جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها
سرخط خبرها

متلک عجیب قلعه‌نویی به رحمتی!| دعوای ژنرال و سید بالا گرفت؟

  • کد خبر: ۴۶۶۷۷
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
  • ۱
متلک عجیب قلعه‌نویی به رحمتی!| دعوای ژنرال و سید بالا گرفت؟
سرمربی اسبق استقلال و این فصل گل گهر در صحبت‌هایی عجیب متلک های ریز و درشتی را نثار سیدمهدی رحمتی، سرمربی این فصل شهرخودرو کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، اهالی فوتبال از رابطه نه چندان خوب قلعه نویی و رحمتی خبر دارند. هرچند این دو نفر تابستان سال گذشته پیش از بازی دوستانه شهرخودرو و سپاهان در زمین تمرینی منزل آباد مشهد یکدیگر را بغل کردند.
 
ماجرا از اردوگاه استقلال آغاز شد. زمانی که سرمربی و گلر به شدت با یکدیگر به مشکل خوردند و در نهایت قلعه نویی بود که از استقلال جدا شد و پرویز مظلومی جایگزینش شد.
 
حضور مظلومی دامنه اختیارات رحمتی را افزایش داد و حتی کار به جایی رسید که در جریان بازی حساس تراکتور و استقلال در ورزشگاه آزادی، رحمتی از درون دروازه اش برای قلعه نویی خط و نشان کشید و کار داشت به جاهای باریک کشیده می شد.
 
حالا آن سال ها گذشته و رحمتی هم مثل قلعه نویی به سرمربی گری روی آورده است. به نظر می رسد ژنرال سابق اردوگاه آبی ها از همین فرصت استفاده کرده و متلک هایی را نثار سیدمهدی رحمتی کرده است.
 
قلعه نویی از ربیعی تمجید کرده که چند سالی را در جاهای مختلف کسب تجربه کرده و حالا سرمربی لیگ برتری شده، نه مثل بعضی ها که فی البداهه! سرمربی لیگ برتری می شوند! صحبت های قلعه نویی را بخوانید:
 
امیر قلعه‌نویی با اشاره به شرایط تیم گل‌گهر اظهار کرد: در حال عوض کردن فلسفه بازی تیم هستیم. خوشبختانه تا الان هم موفق بودیم و هفته به هفته بهترمی‌شویم. در پیک بدنسازی بودیم و بدن‌ها کمی خسته است. فکر می‌کنم تا شروع مسابقات بدن‌ها شاداب شود. با اینکه با یک تیم خیلی خوب و تاکتیکی بازی داشتیم توانستیم یک بازی منطقی انجام بدهیم. هرچند آن‌ها هم موقعیت گل داشتند که باید در مورد این مساله بیشتر کار کنیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه مس رفسنجان چه جایگاهی را باید به دست بیاورد، گفت: تیم‌هایی هستند که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند که قبلا تجربه این لیگ را داشته‌اند. اما از تیم‌هایی مثل مس رفسنجان وقتی از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید و مرکز استان هم نیست باید در حد خودش انتظار داشت. نباید به کادرفنی و تیم فشار آورد. چه فشار قهرمانی و چه فشار ماندن، همین که بتواند ثباتی داشته باشد و خودش را حفظ کند به نظرم موفقیت است. فکر می‌کنم این تیم این مهم را انجام می‌دهد. پا به پای ما دویدند و ایجاد موقعیت کردند.

وی تصریح کرد: دربین تیم‌هایی که در این چندسال به لیگ برتر آمدند فکر می‌کنم مس جزو تیم‌های خوب است و لیگ برتر را هم با قدرت شروع خواهد کرد. نباید فکر کنند که این تیم زنگ تفریح است، نه تیم با برنامه‌ای است. ولی تجربه ۴۰ ساله مربیگری من می‌گوید که نباید مخصوصا به این تیم‌ها نباید فشار آورد که باید فلان جای جدول باشید. این برای این تیم‌ها نتیجه عکس دارد.

سرمربی تیم گل‌گهر در خصوص اینکه در فصل جدید تعداد مربیان جوان مثل محمد ربیعی زیاد شده است، گفت: محمدربیعی مربی جوان، اما با تجربه‌ای است. پله‌ها و فشار‌های پایین‌تر را طی کرده و اینطور نبوده که فی‌البداهه بیاید. در گذشته خود من اینطور بودم. با کشاورز، برق تهران، استقلال اهواز و بعد استقلال تهران شروع کردم. پله پله طی کردم.

قلعه‌نویی با اشاره به نقش مدیریت در موفقیت مربیان جوان گفت: باید نگاه مدیران را دید. اگر نگاه مدیران این باشد که از فضای مجازی بترسند و بخواهند تحت فشار تماشاگر باشند این استعداد‌ها می‌سوزند؛ که آدمی که تازه فوتبال را کنار گذاشته اگر بخواهید فی‌البداهه او را مربی کنید، به نظر من عقلانی نیست. اعتقادم این است که استعداد‌های خوب ما پله پله بالا بیایند. مثل محمد ربیعی، او حدود ۸ سال است که تجربه مربیگری دارد. فشار بازی‌ها را تحمل کرده، خودش تیمش را از لیگ یک به لیگ برتر آورده و خودش هم مزد زحماتش را می‌گیرد. ولی اگر بخواهیم به فضای مجازی توجه کنیم و پشت اسم‌ها پنهان شویم و همان اسم‌ها را هزینه خودمان کنیم، سرمایه سوزی کردیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
جناب قلعه نوعی بس کن دیگه خجالت بکشید جنابعالی لیگ نوزدهم با این همه ستاره در سپاهان موفق نبودی!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->