نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

افشاگری روز: درخواست ۱۱ میلیاردی گل‌محمدی از پرسپولیس

  • کد خبر: ۴۶۸۱۵
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
افشاگری روز: درخواست ۱۱ میلیاردی گل‌محمدی از پرسپولیس
یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس از مدیران این باشگاه خواسته قراردادش را به دو برابر افزایش دهد. او خواستار ۱۱ میلیارد تومان شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هر روز از گوشه و کنار باشگاه پرسپولیس اخباری شنیده می‌شود که جز نگرانی هواداران چیزی به دنبال ندارد. از طرفی برخی پیشکسوتان هم با نقد‌های غیرسازنده خود اوضاع احوال پرسپولیس را بدتر کرده‌اند.

احتمال جدایی برخی بازیکنان و ماجرای کشدار برانکو نیز مزید برعلت شده تا پرسپولیس در وضعیت نامناسب قرار بگیرد. اما از همه بدتر خبری است که از دل این باشگاه بیرون می‌آید. خبری که اختصاص دارد به یجیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که خواستار افزایش دستمزد خود شده‌اند.

درحالی که برخی رسانه‌ها نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند و فقط به درخواست‌های یحیی اشاره کرده‌اند و هیچ اطلاع رسانی از میزان درخواست گل‌محمدی نداده‌اند، اما تحقیقات دراین راستا نشان می‌دهد که گل محمدی از باشگاه پرسپولیس خواسته دستمزدش برای فصل بعد را به ۱۰ میلیاردتومان افزایش دهند و یک میلیارد تومان نیز آپشن درقراردادش بگنجانند. این درخواست جو باشگاه پرسپولیس را به هم ریخته و مدیران این باشگاه را تا حدی از یحیی ناراحت کرده، اما آن‌ها برای اینکه تیم بیش از این وارد بحران‌های پیش فصل نشود، سکوت کرده‌اند و از یحیی نیز خواسته‌اند فعلا موضوع را رسانه‌ای نکند تا آن‌ها به ارزیابی درخواستش بپردازند. بعد از اینکه یحیی موفق شد پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا ببرد به کلی رفتارش تغییر کرده و درخواست‌های مالی‌اش افزایش یافته است.

این رفتار درحالی برای باشگاه پرسپولیس دردسر ساز شده که یحیی اخیرا از بشار رسن خواسته نسبت به پیشنهاد اغوا کننده قطری‌ها سکوت کند درحالی که خودش راه دیگری را درپیش گرفته و به دنبال افزایش دو برابری حقوق است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->