معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نگاهی به شماره جدید نشریه Computer Active | ناشناس ماندن در اینترنت

  • کد خبر: ۴۶۶۳۲
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
نگاهی به شماره جدید نشریه Computer Active | ناشناس ماندن در اینترنت
نشریه Computer Active در پرونده اصلی شماره جدید خود روی سرویس‌های ابری مدیریت فایل‌های چندرسانه‌ای متمرکز شده است.
نجفی | شهرآرانیوز - نویسندگان نشریه با توصیه به استفاده از سرویسی تحت عنوان PLEX بر این باورند که با توجه به سهولت دسترسی به فضای مجازی، اکنون زمان آن فرا رسیده است که کاربران به جای استفاده از ابزار‌هایی مانند اسپاتیفای بتوانند به موسیقی و رسانه‌های هنری مورد نظر خود از هر جایی با استفاده از اینترنت دسترسی داشته باشند.
 
در میان دیگر خبر‌های نشریه، مایکروسافت اعلام کرده است نسخه بعدی مجموعه نرم‌افزاری مایکروسافت آفیس ورژن ۲۰۲۲ خواهد بود. این در حالی است که پیش از این گمان می‌شد مایکروسافت از این پس صرفا به به‌روز‌رسانی و فروش بسته‌های تکمیلی مجموعه آفیس اقدام کند. در خبر دیگری از مایکروسافت و در حالی که جهان همچنان با کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می‌کند، این شرکت خوش‌بین است بتواند همه‌گیری یا پاندمی بعدی را قبل از شیوع شناسایی کند. پروژه اخطاردهنده مایکروسافت با استفاده از تله‌های روباتیک می‌تواند حشرات آلوده را شناسایی و شکار کند.
 
این سیستم البته در سال ۲۰۱۶ و در جریان شیوع زیکا در آمریکای جنوبی یک بار موفق از آزمون بیرون آمده است. در مجموع با شیوع ویروس کویید ۱۹ بسیاری از شرکت‌های فناوری جهان به سمت توسعه نوآوری‌های حوزه درمان گام برداشتندو به نظر می‌رسد مایکروسافت هم با همین هدف به دنبال توسعه این پروژه قدیمی خود است.
حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی نیز از دیگر سوژه‌های این شماره است که در گزارشی با زیر سؤال بردن «ناشناس ماندن در اینترنت» به آن پرداخته شده است. شاید شما هم از آن دسته کاربرانی باشید که با تنظیم مرورگر روی حالت ناشناس (Incognito Mode) از هویت خود در وب محافظت می‌کنید، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد علاوه بر این گزینه، باید با تنظیمات Cookies و ردیاب‌های تبلیغاتی، آن‌ها را متوقف کنید. البته در کنار این موارد، استفاده نکردن از سایت‌هایی نظیر گوگل نیز که اطلاعات کاربران را احصا می‌کنند ضرورت دارد.
 
 
برای دانلود این شماره کلیک کنید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->