نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

قرعه ۲۰ برای شهرخودرو در لیگ بیستم

  • کد خبر: ۴۶۶۴۴
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
قرعه ۲۰ برای شهرخودرو در لیگ بیستم
قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، روز گذشته در‌حالی برگزار شد که شهرخودرو تنها‌ نماینده استانمان در این مسابقات با قرعه خوبی مواجه شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ اگرچه قرعه در رقابت‌هایی که به‌صورت لیگ برگزار می‌شود و همه تیم‌ها با هم بازی می‌کنند، چندان محلی از اعراب ندارد؛ اما تقسیم بازی‌های سخت و آسان موهبتی است که نصیب تیم مهدی رحمتی شده و این مسئله مهم می‌تواند به نتایج او در لیگ پیش‌رو کمک زیادی کند. شهر‌خودرویی‌ها لیگ را با بازی مقابل تیم ماشین‌سازی در مشهد شروع می‌کنند که تیم بسیار متوسط و می‌شود گفت ضعیفی بسته است؛ به طوری که خیلی‌ها این تیم تبریزی را یکی از مدعیان سقوط پیش‌بینی کرده‌اند. شاگردان رحمتی پیش از برخورد با پرسپولیس در هفته ششم، ۲ بازی نسبتا آسان دیگر با پیکان و نفت آبادان دارند که آن‌ها هم با دست‌پر وارد لیگ امسال نشده‌اند.
 
بعد از تقابل با پرسپولیس در هفته چهارم و استقلال در هفته ششم که البته این آخری در مشهد برگزار می‌شود، شهر‌خودرو در ادامه لیگ با گل‌گهر و آلومینیوم تازه‌لیگ‌برتری‌شده بازی خواهد کرد. مصاف با تراکتور یک بازی سخت دیگر برای شهر‌خودرو بعد از این ۲ بازی آسان خواهد بود و بعد از این نماینده استانمان با تیم‌های متوسط سایپا، نفت مسجدسلیمان و نساجی بازی دارد. مصاف با سپاهان یک بازی سخت دیگر بعد از این بازی‌هاست و بعد از شهر‌خودرو تا پیش از نیم‌فصل با مس تازه‌لیگ‌برتری‌شده در مشهد و با فولاد در اهواز بازی خواهد کرد.


شروع مسابقات از ۱۲ آبان

مسابقات لیگ بیستم از تاریخ ۱۲ آبان‌۱۳۹۹ آغاز خواهد شد. از نکات جالب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، مصاف تیم‌های تازه‌صعود‌کرده مس رفسنجان و آلومینیوم اراک با نمایندگان آسیایی ایران است و پرسپولیس هم در تهران با سایپا بازی خواهد کرد. ضمن اینکه سپاهان نیز خیلی زود به قلعه‌نویی برخورد کرده و باید در سیرجان به‌مصاف گل‌گهر برود؛ دیداری که شاید مهم‌ترین اخبار را به خودش اختصاص دهد.
 
برنامه کامل هفته اول فصل جدید لیگ برتر به‌این‌صورت است: گل‌گهر سیرجان- سپاهان اصفهان/ تراکتور تبریز- نفت مسجدسلیمان / ذوب‌آهن اصفهان- فولاد خوزستان‌/ سایپا تهران- پرسپولیس‌/ شهرخودرو مشهد- ماشین‌سازی تبریز/ استقلال- مس رفسنجان‌/ صنعت نفت آبادان- پیکان‌/ آلومینیوم اراک- نساجی مازندران
براساس قرعه‌کشی انجام‌شده، شهرآورد نود‌و چهارم بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ بیستم برگزار خواهد شد.


قرعه خوب برای استقلال فکری

تیم استقلال در هفته نخست رقابت‌ها باید در ورزشگاه آزادی و در‌برابر تیم تازه‌صعود‌کرده مس رفسنجان قرار گیرد. آبی‌ها در هفته دوم رقابت‌ها در ورزشگاه فولاد‌آرنا میهمان تیم فولاد خواهند بود که به نظر سخت‌ترین رقابت استقلال در هفته‌های نخست خواهد بود. تیم استقلال در هفته سوم باید در تهران به دیدار ماشین‌سازی تبریز برود؛ تیمی که فصل گذشته اولین شکست آبی‌ها را در لیگ به این تیم تحمیل کرد. شاگردان محمود فکری در هفته چهارم باید در تهران به دیدار تیم پیکان بروند و در هفته پنجم نیز در ورزشگاه آزادی به دیدار زرد‌پوشان آبادانی خواهند رفت. در آخر تیم استقلال ۲ هفته پیاپی میهمان خواهد بود و باید به مشهد و اصفهان سفر کند.
 
در ابتدا تیم استقلال به دیدار شهر‌خودرو و مهدی رحمتی خواهد رفت و پس از آن دیدار حساسی برابر ذوب‌آهن در شهر اصفهان برگزار خواهد کرد. با نگاهی به ترتیب قرعه‌کشی به نظر می‌رسد کادر فنی تیم استقلال از دیدار‌های ابتدایی فصل که دیدار‌های مهمی برای تیم‌هاست، راضی باشد. در سال‌های گذشته تیم استقلال همواره در هفته‌های نخست نتایج ضعیفی کسب کرده است و به نظر این‌بار شاگردان محمود فکری می‌توانند امتیاز‌های لازم را برای حضور در جمع مدعیان از همین ابتدای لیگ کسب کنند.


۳ هفته سخت پرسپولیس قبل از فینال آسیا

تیم پرسپولیس در‌حالی در نخستین هفته‌های لیگ بیستم به‌مصاف تیم‌های سایپا، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، شهرخودرو و نساجی خواهد رفت که باید در تاریخ ۲۹ آذر یعنی احتمالا ۸ هفته بعد از شروع لیگ در بازی فینال لیگ قهرمانان حاضر شود. سرخ‌ها در آغاز لیگ، ۲ دیدار در تهران خواهند داشت که با توجه به خستگی بازیکنان این تیم به‌خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا، اتفاق مثبتی برای آن‌ها خواهد بود؛ اما در هفته سوم آن‌ها باید به‌مصاف نفت مسجدسلیمان بروند که همیشه برابر پرسپولیس قدرتمند ظاهر شده است. در هفته چهارم تقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی با تیم مدعی مهدی رحمتی در شهرخودرو جذاب خواهد بود.

در هفته پنجم پرسپولیس به مازندران می‌رود تا مقابل نساجی قرار بگیرد؛ اما پس از آن سرخ‌پوشان ۳ هفته بسیار سخت را خواهند داشت و باید مقابل ذوب‌آهن، سپاهان و استقلال قرار بگیرند. سپس نوبت به دیدار فینال آسیا می‌رسد و سرخ‌ها پس از این بازی‌ها باید به دوحه بروند تا در مقابل حریف شرق آسیایی قرار بگیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->