واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

کیا استونیک GT Line مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد

  • کد خبر: ۴۶۶۱۰
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کیا استونیک GT Line مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد
تیپ GT Line از کراس‌اور کوچک کیا استونیک مجهز به پیشرانه نیم‌هیبریدی با قدرت ۱۱۸ اسب بخار و سیستم کلاچ iMT، برای عرضه در بازار‌های اروپایی معرفی شد.
به گزارش شهرآرانیوز، تیپ GT Line از کراس‌اور کوچک کیا استونیک مجهز به پیشرانه نیم‌هیبریدی با قدرت ۱۱۸ اسب بخار و سیستم کلاچ iMT، برای عرضه در بازار‌های اروپایی معرفی شد.

سلتوس کوچک‌ترین کراس‌اور کیا در ایالات متحده است؛ اما اگر استونیک (به‌صورت فرضی) به آمریکای شمالی بیاید، شرایط کاملا تغییر خواهد کرد. این کراس‌اور کوچک حدود ۲۳۰ میلی‌متر کوتاه‌تر از کیا سلتوس و همچنین ۴۰ میلی‌متر باریک‌تر است؛ درحالی‌که سقف آن ۸۰ میلی‌متر پایین‌تر قرار می‌گیرد. کیا اوایل سال جاری میلادی در اروپا نسخه‌ای از استونیک (Stonic) عرضه کرد و اکنون تیپ پرچم‌دار جدیدی ارائه می‌دهد.
 
کیا استونیک GT Line مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد
محصول جدید کیا به سری خودرو‌های GT Line این شرکت که همیشه در حال رشد است، می‌پیوندد و مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های بصری اسپرت را بدون هیچ‌گونه تغییر مکانیکی برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. مدل GT Line ظاهراً تهاجمی‌تر از نسخه‌های قبلی استونیک است، اگرچه خروجی‌های اگزوز دوگانه این خودرو قطعاً ظاهر عملکردی ندارند. طرح دورنگ با سقف متضاد و ورودی‌های هوای زردرنگ، حس خوبی ایجاد می‌کند و رینگ‌های ۱۷ اینچی اختصاصی برای این تیپ نیز عرضه می‌شود.
 
کیا استونیک GT Line مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد
کیا استونیک GT Line با جلوپنجره منحصربه‌فرد و سپر اصلاح‌شده، میزبان ورودی‌های هوای جدیدی است. سینی زیر با رنگ نقره‌ای، تغییرات ظاهر بیرونی خودرو را که در ۶ رنگ اصلی و رنگ متضاد زرد یا سیاه برای سقف وجود دارد، کامل می‌کند. تغییرات داخل کابین خودرو چندان واضح نیست؛ اگرچه تودوزی جدید بسیار مهیج است و روکش چرمی فرمان با نشان GT Line نیز وجود دارد.
 
کیا استونیک GT Line مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد
 
زیر کاپوت، همان پیشرانه ۱ لیتری توربوشارژ بنزینی معمولی کیا استونیک وجود دارد که با فناوری نیم‌هیبریدی معرفی‌شده برای مدل‌های متوسط این کراس‌اور کامل می‌شود. پیشرانه سه سیلندر استونیک ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۷۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و به‌صورت استاندارد به جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته متصل می‌شود. البته برای این خودرو تمام سیستم انتقال قدرت به‌صورت سنتی نیست؛ بلکه سیستم کلاچ جدید کیا با نام iMT موجود است که استفاده از پدال کلاچ را حذف می‌کند و اتصال مکانیکی با یک سیستم کاملا الکترونیکی جایگزین می‌شود.

همچنین می‌توان پیشرانه را به جعبه‌دنده خودکار هفت سرعته دوکلاچه متصل کرد. در این حالت، حداکثر گشتاور تولیدی پیشرانه به ۲۰۰ نیوتن‌متر می‌رسد. صرف نظر از نوع جعبه‌دنده، قدرت پیشرانه برخلاف نسخه AWD سلتوس منحصرا به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.  هر دو نسخه‌ی مجهز به سیستم iMT و دوکلاچه، در زمان ۱۰/۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسند و با بیشینه سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت کار می‌کنند.

کیا استونیک GT Line در انگلیس و احتمالاً سایر بازار‌های اروپایی دردسترس خریداران خواهد بود. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این مدل در بازار اروپا در دست نیست و در هنگام عرضه نهایی قیمت آن مشخص می‌شود.

منبع:زومیت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->