آغاز عملیات محلول پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد
سرخط خبرها

میز خدمت ایثارگران در شهرداری تشکیل می‌شود

  • کد خبر: ۴۷۶۳۷
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
میز خدمت ایثارگران در شهرداری تشکیل می‌شود
ابتدای مهرماه انتخابات هیئت مدیره مجمع ایثارگران شهرداری مشهد برگزار شد تا این سازمان مردم نهاد پس از یک دوره مدیریتی با نگاهی نو علاوه بر گسترش روحیه ایثار در فضای جامعه با ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از خانواده‌های ایثارگران، شهدا و رزمندگان شاغل در مدیریت شهری مشهد، گامی در تحقق برنامه‌های مغفول در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بردارد.
امیررضا وثوقی|شهرآرانیوز، درهمین راستا شهناز رمارم، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد که به تازگی به ریاست هیئت مدیره مجمع ایثارگران شهرداری مشهد برگزیده شده است، در تشریح برنامه‌ها و اهداف تشکیل این مجمع در مدیریت شهری مشهد به خبرنگار ما گفت: تکمیل بانک اطلاعات جامع ایثارگران در وهله اول در دستورکار این مجمع قرار گرفته است و پس از آن با احصا و دسته بندی مشکلات، ظرفیت‌ها و توانمندی این افراد، بخشی از چالش‌ها و مشکلات آن‌ها به پروسه حل وفصل وارد خواهد شد.

به گفته رئیس هیئت مدیره مجمع ایثارگران شهرداری، کلیات فرایند اجرایی صندوق قرض الحسنه و تعاونی مسکن ایثارگران شهرداری مشهد در اولین جلسه این مجمع به تأیید اعضای هیئت مدیره رسیده است.
رمارم با اشاره به تأیید چارت اجرایی مجمع افزود: پیگیری رفاهیات ویژه ایثارگران شاغل در شهرداری مشهد با استفاده از امکانات موجود، طرح میز خدمت ایثارگران در سازمان‌ها و مناطق، تهیه مرام نامه عضویت مجمع و تدوین طرح‌های مرتبط با امور ایثارگران برای تصویب در شورای شهر در دستورکار فوری این مجمع قرار گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل این سازمان مردم نهاد در سال ۹۴ بیان کرد: هدف از تشکیل مجمع نهادینه کردن فضیلت ارزشمندی به نام ایثار است، فضیلتی که بار‌ها و بار‌ها کشور را از پرتگاه‌ها و خطرات مختلف نجات داده است. نمونه و الگوی ویژه این ایثار دوران دفاع مقدس است که افرادی از جانشان گذشتند تا دیگرمردم کشور در امنیت باشند و حریم و مرز‌های مملکت حفظ شود.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر با بیان اینکه جوانان در دفاع مقدس نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد، اظهار کرد: این ایثارگری باید تداوم داشته باشد؛ زیرا این افراد بهترین الگوی ایثار در جامعه هستند و باید روحیه ایثارگری آن‌ها حفظ و ترویج شود.


ضرورت احیای روحیه ایثارگری

رمارم با اشاره به کم رنگ شدن فرهنگ ایثار در شرایط فعلی جامعه گفت: اکنون که ما در جنگ و تحریم اقتصادی هستیم، اگر روحیه ایثارگری دوران جنگ در جامعه جاری باشد، شاهد احتکار و ذخیره اجناس نخواهیم بود، بلکه مردم به نفع افراد کم برخوردار و نیازمند جامعه از بسیاری از اقدامات چشم پوشی می‌کنند تا دیگران هم بتوانند منتفع شوند. وی روحیه ایثارگری را راه نجات کشور از شرایط فعلی دانست و تأکید کرد: بی شک در جنگ اقتصادی همین روحیه ایثارگری به کمک ما خواهد آمد تا بر مشکلات پیروز شویم.
وی با بیان اینکه در اساس نامه این مجمع به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره شده است و همین موضوع هدف اصلی تشکیل مجمع ایثارگران شهرداری مشهد است، گفت: اعتلا و توانمندسازی جامعه ایثارگری در سرلوحه اقدامات این مجمع قرار دارد. این جامعه نقاط قوت فراوانی دارد که این ظرفیت‌ها مغفول مانده است، اما با هم افزایی این ظرفیت‌ها و بهره مندی از آن‌ها می‌توان چالش‌ها و مشکلات را حل کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->