قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

مدافع تیم ملی فوتبال عراق : اعتماد به نفس لازم برای صعود به جام جهانی را داریم

  • کد خبر: ۴۶۹۸۲
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
مدافع تیم ملی فوتبال عراق : اعتماد به نفس لازم برای صعود به جام جهانی را داریم
مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال عراق امیدوار است این تیم بتواند بعد از مدت‌ها به جام جهانی راه یابد.
به گزارش شهرآرانیوز به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، علی عدنان مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال عراق که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد درباره شرایط تیم کشورش در انتخابی جام جهانی و صعود به دور بعدی رقابت‌ها گفت: همانطور که بار‌ها گفته ام، ما تیم خوبی داریم. بازیکنان جوانی داریم که بار‌ها توانستند در ترکیب قابلیت هایشان را نشان دهند. مربی خوبی داریم و تاکنون واقعاً خوب کار کرده ایم. به همین دلیل است که ما در گروه مقدماتی خود اول هستیم. در گروه ما بازی مقابل ایران، که به طور منظم در جام جهانی حضور دارد، یا حتی برابر بحرین کار آسانی نیست. راهیابی به جام جهانی برای کشوری که سال‌ها در یک جام جهانی بازی نکرده کار آسانی نیست. اما ما اعتماد به نفس لازم برای صعود به جام جهانی بعدی در قطر را داریم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: در حال حاضر شرایط برای همه تیم‌های ملی جهان بسیار دشوار است. تا سال آینده بازی‌ها برگزار نمی‌شود و این شرایط سختی را برای همه تیم‌ها ایجاد می‌کند.

عدنان درباره بازی‌های جام جهانی گفت: قطر کشور کوچکی است و مسافت بین ورزشگاه‌ها و شهر‌ها خیلی کم است و به همین خاطر تیم‌ها زمان بیشتری برای استراحت خواهند داشت و بازی‌ها بهتر و شاداب‌تر برگزار می‌شود. این جام جهانی با دوره‌های قبل جام جهانی متفاوت خواهد بود. قطر کشور امن و خوبی است و قطعا به خوبی از عهده میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ برخواهد آمد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->