بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ
سرخط خبرها

بهترین فیلم جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۰ مشخص شد + معرفی فیلم

  • کد خبر: ۴۷۲۹۳
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
بهترین فیلم جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۰ مشخص شد + معرفی فیلم
فیلم «دور دیگر» ساخته توماس وینتربرگ جایزه بهترین فیلم جشنواره لندن ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داد.

شهرآرانیوز - شصت و چهارمین جشنواره فیلم لندن که امسال به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا هم به صورت حضوری و هم مجازی برگزار شد، در نهایت جایزه بهترین فیلم را به انتخاب مخاطبان جشنواره به فیلم «دور دیگر»، جدیدترین ساخته توماس وینتربرگ، کارگردان مطرح دانمارکی اعطا کرد.

 
داستان فیلم «دور دیگر» درباره‌ چهار معلم میانسال است که قصد دارند زندگی جدیدی را آغاز کنند.
 
امسال فقط فیلم‌هایی می‌توانستند در جشنواره شرکت کنند که به‌صورت مجازی در دسترس بوده‌اند. به این ترتیب فیلم‌های مهمی مثل «ناکجاآباد» که شیر طلایی ونیز را برده بود و فیلم جدید استیو مک‌کویین نتوانستند در این دوره شرکت کنند.
 
همچنین فیلم «شبی در میامی»، اولین فیلم رجینا کینگ، هم شرایط حضور در جنشواره را نداشت چون فقط اکران فیزیکی داشته است. 

«دور دیگر» با بازی مدس میکلسن در نقش اصلی، یکی از فیلم‌های کن ۲۰۲۰ بود که اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم تورنتوی امسال تجربه کرد و در جشنواره فیلم سن سباستین اسپانیا نیز موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

 
بهترین فیلم جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۰ مشخص شد
 
 
توماس وینتربرگ و مدس میکلسن
 
 
توماس وینتربرگ سال ۲۰۱۲ هم با فیلم «شکار» نامزدی اسکار و گلدن‌گلوب و جشنواره کن را به دست آورده بود. آن فیلم هم داستان یک معلم را روایت می‌کرد که موردقضاوت دیگران قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل خیلی از منتقدین «دور دیگر» را بازگشت به حال و هوای «شکار» یا ادامه آن دانسته‌اند.
 
فیلم «دور دیگر» را تماشاگران انتخاب کردند و به همین خاطر توماس وینتربرگ در پیام خود پس از برگزیده‌شدن اثر جدیدش به عنوان بهترین فیلم این رویداد این‌چنین ابراز شادمانی کرده است:
 
«ما از مخاطبین جشنواره‌ فیلم لندن به خاطر این جایزه بسیار تشکر می‌کنیم. بسیار مفتخریم که این جایزه را از سینمادوستان انگلیسی دریافت کردیم. این افتخار بزرگی است و ما بسیار ناراحتیم که نمی‌توانیم در آنجا حضور داشته باشیم.»


در سایر بخش‌های جشنواره، جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم لندن به «نقاش و دزد» ساخته «نجامین لی رسید و «شاتل کاک» به کارگردانی تامی گیلارد هم برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره شد.
 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->