«ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

تعطیلی مدارس ۴ شهرستان خراسان رضوی به مدت یک هفته

  • کد خبر: ۴۷۶۸۴
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
تعطیلی مدارس ۴ شهرستان خراسان رضوی به مدت یک هفته
با اعلام اعمال محدودیت‌های جدید در پنج شهرستان به دلیل شیوع و اوج گیری بیماری کرونا، تعطیلی یک هفته‌ای مدارس چهار شهرستان در خراسان رضوی به صورت رسمی اعلام شد.
به گزارش شهرآرانیوز، با اعلام  اعمال  محدودیت‌های جدید در پنج شهرستان به دلیل شیوع و اوج گیری بیماری کرونا روز گذشته تا زمان تنظیم خبر، تعطیلی یک هفته‌ای مدارس چهار شهرستان سبزوار، گناباد، کاشمر و تربت حیدریه به صورت رسمی اعلام شد.

فرماندار کاشمر از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای برای کنترل موج جدید کرونا در این شهرستان خبر داد. مسلم ساقی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان با اعلام این که کاشمر در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارد، اظهار کرد: متاسفانه تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید مدرس به بالاترین سطح خود از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون رسیده  و این مهم باعث شده است تا کاشمر در کنار چهار شهرستان قرمز استان قرار گیرد.

ساقی با تاکید بر این که این محدودیت‌ها به مدت یک هفته اعمال می‌شود و پس از آن با توجه به شرایط شهرستان قابل تمدید خواهد بود، خاطرنشان کرد: بر این اساس دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای،  زبانسرا‌ها و آموزشگاه‌ها، کتابخانه ها،   استخر‌های سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه،   موزه و باغ موزه ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و مواردمشابه،   کافه  ها، قهوه خانه‌ها  و چایخانه‌ها بدون عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های بدن سازی و نماز جمعه در این هفته جزو مراکزی هستند که با اعمال محدودیت‌ها به مدت یک هفته تعطیل است.

تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، تالار‌های پذیرایی و مراکز تفریحی تربت حیدریه
موسوی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تربت حیدریه در تشریح محدودیت‌های اعمال شده ناشی از شیوع نگران کننده ویروس کرونا در تربت حیدریه گفت: با توجه به روند صعودی مبتلایان، ۱۳ محدودیت از ۲۹ مهر به مدت یک هفته در پنج شهر بزرگ خراسان رضوی اعمال شده است.

وی افزود: تمامی مدارس، دانشگاه ها، تالار‌های پذیرایی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، کتابخانه ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما و تئاتر، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی ها، برگزاری مراسم اجتماعی و مذهبی و همایش ها، سالن‌های ورزشی، کافه‌ها  و چایخانه‌ها، مراکز تفریحی، باشگاه‌های بدن سازی و نمازجمعه تعطیل است.

کرونا مدارس و ناوگان حمل و نقل عمومی سبزوار را تعطیل کرد
همچنین مدیر آموزش و پرورش سبزوار از تعطیلی مدارس این شهرستان به مدت یک هفته با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا خبر داد. اسماعیل نصرآبادی  گفت‌: براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا به منظور جلوگیری از شیوع  این بیماری، مدارس سبزوار به مدت یک هفته تعطیل شده است. وی افزود: آموزش‌ها  از طریق مجازی و شبکه شاد به دانش آموزان داده  می‌شود و دانش آموزانی که امکان برقراری ارتباط از طریق شبکه شاد را ندارند، محتوای آموزشی مکتوب را دریافت می‌کنند.  همچنین بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا ناوگان درون شهری سبزوار (اتوبوس‌های شهری)، پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر به مدت یک هفته تعطیل شد.  ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان سبزوار به منظور مقابله با شیوع این ویروس آموزش حضوری در مدارس و ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان را به مدت یک هفته تعطیل کرد.

ناوگان حمل و نقل عمومی سبزوار تعطیل شد
استیری رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار هم گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و بر مبنای مصوبه ستاد کرونای این شهرستان ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر تعطیل شد.

۱۵ محدودیت از هفته گذشته در نیشابور اعمال شده است
فرماندار نیشابور نیز گفت: به علت وخامت اوضاع در نیشابور ۱۵ مورد از محدودیت‌های ۱۹ گانه از هفته گذشته در نیشابور اعمال شده است.

علیرضا قامتی افزود: برای  دیگر محدودیت‌های باقی مانده و تعطیلی مدارس، روز پنج شنبه در جلسه مشترک ستاد کرونا و شورای تامین شهرستان تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

تعطیلی مدارس شهرستان گناباد به مدت۷ روز
رئیس آموزش و پرورش شهرستان گناباد گفت:با توجه به شیوع کرونا و همه گیری این ویروس و بنا به صورت جلسه ستاد کرونای شهرستان گناباد، تمامی فعالیت‌های حضوری مدارس در تمامی مقاطع و رشته‌های تحصیلی از تاریخ ۹۹.۸.۳ به مدت یک هفته تعطیل است.

احمدی افزود:مدیران مدارس و همکاران فرهنگی ترتیبی اتخاذ کنند تا تمام دانش آموزان طی این مدت از فضای مجازی (غیرحضوری) آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

وی تصریح کرد:حضور مدیر و عوامل اجرایی آموزشگاه‌ها  برای پشتیبانی فضای مجازی در مدارس  و به منظور پاسخ گویی به اولیا الزامی است، اما حضور دبیران، هنرآموزان و آموزگاران در مدارس الزامی نیست.
 
منبع: خراسان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->