جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

بازگشت سریال‌های کمدی به تلویزیون با اکبر عبدی، جواد رضویان و سعید آقاخانی

  • کد خبر: ۴۶۶۷۲
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
بازگشت سریال‌های کمدی به تلویزیون با اکبر عبدی، جواد رضویان و سعید آقاخانی
سال ۹۹ سریال‌های کمدی نیمه‌تمامی مانند «زیرخاکی»، «نون خ ۲» و «دوپینگ» در تلویزیون پخش شد و سریال «آخرخط» هم در جلب نظر مخاطبان موفق نبود. پس از ماه صفر، از اوایل آبان قرار است پخش سریال‌های کمدی از سر گرفته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پنجم آبان سریال کمدی «صفر بیست و یک» روی آنتن خواهد رفت. در ادامه این احتمال می‌رود که منع پخش «کتونی زرنگی» هم برداشته شود و آن را به آنتن برساند. چهار سریال «نون. خ ۳»، «نوروز رنگی»، «ویلا» و «باخانمان» هم در مرحله تولید هستند و به پخش خواهند رسید.

صفر بیست و یک

تلویزیون پس از سه ماه که سریال طنزی روی آنتن نبرده بود، یکی از برگ‌های برنده خود را رو کرده و قرار است به زودی مجموعه طنز «صفر بیست و یک» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری پخش شود. جواد رضویان سابقه ساخت سریال‌های طنزی مانند «قرارگاه مسکونی» و «مهمانان ویژه» را در کارنامه خود دارد که جزو مجموعه‌های طنز پربیننده تلویزیون نیستند، اما سیامک انصاری که سال‌ها به عنوان بازیگر با مهران مدیری همکاری کرده بود نیز همراه رضویان کارگردانی سریال را برعهده داشته است. ترکیب بازیگران سریال را چهره‌هایی مانند سیامک انصاری، جواد رضویان، رویا میرعلمی، امیرحسین رستمی و سروش جمشیدی شکل داده‌اند که سابقه خوبی در زمینه بازی در آثار کمدی دارند.

کتونی زرنگی

مجموعه «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور سال ۹۸ ساخته شده است و قرار بود سال گذشته پخش شود، اما در آستانه پخش از کنداکتور حذف و توقیف شد. در نهایت مرتضی میرباقری معاون سابق سیما، اعلام کرد که دلیل پخش نشدن این مجموعه ایرادهای محتوایی و کیفیت ضعیف آن بوده است. اکنون که حمید شاه‌آبادی مسئولیت معاونت سیما را برعهده گرفته است، این گمان می‌رود که این سریال از توقیف دربیاید و پس از «صفر بیست و یک» روانه آنتن شود. هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، برزو ارجمند، سحر ولدبیگی و ملیکا شریفی‌نیا از بازیگران این مجموعه هستند.

نون خ ۳

یکی دیگر از سریال‌هایی که شانس زیادی برای جذب مخاطب دارد، فصل سوم مجموعه «نون. خ» است. فصل اول این سریال نوروز ۹۸ پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. استقبال مخاطبان از این مجموعه باعث شد فصل دوم سریال هم ساخته شود. شیوع ویروس کرونا باعث شد این مجموعه تقریبا نیمه‌تمام بماند و در شرایط قرنطینه روی آنتن برود. ساختار این مجموعه بی‌شباهت به «پایتخت» نبود و مانند آن میان مخاطبان محبوب شد. تولید ادامه سریال در قالب فصل سوم آغاز شده و بازیگران جدیدی مانند اکبر عبدی و علی صادقی به آن اضافه شده‌اند. حضور اکبر عبدی می‌تواند تاثیر مهمی در بار کمدی سریال داشته باشد.

نوروز رنگی

علی مسعودی پس از سریال «آخر خط» که اولین تجربه او در عرصه کارگردانی بود، سراغ ساخت سریال کمدی دیگری ویژه نوروز ۱۴۰۰ رفت. این مجموعه به نام «نوروز رنگی» از نظر داستان و گروه بازیگران، با سریال «آخرخط» متفاوت است و تصویربرداری آن در مشهد انجام خواهد شد. قصه «نوروز رنگی» در اواخر اسفند یکی از سال‌های دهه ۶۰ می‌گذرد و بیشتر بازیگران آن نیز مشهدی هستند. از میان بازیگران شناخته شده، حمید لولایی و شهرام قائدی در این سریال بازی خواهند کرد و جواد خواجوی هنرمند مشهدی که در فضای مجازی شهرت دارد، در این سریال بازی می‌کند. باید صبر کرد و دید علی مسعودی با «نوروز رنگی»، تجربه ناموفق «آخرخط» را جبران خواهد کرد یا خیر.

باخانمان

برزو نیک‌نژاد سریال محبوبی مانند «دردسرهای عظیم» را در کارنامه دارد، اما او پس از این مجموعه، دو سریال «قرعه» و «پنچری» را برای تلویزیون ساخته است که موفقیت «دردسرهای عظیم» را تکرار نکردند و دستاوردی برای این کارگردان نداشتند. نیک‌نژاد امسال سریال طنز «باخانمان» را جلوی دوربین برد که از گزینه‌های پخش در نوروز است. امیر برادران که جزو گروه نویسندگان سریال «در حاشیه» بوده و نگارش فیلمنامه سریال «هیولا» را برعهده داشته، فیلمنامه «باخانمان» را نوشته است. حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، سعید امیرسلیمانی و شهرام شکیبا از بازیگران این سریال هستند.

ویلا

علیرضا نجف‌زاده نوروز ۹۸ سریال کمدی «زوج یا فرد» را روی آنتن داشت. این مجموعه بعد از «نون. خ» در رتبه دومین سریال پربیننده نوروز قرار گرفت و رضایتمندی نسبی مخاطبان را جلب کرد. این کارگردان به زودی تصویربرداری سریال «ویلا» را آغاز خواهد کرد. او پس از «زوج یا فرد»، در این مجموعه هم از حضور مرجانه گلچین استفاده کرده است. حمید لولایی نیز از دیگر بازیگران این مجموعه است که تا به حال در چند سریال کمدی همبازی مرجانه گلچین بوده و می‌توان گفت جزو زوج‌های کمدی موفق تلویزیون هستند. فعلا معلوم نیست این مجموعه ویژه پخش در نوروز ۱۴۰۰ تولید می‌شود یا خیر.

 

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->