حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پایان اردوی دوازده‌روزه شهرخودرو مشهد در تهران با انجام ۳ بازی تدارکاتی

  • کد خبر: ۴۷۰۹۵
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
پایان اردوی دوازده‌روزه شهرخودرو مشهد در تهران با انجام ۳ بازی تدارکاتی
عنابی‌های شهر مشهد بعد از ۱۲ روز اردوزدن در پایتخت به مشهد بازگشتند تا ادامه برنامه آماده‌سازی خود را برای لیگ برتر بیستم در خانه دنبال کنند.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ شاگردان سیدمهدی رحمتی که بعد از شروع رسمی تمرینات در مشهد خیلی زود برای برپایی اردویی دوازده‌روزه عازم ورزشگاه کارگران پایتخت شدند، در تهران ۳ دیدار دوستانه انجام دادند، چند بازیکن جدید جذب کردند و البته خبر جدایی چند بازیکن تأثیرگذار دیگر را به دور از هیاهوی خانگی هوادارانشان رسانه‌ای کردند. تیم فوتبال شهرخودرو در طول حضورش در تهران ۳ دیدار تدارکاتی انجام داد، ۲ بازیکن جدید خرید و ۴ بازیکن از فهرست خود خارج کرد. به دستاورد‌های این اردوی خارج از خانه باید انتشار اخبار پرحاشیه روزانه را هم اضافه کنید؛ از خبر حضور سردار آزمون در اردوی مشهدی‌ها تا شایعه عجیب پیشنهاد مدیرعاملی مالک عنابی‌ها در اردوگاه آبی‌های پایتخت!


برد در نبرد خودروسازان

تیم فوتبال شهرخودرو روز گذشته در آخرین دیدار تدارکاتی اردوی تهران در ورزشگاه پیکان‌شهر موفق شد برابر پیکان عبدا... ویسی به پیروزی ۳ بر ۲ برسد. بردی روحیه‌ساز که بعد از پیروزی یک بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان و تساوی بدون گل برابر بادران در این اردو، حسن ختامی لذت‌بخش برای اردوی پیش‌فصل عنابی‌ها بود. شاگردان رحمتی در این دیدار ۲ بار توسط امین قاسمی‌نژاد و یک‌بار توسط رحمان جعفری، بازیکن تازه جذب‌شده‌شان از نساجی مازندران، به گل رسیدند. تیم مشهدی با این برد برای مسیر سخت پیش رو روحیه‌ای دوچندان گرفت.


جذب ناشناس‌ها دور از شهر

کادر فنی تیم مشهد در اردوی تهران ۲ بازیکن جدید را به تیم اضافه کردند. سعید قائدی‌فر، مدافع سابق سپاهان و پیکان، و آزاد جعفرزاده، بازیکن تیم دسته‌دومی داماش و چهره محبوب محمد نوازی، در حالی به جمع عنابی‌ها پیوستند که در مقابل ۴ بازیکن شهرخودرو از این تیم در طول همین ۱۲ روز جدا شدند. محمدرضا خلعتبری، سعید صادقی، علی نبی‌زاده و محمد آقاجانپور بازیکنانی بودند که شهرخودرو را ترک کردند تا تیم مشهد در لیگ برتر بیستم بیش از پیش خالی از ستاره باشد. یکی دیگر از تصمیمات جالب در اردوی تهران هم جذب رضا ناصحی، کاپیتان اسبق شهرخودرو، به‌عنوان دستیار در کادر فنی سیدمهدی رحمتی بود. ناصحی که فصل قبل بازیکن گل‌ریحان البرز در لیگ یک بود، به یک‌باره به‌عنوان مربی جدید عنابی‌ها و دستیار رحمتی معرفی شد تا باز هم همه غافل‌گیر شوند.


سردار آزمون، میهمان هماهنگ‌شده اردو!

