ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین تعلیق شد تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی اعطا شد فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین جزئیات طرح جنجالی دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان پایگاه‌های اشغالگران اسرائیلی زیر آتش سنگین حزب‌الله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) روز تحلیف پوتین مشخص شد ابوعبیده: پاسخ ایران به اسرائیل قواعد جدیدی را وضع کرد | اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است جمعی از کارگران فردا چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد رئیسی وارد «کراچی» قلب اقتصادی پاکستان شد حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل وزیر دفاع روسیه: اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ روسیه شد اردوغان در راه بازگشت از عراق: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «امیر تتلو» برگزار شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ورود مجلس به موضوع خودکشی دانش‌آموز بوشهری

  • کد خبر: ۴۶۶۶۲
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
ورود مجلس به موضوع خودکشی دانش‌آموز بوشهری
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به خودکشی دانش‌آموز ۱۱ ساله بوشهری آن را فاجعه خواند و تاکید کرد که باید این فاجعه علت‌یابی شود و در آینده شاهد تکرار چنین مصیبت‌هایی نباشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به خودکشی دانش‌آموز ۱۱ ساله بوشهری آن را فاجعه خواند و تاکید کرد که باید این فاجعه علت‌یابی شود و در آینده شاهد تکرار چنین مصیبت‌هایی نباشیم.

چند روز گذشته خبری درباره‌ی خودکشی دانش‌آموز ۱۱ ساله در بندر دیر بوشهر با طناب دار منتشر شد که حرف و روایات مختلفی درباره علت خودکشی این نوجوان وجود دارد، عده‌ای علت را فقر و گروهی دیگر عدم دسترسی به تلفن هوشمند برای اتصال به سامانه شاد و تحصیل به صورت آنلاین می‌نامند که هنوز علت دقیق این خودکشی مشخص نشده است. البته آموزش و پرورش خودکشی این دانش آموز به دلیل دسترسی نداشتن به تلفن همراه و کلاس‌های مجازی را رد کرده و گفته از فروردین‌ماه یک گوشی توسط مدیر مدرسه در اختیار او قرار داده شده و تا آخرین ساعات قبل از اقدام به خودکشی نیز در شبکه شاد فعالیت داشته است.

روابط عمومی آموزش و پرورش دیر با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده که «دلیل خودکشی دانش‌آموز دیری عدم دسترسی به تلفن همراه نبوده است».

در واکنش به خودکشی این دانش‌آموز احمد نادری، رییس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی - در صفحه توییتر خود نوشت:

« پدیده خودکشی آنهم برای یک دانش آموز ۱۱ ساله فاجعه است و نباید به راحتی از کنار آن عبور کنیم. این فاجعه باید به درستی علت‌یابی شود تا در آینده شاهد تکرار چنین مصیبت‌هایی نباشیم.

‏خدا به خانواده این دانش آموز صبر عنایت کند.

‏حتما علت دقیق آنرا پیگیر خواهم بود.»

همچنین این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در توییت دیگری با اشاره به طرح تهیه شده برای تکلیف دولت جهت تامین سه میلیون تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت نوشت:

« طرح دوفوریتی تهیه سه میلیون تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت را حدود یک ماه پیش تهیه و با جمع آوری حدود ۴۰ امضا سابمیت کردم. اعلام وصول شده و در نوبت قرار دارد.

‏مطابق این طرح دولت مکلف خواهد شد از محل های بودجه ای مشخص شده، سه میلیون ابزار تهیه و در اختیار آنان قرار دهد.»

حدود یک ماه پیش نادری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح دو فوریتی برای دسترسی دانش آموزان نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند جهت آموزش در فضای مجازی خبر داده بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->