نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

تمرینات تیم ملی آلیش‌ بانوان با حضور ۳ مشهدی

  • کد خبر: ۴۷۰۹۱
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
تمرینات تیم ملی آلیش‌ بانوان با حضور ۳ مشهدی
اردوی تیم ملی آلیش زنان با ۱۲کشتی‌گیر و با هدایت مربیان مشهدی در تهران آغاز شد
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ کشتی آلیش زنان ایران از دی‌ماه۹۸ و پس از قهرمانی در مسابقات جهانی قزاقستان فعالیتی نداشت و با شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل شد، تا اکنون که پس از ماه‌ها وقفه قرار است اردوی تیم ملی آلیش برگزار شود. شروع این تصمیم با انتخاب سرمربی جدید رقم خورد که علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، مربی مشهدی، آنا براتی، را به‌عنوان سرمربی تیم ملی آلیش بانوان انتخاب کرد. بلافاصله زمان برگزاری اردو مشخص شد و ۱۲ کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی دعوت شدند و قرار است از امروز تا اول آبان‌ماه در سالن جهانبخت تهران به تمرین بپردازند.

براتی، مربی مشهدی‌ها، در فهرست ورزش‌کاران دعوت‌شده بین شاگردان خود و دیگر ورزش‌کاران تفاوتی قائل نشده و تنها در یک وزن کشتی‌گیر مشهدی به اردو دعوت شده است. محیا اکبری تنها همشهری اوست که در وزن ۷۰ کیلوگرم با ورزش‌کار مازندرانی، سحر غنی‌زاده، حضور دارد و باید برای پوشیدن لباس تیم ملی رقابت کند. ۴ ورزش‌کار مازندرانی، ۲ ورزش‌کار تهرانی و ورزش‌کارانی از فارس، خراسان‌شمالی، کرمانشاه و اصفهان، دیگر افراد حاضر در اردو هستند. در کادر فنی تیم ملی کشتی آلیش هم از دوره‌های گذشته یک مربی مشهدی دیگر حضور داشته است که در این دوره نیز بدن‌سازی تیم بر عهده تکتم بیدل، مربی مشهدی در رشته‌هایی همچون بدن‌سازی و جودو است. ۳ مربی با معرفی هیئت‌های کشتی استان‌های مازندران، تهران و کرمانشاه نیز در کنار تیم حضور خواهند داشت.

نفرات دعوت‌شده باید در شهر‌های خود آزمایش کرونا بدهند و در صورت سلامتی وارد اردو شوند. گفته شده است این مرحله از اردو بیشتر به تمرینات میدانی و آزمایش اختصاص دارد و قرار نیست ورزش‌کاران برخوردی داشته باشند. یعنی ورزش‌کاران روی تشک جداگانه کار می‌کنند و با هم کشتی نمی‌گیرند. از طرفی سالن تمرین قبل از شروع کار ضدعفونی می‌شود.

آنا براتی، سرمربی تیم ملی آلیش بانوان، درباره حضورش در رأس تیم می‌گوید: برنامه‌ها و آرزو‌های بزرگی برای تیم ملی دارم و یکی از اولین کار‌هایی که باید انجام بدهیم، تکرار قهرمانی در جهان است، اما کرونا اجازه برنامه‌ریزی بلندمدت را نمی‌دهد؛ بنابراین اولین برنامه ارزیابی کشتی‌گیران است که برای این کار تیم اعزامی به مسابقات جهانی را همراه با چند نفر دیگر دعوت کرده‌ایم.

او افزود: ۹ماه از کشتی‌گیران بی‌خبر بوده‌ایم. با هم ارتباط داشتیم و از تمرینات خود می‌گفتند، اما باید وضعیتشان را ببینیم. در نتیجه این اردو برگزار می‌شود. این وقفه برای ما خیلی بد بود و برنامه‌هایمان را عقب انداخت. تمام سالن‌های کشتی بسته بودند و می‌ترسیدم دختران پایشان را روی تشک بگذارند. چون جانشان خیلی مهم‌تر است. با این حال کشتی‌گیران تمرینات بدن‌سازی خود را پیگیری می‌کردند و از آنجا که تکنیک‌ها را بلدند، اگر آمادگی بدنی خوبی داشته باشند، راحت‌تر به اوج آمادگی می‌رسند. برنامه بعدی باید مسابقات کشوری باشد تا تمام کشتی‌گیران را محک بزنیم. قرار بود این مسابقات بهمن یا اسفند سال گذشته برگزار شود، اما به‌دلیل شیوع کرونا لغو شد. اکنون هم با وجود این بیماری مجبوریم برنامه‌های کوتاه‌مدت داشته باشیم و به‌آرامی جلو برویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->