نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

گام‌های پایانی باشگاه پرسپولیس برای تسویه با برانکو

  • کد خبر: ۴۶۹۸۹
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
گام‌های پایانی باشگاه پرسپولیس برای تسویه با برانکو
باشگاه پرسپولیس با پرداخت مقدار قابل توجهی از مطالبات برانکو در مراحل آخر تسویه با این مربی کروات قرار دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، برانکو ایوانکوویچ بدون شک یکی از موفق‌ترین مربیان خارجی فوتبال کشورمان محسوب می‌شود. او در سال ۱۳۹۴ در روز‌های تیره و تار باشگاه پرسپولیس هدایت سرخ پوشان را بر عهده گرفت و آغاز کننده راهی بود که باشگاه پرسپولیس در چند سال اخیر در پیش گرفته است.
 

این مربی کروات ۴ فصل سرمربی سرخ‌های پایتخت بود و موفق شد در لیگ برتر کشورمان ۳ قهرمانی پیاپی کسب کند. او در سال آخر حضورش در کنار قهرمانی لیگ، در جام حذفی نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. یکی از مهمترین اتفاقات فوتبال کشورمان در چند سال اخیر برگزاری فینال آسیا در ورزشگاه آزادی بود که در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد، فینالی که پرسپولیس در آن نتوانست اولین قهرمانی آسیا خود را کسب کند. به تمام این افتخارات باید ۳ سوپر جام را نیز اضافه کرد. در مجمع ۷ قهرمانی در ۴ فصل، آمار فوق العاده‌ای است که هر سرمربی آرزوی دست یابی به آن را دارد و هر هواداری رویای اینکه هدایت تیم محبوبش بر عهده این شخص باشد را در سر می‌پروراند.

برانکو در روز‌های ابتدایی سال ۱۳۹۸ زمانی که در اوج محبوبیت بود، با توجه به اختلافاتی که برای دریافت حقوق خود با مدیران باشگاه داشت، با این که یکسال دیگر از قراردادش با سرخ ها باقی مانده بود، تصمیم گرفت از این تیم جدا شود. این اتفاق خبر خوبی برای هواداران سرخ نبود و آن‌ها دلیل این اتفاق را مدیریت ضعیف پرسپولیس می‌دانستند.

 

گام‌های آخر باشگاه پرسپولیس برای تسویه با برانکو

 

حال بیش از یک سال از جدایی برانکو ایوانکوویچ می‌گذرد و پرسپولیس همچنان قهرمان ایران و فینالیست آسیا است. البته عملکرد گل‌محمدی در فصل گذشته بسیار خوب بود و امضای او در قهرمانی لیگ و فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا پای این تیم بود، اما همچنان می‌توان شخصیتی که برانکو به این تیم داده است را حس کرد.

 

اما روز‌های خوب پرسپولیس که با برانکو شروع شده و هنوز هم ادامه دارد، با بدهی باشگاه به این مربی، حال و هوای بدی به خودش گرفته است. حالا بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بعد از موفقیت در لیگ برتر و آسیا، به دنبال دریافت دستمزد خود هستند، اما باشگاه پرداخت طلب به برانکو را اولویت خود می‌داند.

 

بر اساس آخرین اخباری که از باشگاه پرسپولیس منتشر شده است، مدیران باشگاه موفق شده اند ۶۶۰ هزار یورو از طلب برانکو را پرداخت کنند. با این حساب مبلغ ۱۲۴ هزار یورو دیگر باقی می‌ماند تا طلب ۷۸۴ هزار یورویی برانکو با باشگاه پرسپولیس تسویه شود.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس عنوان کرده اند مبلغ باقی مانده از طلب برانکو را تا ۲ روز آینده به او پرداخت خواهند کرد تا سایه سنگین این موضوع از بالای سر تیم پرسپولیس برداشته شود.

 

گام‌های آخر باشگاه پرسپولیس برای تسویه با برانکو

 

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت مطالبات برانکو گفت: هیچ خطری باشگاه را تهدید نمی‌کند و ما بر اساس وظایفی که داریم باید مطالبات برانکو را پرداخت کنیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر خیال هواداران راحت شود. هواداران واقعا نگران هستند و ما هم این نگرانی را درک می‌کنیم، به همین دلیل می‌خواهیم این موضوع را خیلی سریع حل کنیم.


باشگاه پرسپولیس این روز‌ها علاوه بر پرونده برانکو در حال از دست دادن ۲ ستاره خود یعنی شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن است که پیشنهاد‌های اغوا کننده‌ای از تیم‌های قطری دریافت کرده اند. در بدترین حالت اگر هر ۲ بازیکن از پرسپولیس جدا شوند، قطعا سرخ پوشان برای آغاز پرقدرت لیگ بیستم و شرکت در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ جایگزین مناسبی برای بشار و شجاع جذب کند.


این موضوع در حالی رخ داده است که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به علت شکایت برانکو فعلا بسته است و پس از تسویه با مربی کروات و پرداخت ۶۰ هزار فرانک جریمه به فیفا پنجره باز خواهد شد و یحیی می‌تواند تیمش را تقویت کند.

 

چیزی به آغاز لیگ بیستم نمانده و باشگاه پرسپولیس و هوادارانش روز‌های پر التهابی را پشت سر می‌گذارند، روز‌هایی که می‌تواند برای فصل پیش رو بسیار تعیین کننده باشد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->