استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

رضا علیزاده، رئیس هیئت هندبال خراسان‌رضوی شد | رأی با وعده سالن!

  • کد خبر: ۴۶۶۴۶
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
رضا علیزاده، رئیس هیئت هندبال خراسان‌رضوی شد |  رأی با وعده سالن!
رضا علیزاده، با اکثریت آرای اعضای مجمع هندبال خراسان‌رضوی برای ۴ سال سکان‌دار این هیئت شد
مرتضی اخوان - هنوز چند روز از حسرت سال هندبال خراسان به‌دلیل حضورنداشتن تیمی از این خطه هندبال‌خیز در لیگ برتر آقایان نمی‌گذرد که مجمع انتخاب رئیس هیئت استان برگزار می‌شود؛ انتخاباتی که قرار است بالاخره چراغ همیشه‌خاموش هیئتی را روشن کند که اگر در این ۴ سال در آن اتفاقات خوبی می‌افتاد، شاید امروز هندبال خراسان در لیگ برتر نه‌تن‌ها تیم داشت، بلکه صاحب جایگاه بالانشینی هم بود.
 
هیئت هندبال خراسان‌رضوی در‌حالی در مجمع روز گذشته که با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی و اعضا برگزار گردید، رئیس‌دار شد که جریان مجمع، از آینده پُرتردید پیش‌روی این هیئت حکایت داشت. ۴ نامزد این انتخابات یکی پس از دیگری یا انصراف دادند یا از حضور در جلسه مجمع خودداری کردند و دست‌آخر انتخابات فقط با ۲ نامزد رسمی یعنی رضا علیزاده و امیر زیبایی برگزار شد؛ انتخاباتی که نتیجه آن چندان دور‌از‌ذهن نبود و رأی قاطع اعضای مجمع، یادآور رأی قاطعی بود که ۴ سال قبل به زارعی داده شد، اما خروجی آن چیزی جز تعطیلی دراز‌مدت هندبال در استان هندبالی کشور نبود!


رأیی که اظهر‌من‌الشمس بود

همه‌چیز پازل انتخابات هیئت هندبال درست چیده شده بود؛ مجمعی بی‌حاشیه و کاملا قابل پیش‌بینی. ۱۷ عضو مجمع انتخابات هیئت هندبال خراسان‌رضوی متشکل از نماینده ورزشکاران، نماینده داوران، نماینده باشگاه‌ها، نمایندگان شهرستان‌ها، نماینده آموزش‌و‌پرورش و... در سالن حاضر بودند و پروتکل‌های بهداشتی نیز با رعایت فواصل اجتماعی، استفاده از ماسک و... که حتی سر‌و‌کله‌اش پای جام پذیرای آرای اعضا هم پیدا شده بود، کاملا رعایت شد. در‌این‌بین اتفاق غافل‌گیرکننده، انصراف یکی پس از دیگری نامزد‌ها و ۲ غایب جلسه بود که به نظر زمینه را برای انتخاب رئیس جدید فراهم کرده بود.
 
شاید دفاع بی‌رمق و کمتر از زمان ۷ دقیقه فرصت امیر زیبایی، تنها‌رقیب رضا علیزاده در جلسه مجمع، شاهد این مدعا باشد. زیبایی که با چهره‌ای جوان و هیبتی غیر‌رسمی به روی صحنه رفت تا برنامه‌های خود را برای هیئت متبوع بگوید، به ذکر چند جمله شعاری بسنده کرد و قبل از پایان زمان ۷ دقیقه پایین آمد تا رضا علیزاده با کت‌و‌شلواری مدیریتی بالای جایگاه برود و نه‌تن‌ها از ۷ دقیقه زمان خود استفاده کند، بلکه به‌ظاهر برنامه‌ای شش‌بندی و مدون را ارائه کند؛ دفاعی که در پایان به کسب ۱۳ رأی او در‌برابر ۴ رأی زیبایی انجامید.


اعتماد با وعده حمایت شهری

رضا علیزاده، رئیس جدید هیئت هندبال، در مجمع از سوابقش گفت؛ سوابقی که شاید وسوسه‌برانگیزترینِ آن حضورش در شورای شهر مشهد و کار‌های اجرایی باشد که در مسند‌های مدیریت شهری انجام داده است. او درست شبیه وعده‌ای که ۴ سال قبل زارعی، رئیس قبلی هیئت، داد و رأی اعضای مجمع را گرفت، عمل کرد. علیزاده با وعده کمک‌گرفتن از مدیریت شهری و بودجه ورزشی که در شورا برای این مهم تخصیص داده شده است، رأی اعضای مجمع را گرفت. همان‌گونه که ۴ سال پیش زارعی که خود از دانشگاهیان بود، با وعده بهره‌گرفتن از امکانات دانشگاه فردوسی برای کمک به توسعه ورزش هندبال نظر مثبت اعضای مجمع را جلب کرد، اما در طول ۴ سال حضورش در این مسند هیچ‌گاه نتوانست به وعده‌هایش جامه عمل بپوشاند.


مسئله سالن و دیگر هیچ

مسئله پس‌گرفتن سالن مرحوم محمدیان که به خانه هندبال مشهور است، یکی از دغدغه‌های اصلی اعضای مجمع بود؛ مسئله‌ای که عبدا... کافی را به‌عنوان یکی از کهنه‌سواران هندبال مشهد به پای جایگاه کشاند و او بعد از انداختن رأیش به جام خطاب به رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان از آن‌ها خواست تا خانه هندبال را به جامعه هندبال استان برگردانند. رئیس جدید هیئت هندبال در‌این‌باره با اشاره به امکان بهره‌مندی و تعامل با سازمان‌ها برای استفاده از سالن‌های ورزشی آن‌ها گفت: ما سالن ورزشی در سطح شهر کم نداریم. سازمان‌های ما سالن زیاد دارند. از آستان قدس بگیرید تا سالن‌های شهرداری. فقط باید تعامل خوبی با این سازمان‌ها داشته باشیم تا بتوانیم سالن‌های آن‌ها را برای ورزش هندبال به خدمت بگیریم. البته فرزاد فتاحی، در پایان جلسه مجمع، با اشاره به این دغدغه عمومی جامعه هندبال وعده داد که چنانچه هندبالی‌ها سالن محمدیان را فقط برای رشته خود استفاده کنند و باز آن را به اجاره رشته‌های دیگر ندهند و قصد درآمدزایی از آن نداشته باشند، سالن را به هندبال استان برمی‌گرداند.


تجلیلی بعد از تعطیلی!

در پایان جلسه مجمع، اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی و فدراسیون هندبال از رئیس پیشین هیئت استان تقدیر کردند؛ تجلیلی از دکتر زارعی که در طول ۴ سال حضورش در این مسند، هندبال خراسان جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور نداشت و شاید تنها‌دستاوردش قهرمانی تیم صد‌در‌صد غیربومی بانوان اشتادسازه در لیگ برتر هندبال بانوان بود. زارعی در دوران تصدی این پُست کمتر پاسخ‌گوی اصحاب رسانه بود و بعد از صعود تیم دورهمی و ریش‌سفیدانه هیئت هندبال از لیگ دسته‌یک آقایان به لیگ برتر، نتوانست زمینه گرفتن اسپانسر را برای حضور در این لیگ فراهم کند و دست‌آخر حسرت بزرگ بر دل هندبال خراسان ماند و لیگ امسال بدون حضور تیمی از خراسان آغاز شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->