نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مربی شهرخودرو پیشنهاد فکری را رد کرد

  • کد خبر: ۴۶۷۲۲
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
مربی شهرخودرو پیشنهاد فکری را رد کرد
علی اصغرقربانعلی پور یکی از مربیان با تجربه بدنسازی فوتبال ایران با انتشار متنی از محمود فکری عذرخواهی و پیشنهاد او را برای حضور در کادرفنی استقلال نپذیرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمود فکری از وقتی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، برای جذب علی اصغرقربانعلی‌پور، مربی بدنساز تیم شهر خودرو اقدام‌هایی انجام داد تا شاید این مربی با تجربه و جوان را به کادرش بیفزاید، اما تلاش‌های فکری نتیجه‌ای نداد و قربانعلی‌پور که روزگاری به عنوان مربی بدنساز دراستقلال فعالیت می‌کرد با انتشار نامه‌ای از محمود فکری عذرخواهی کرد. قربانعلی پور چنین نوشته است:« سلام به تمام هواداران خونگرم باشگاه بزرگ استقلال.

در ابتدا باید تشکر کنم از دوست خوب و عزیزم، حاج محمود فکری که به واسطه سال‌های طولانی دوستی و شناختی که از توانایی‌هایش دارم، مطمئنم استقلال با او و دستیارانش روزهای درخشانی را تجربه خواهد کرد.

می‌خواهم از ایشان به واسطه اعتماد به من و پیشنهاد حضور در باشگاه بزرگ استقلال، جایی که پیش از این هم یک بار تجربه بی نظیر حضور در آن را داشته‌ام تشکر کنم، اما به واسطه قرارداد و تعهد قلبی و اخلاقی که به باشگاه شهرخودرو، مدیران این باشگاه و دوست خوبم مهدی رحمتی دارم، نمی‌توانم در خدمت خانواده بزرگ استقلال باشم. برای تیم بزرگ استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در کنار مردم خوب مشهد یک فصل موفقیت‌آمیز را در باشگاه دوست‌داشتنی شهرخودرو پشت سر بگذارم.» سرمربی استقلال علاوه بر قربانعلی‌پور به دنبال اشکان نامداری هم بود اما درنهایت بنا شد استقلال با همان نفرات قبل به کارش ادامه دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->