ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حاشیه سازی دوباره مدیرعامل سابق استقلال+عکس

  • کد خبر: ۴۷۶۹۶
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
  • ۱
حاشیه سازی دوباره مدیرعامل سابق استقلال+عکس
احمد سعادتمند که در دوران مدیریتش بر باشگاه استقلال فعالیت گسترده‌ای در اینستاگرام داشت به تازگی با استوری هایش به شدت برای باشگاه استقلال حاشیه ساز شده است.

گروه ورزش|شهرآرا نیوز، احمدسعادتمند را باید یکی از عجیب ترین مدیران تاریخ باشگاه استقلال نامید. مردی که با وجود مخالفت های بالادستی هایش در بازگرداندن استراماچونی ادعا کرد می تواند این مربی ایتالیایی را به ایران بازگرداند و دست آخر نیز از این اقدام ناکام ماند. سعادتمند که زمان زیادی را  به بهانه بازگرداندن مربی ایتالیایی از باشگاه استقلال گرفت درروزهای اخیربه دفعات با استوری هایش برای این باشگاه حاشیه ساز شده است.

او به تازگی تصویری از خود که تی شرت تنگ و شلوار جین به تن دارد منتشر کرده و با اشعاری پاسخ حجت نظری یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال را داده است تا شاید دوباره در متن توجهات قرار بگیرد. رفتار این مدیر معزول علاوه برآنکه وابستگی هایش به فضای مجازی و اینستاگرام را نشان می دهد، ثابت می کند باشگاه استقلال در زمان قابل توجهی با مدیری مواجه بوده که بسیاری از اصول حرفه ای را نمی داند و از کمترین فروتنی درقبال مدیرانی که مدت ها او را بر مسند مدیرعاملی یکی از باشگاه های بزرگ فوتبال ایران نشانده بودند، بی بهره است و برای آنکه همچنان خودش را در شکست های استقلال مقصر نداند، دست به هراقدامی علیه هیات مدیره می زند.

سعادتمند در جدیدترین استوری خود به نوعی تهدید به افشاء گری هم کرده است. احتمالا او قصد دارد برای بالا بردن دنبال کننده های خود در اینستاگرام درباره مخالفت های پنهانی وزارت ورزش درباره بازگرداندن استراماچونی حرف هایی به زبان بیاورد تا شاید میان هواداران این باشگاه محبوب تر شود غافل از اینکه همه می دانند او در زمانی که در جایگاه مدیرعاملی قرار داشت هیچ گاه به خود اجازه نمی داد از حقایق پرده برداری کند و به طور قطع افشاء گری های احتمالی او نیز خریدار آن چنانی نخواهد داشت چرا که او منصوب همین وزارت ورزش است. به هرحال سنت افشاء گری درسال های اخیر به شدت به باشگاه استقلال لطمه زده و حتی به سطح مدیریت نیز رسیده است!

به هرحال خوب است که مدیرعامل سابق باشگاه به جای عوام فریبی وتهدید به افشاء گری توضیح روشنی درباره قراردادهای خارج از عرف با برخی بازیکنان استقلال بدهد و اعلام کند که چرا برای برخی بازیکنان دستمزدهای میلیاردی لحاظ کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
اصلا به این قیافه نکاه کن. آیا تیپ مدیر عامل دارد یا با رابطه سر کار بود. مثل بقیه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->