تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

نگاهی به انیمیشن «آقای هوبلات» (Mr. Hublot) + دانلود

  • کد خبر: ۴۷۵۱۳
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
نگاهی به انیمیشن «آقای هوبلات» (Mr. Hublot) + دانلود
داستان این انیمیشن درباره آشنایی آقای هوبلت با یک حیوان کوچولوست که همین اتّفاق زندگی او را به‌کل تغییر می‌دهد.
عاطفه جوینی |شهرآرانیوز - گاهی در زندگی روی برخی چیز‌ها بیش از چیز‌های دیگر حسّاس هستیم. برای نمونه، آدمی را تصور کنید که روی اینکه لباس‌هایش همیشه توی کمد باشند حسّاس است و خیلی به نظم و ترتیب آن‌ها اهّمیّت می‌دهد. او هرروز آن‌ها را مرتب و تمیز می‌کند، به ترتیب رنگ می‌چیند و حتّی می‌شمارد. حالا فرض کنید این آدم اگر یک روز ببیند کسی کمد لباس‌هایش را به هم ریخته و آن‌ها را بیرون گذاشته است، حسابی عصبانی و ناراحت می‌شود و نمی‌تواند مثل قبل درست و منطقی فکر کند. اگر اسم این حالت را یک خصوصیّت درونی بگذاریم، می‌توان گفت خیلی از آدم‌ها این خصوصیّت را دارند و اسم آن وسواس است. وسواس‌ها گاهی عملی هستند و گاهی فکری. برای شناختن این خصوصیّت، خوب است که اطّلاعات لازم را درباره‌ی آن داشته باشیم.
 
 
نگاهی به انیمیشن «آقای هوبلات»
 
 
داستان پویانمایی «آقای هوبلت» درباره‌ی شخصی به همین نام است که در یک خانه‌ی کوچک تنها زندگی می‌کند. این‌طور که از خانه‌ی آقای هوبلت پیداست، او بسیار منظّم و دقیق است تا این حد که روی پیشانی‌اش به جای خال یا جوش، عدد دارد و همه چیز را با اعداد محاسبه می‌کند. او شب و روز فقط یک مدل لباس می‌پوشد، پالتویی با چرم زرشکی، و همه‌ی کارهایش را دقیق و رأس ساعت انجام می‌دهد. درباره‌ی آقای هوبلت می‌توان گفت که او جزو شخصیّت‌های وسواسی است. حالا فکر می‌کنید در این داستان چه اتّفاقی قرار است برای این آقای دقیق بیفتد. چیزی که در طول انیمیشن می‌بینیم، آشنایی آقای هوبلت با یک حیوان کوچولوست که همین اتّفاق زندگی او را به‌کل تغییر می‌دهد. او دلش برای یک سگ خیابانی و بی‌پناه می‌سوزد و تصمیم می‌گیرد لحظه‌ای به او سرپناه دهد. همین باعث می‌شود که سگ وارد خانه‌ی آقای هوبلت شود و همه‌ی برنامه‌های دقیق و منظّم او را به هم بریزد. کم‌کم آقای هوبلت به حیوان کوچولوی بی‌پناه حسّ خوبی پیدا می‌کند و .... ادامه‌اش را باید خودتان ببینید تا متوجّه شوید جزئیّات و چیز‌های کوچک چطور می‌توانند یک تغییر بزرگ در زندگی ما آدم‌ها ایجاد کنند.
 
 
انیمیشن «آقای هوبلات»
 
 

 

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->