تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

توقیف ۱۴۵ دستگاه «بیت کوین»

  • کد خبر: ۴۷۶۰
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴
توقیف ۱۴۵ دستگاه «بیت کوین»
با تلاش مأموران پلیس آگاهی خراسان رضوی در قوچان و گناباد به دست آمد

محمد‌حسن سیرجانی - از ظاهر انبار متروکه پیدا بود که کسی در آن رفت آمد ندارد اما قفل و بند در ورودی نشان از این داشت که داخل این محل قدیمی خبرهایی است. گزارش‌های رسیده از سوی منابع اطلاعاتی پلیس حاکی از آن بود که افرادی در این انبار قدیمی اقدام به دپوی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتالی کرده‌اند.
مأموران پلیس آگاهی قوچان که مسئول رسیدگی به این پرونده بودند طی مجوزهای قضایی این انبار متروکه را زیر نظر داشتند اما چون رفت و آمدی در آن نمی‌شد منتظر شدند تا سر و کله متهمان پیدا شود و در بزنگاه وارد عمل شوند.تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه مردی جوان وارد محل شد و مجریان قانون در همین لحظه فاز اجرایی نقشه خود را عملی کردند. متهم که با مشاهده مأموران حسابی غافل‌گیر شده بود خود را تسلیم کرد و به خودروی پلیس منتقل گردید. کارآگاهان پلیس پس از دستگیری متهم محل را مورد بازرسی قرار دادند که تعداد 130دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف و ضبط شد.
متهم پس از تفهیم اتهام و تشکیل پرونده به دادسرا منتقل شد.تحقیقات از این فرد برای شناسایی دیگر همدستانش ادامه دارد.
هم‌زمان با عملیات کشف دستگاه‌های استخراج بیت کوین در شهرستان قوچان، تیمی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان گناباد از نگهداری و استفاده دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه تولیدی مطلع و با دستور مقام قضایی وارد عمل شدند.ضابطان قضایی گناباد در این عملیات پس از ورود به محل و بازرسی آن 15دستگاه استخراج بیت کوین را کشف و توقیف کردند. علاوه بر این یک متهم در این عملیات دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.


ارزش 14میلیاردی محموله توقیفی
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح دیگر ابعاد این پرونده گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته ارزش محموله دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در قوچان 13میلیارد ریال و دستگاه‌های بیت کوین توقیف شده در گناباد یک میلیارد ریال برآورد شده است.سرهنگ ابراهیم قربانزاده در ادامه ضمن تقدیر از تعامل و همکاری سازنده مردم با پلیس بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110به پلیس اعلام کنند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->