هرروز اردوی دوازده‌روزه تهران برای شاگردان رحمتی سرشار از حاشیه و اتفاقات ریزودرشت بود؛ از ماجرای حضور لژیونر گنبدی تیم ملی در اردوی شهرخودرو و تمرین با این تیم بگیرید تا اظهارنظر بحث‌برانگیز رحمتی در جشن تولد عادل فردوسی‌پور. گویی قرار بود هرروز عنابی‌ها یک خبر تیتر یک رسانه‌ای داشته باشند! سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش زنیت روسیه که برای استراحت و همراهی تیم ملی به ایران آمده بود، در سومین روز اردوی شهرخودرو در تهران به تمرین این تیم رفت. آزمون که رابطه خوبی با دروازه‌بان سابق تیم ملی و سرمربی فعلی شهرخودرو داشت، لباس عوض کرد و در کنار عنابی‌ها خودش را گرم کرد تا سوژه خبرنگاران و عکاسانی باشد که گویا در تهران به تمرینات شهرخودرو محرم‌تر هستند!


جنجال اظهارنظر رحمتی در تولد فردوسی‌پور

سیدمهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو، بعد از عقد قرارداد رسمی سرمربیگری خود با شهرخودرو در دفتر مالک تیم در تهران در اینستاگرامش متنی را منتشر کرد که بسیاری آن را خداحافظی از دنیای بازی دانستند. با این همه رحمتی چند روز پیش در جشن تولد عادل فردوسی‌پور، آگاهانه از حضور رسانه‌ها به فردوسی‌پور گفت که قصد خداحافظی ندارد و آن پست، درباره شروع رسمی دوران مربیگری‌اش بوده است و هنوز معلوم نیست دیگر درون دروازه نایستد.


شایعه شاخ‌دار!

به همین دلیل است که در آخرین ساعات اردوی شهرخودرو در تهران شایعه‌ای عجیب در برخی کانال‌ها و گروه‌های پیام‌رسان‌ها منتشر شد؛ شایعه پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال به فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو! شایعه‌ای که البته خیلی زود توسط باشگاه استقلال تکذیب شد، اما آن‌قدر باورنکردنی بود که شاخ‌دار می‌نمود! شایعه‌ای که در ادامه برخی کانال‌های هواداری شهرخودرو در فضای مجازی آن را فرار رو به جلو مالک این تیم برای پاسخ ندادن به خرید‌های بی‌کیفیت پیش‌فصلش قلمداد کردند.


بازگشت و شروع بعد از ۳ روز

تیم فوتبال شهرخودرو شب گذشته بعد از دیدار تدارکاتی با پیکان به مشهد بازگشت و سیدمهدی رحمتی، سرمربی این تیم، به بازیکنانش ۳ روز استراحت داد. قرار است عنابی‌ها از سه‌شنبه دوباره پابه‌توپ شوند و تمریناتشان در مشهد برای لیگ برتر بیستم از سر گرفته شود. گفته می‌شود شهرخودرویی‌ها با مدیران مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی توافق کرده‌اند تا طی قراردادی زمین شماره ۲ ورزشگاه امام رضا (ع) را برای تمرینات در اختیار داشته باشند و قرار است تمرینات این تیم بعد از بازگشت از تهران در این زمین دنبال شود.
 
زمین چمن منزل‌آباد، کمپ اختصاصی تمرینی شهرخودرو در مشهد، این روز‌ها با فرارسیدن فصل سرما کیفیت مناسبی ندارد و گویا قرار است زمین چمن شماره ۲ ورزشگاه امام رضا (ع) محل تمرینات شهرخودرو در ادامه فصل باشد. شاگردان رحمتی غیر از این زمین، هفته‌ای ۲ جلسه هم می‌توانند از زمین شماره یک ورزشگاه ثامن‌الائمه استفاده کنند. شهرخودرو در نخستین بازی لیگ برتر بیستم میزبان ماشین‌سازی تبریز خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->