای مشهد را مشخص کرد
سرخط خبرها

ماجرای طرح سؤال از وزیر کار به‌‌دلیل «شستا» چیست؟

  • کد خبر: ۴۶۵۶۶
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
ماجرای طرح سؤال از وزیر کار به‌‌دلیل «شستا» چیست؟
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از طرح سؤال خود از وزیر کار با ادعای به‌کارگیری اعضای ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در هیئت‌مدیره شرکت‌های زیرمجموعه شستا خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، علی خضریان با اشاره به شرایط اقتصادی در ایام بیماری کرونا و شغل‌هایی که آسیب دیده‌اند و هم چنین تعطیلی مشاغل و بیکاری افراد مدعی شد: مدارکی به دست بنده رسیده که نشان می‌دهد شماری از اعضای ستاد انتخاباتی آقای حسن روحانی با دستور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت‌های زیر مجموعه شستا بکار گیری شده‌اند. این در حالی است که آمار‌ها نشان می‌دهد حدود ۳۰ درصد از جوانان کشور بیکار هستند که بسیاری از این جوانان تحصیل کرده و متخصص، می‌توانستند واجد شرایط جذب در برخی شرکت‌های دولتی باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه به کارگیری افراد در مشاغل تخصصی و مدیریتی، نیازمند داشتن تخصص، تجربه و سوابق شغلی موثر و مرتبط است سوال بنده از وزیر محترم تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی این است که اعضای کمیته جوانان و دانشجویان ستاد‌های انتخاباتی جناب آقای روحانی با کدام سابقه موثر شغلی، برای جذب در مشاغل کلیدی و هیأت مدیره بزرگترین و مهمترین هلدینگ‌ها و شرکت‌های اقتصادی و تولیدی کشور (زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) معرفی شده اند؟ آقای شریعتمداری که مدعی شفافیت در وزارتخانه تحت امرشان و بخصوص شرکت‌های شستا هستند حاضر به شفاف سازی در خصوص جذب بدون ضابطه این افراد نیز هستند؟ آیا چنین امکانی برای سایر جوانان کشور هم فراهم است؟ آیا این مصداق اتمّ بی عدالتی و تخلف آشکار مدیریتی نیست؟

این عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود ادامه داد: آقای شریعتمداری به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی که متولی اشتغال در کشور است چه پاسخی به خیل جوانان بیکار در کشور خواهد داشت و این اقدام خود را چگونه توجیه می‌کند؟ در چنین شرایطی که مسائل اقتصادی اولویت اول کشور است و اقشار مختلف مردم با مشکلات عدیده معیشتی و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند و هر روز هم این فشار در حال افزایش است و مردم زیر فشار اقتصادی در حال له شدن هستند، با پشتوانه کدام تصمیم کارشناسی شده در سال پایانی دولت اقدام به معرفی جوانان عضو ستاد انتخاباتی آقای روحانی جهت عضویت در هیات مدیره شرکت‌های بزرگ اقتصادی کرده‌اید؟

وی در پایان مدعی شد: به استناد لیست‌ها و مدارک موجود این افراد با امضای جناب م. ک معاون وزیر به شستا معرفی شده‌اند، درخواست بنده از وزیر محترم این است که در خصوص به کارگیری این افراد در چنین پست‌های مهمی شفاف سازی صورت گیرد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->