حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها

مظاهری و استقلال در انتظار صدور حکم کمیته انضباطی

  • کد خبر: ۴۷۱۸۳
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
مظاهری و استقلال در انتظار صدور حکم کمیته انضباطی
رشید مظاهری هنوز از سوی کمیته تعیین وضعیت تعیین تکلیف نشده است. قرار است در هفته جاری کمیته تعیین وضعیت درباره این بازیکن حکم نهایی را صادر کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هنوز حکمی درباره شکایت باشگاه تراکتورسازی از دروازه‌بانش را صادر نکرده است. کمیته تعیین وضعیت پیرامون این پرونده هیچ توضیحی نداده‌ است و مسئولان این کمیته به حدی نامحسوس عمل می‌کنند که نمی‌توان درباره حکم صادر هیچ پیش گویی داشت. با این حال برخی رفتار رشید مظاهری درتمرینات استقلال را برخواسته از پیروزی دراین پرونده می‌دانند و بر این باورند که دروازه‌بان جدید استقلال چون از پیروزی دراین پرونده مطمئن است این روزها شاداب و قبراق درتمرینات استقلال حاضر می‌شود! اینکه تعبیر فوق تا چه اندازه صحت داشته باشد، روشن نیست و فقط حکم صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت است که به این معما پاسخ خواهد داد.

بدون شک اگر مظاهری از سوی کمیته تعیین وضعیت محکوم شود باشگاه استقلال باید به دنبال راضی کردن باشگاه تراکتورسازی باشد تا رضایت این دروازه‌بان را برای حضور دراستقلال صادر کنند. شاید اساسا یکی از دلایلی که سبب شد فکری با جدایی حسینی مخالفت کند، وضعیت نامعلوم مظاهری با باشگاه سابقش است. بدون شک اگر باشگاه استقلال اجازه می‌داد حسینی به تیم دیگری برود و آنگه کمیته تعیین وضعیت نیز اعلام می‌کرد مظاهری باید به باشگاه سابقش بازگردد آنگاه استقلال متحمل ضرر بسیاری می‌شد و دیگر دروازه‌بانی را نداشت که در قفس توری خود قرار دادو باید به پورحمیدی اتکاء می‌کرد. به هرحال این ماجرا هنوز حل نشده و مظاهری هم طوری رفتار می‌کند که انگار استقلال برنده این ماجرا است.

مظاهری این روز‌ها با پیراهن شماره ۱۲ درتمرین استقلال حاضر می‌شود و سفت و سخت درکنار حسینی تمرین می‌کند تا شاید در لیگ بیستم در چارچوب دروازه استقلال قرار بگیرد. آیا ماجرای او با باشگاه تراکتورسازی ختم به خیر خواهد شد و استقلال می‌تواند از او استفاده کند؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->