فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات جدید از کتک‌خوردن دختر جوان از زبان دادستان آبادان + فیلم

  • کد خبر: ۴۷۷۳۵
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
  • ۱
جزئیات جدید از کتک‌خوردن دختر جوان از زبان دادستان آبادان + فیلم
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان گفت: بلافاصله پس از درگیری مأموران حراستی حاضر در محل و مراجع انتظامی در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند و افراد را تحویل کلانتری محل می‌دهند و هماهنگی لازم با قاضی کشیک به عمل می‌آید.
به گزارش شهرآرانیوز، حمید مرانی‌پور اظهار داشت: در خصوص موضوع کلیپی که در فضای مجازی در ارتباط با مجروحیت دختر خانمی منتشر شده بود، براساس گزارشی که مراجع نظامی به دادستانی آبادان و دادسرای کشیک آبادان داده بودند، دختر خانمی با هویت معلوم به یکی از منازل شرکت نفت واقع در منطقه بریه مراجعه می‌کند.

دادستان آبادان افزود: پس از وارد شدن این دختر خانم به منزل با پسر بچه‌ای مواجه و با توجه به اینکه دختر شئی برنده‌ای را در دست داشت، با این پسربچه درگیر و او را مجروح می‌کند.

مرانی‌پور گفت: همچنین اهالی منزل بلافاصله از هجوم این خانم جلوگیری می‌کنند، اما متاسفانه با خانم درگیر شده و دو خانم دیگری که در منزل بودند این دخترخانم را از ناحیه صورت مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند و در ادامه درگیری به بیرون از منزل کشیده می‌شود.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از درگیری مأموران حراستی حاضر در محل و مراجع انتظامی در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند و افراد را تحویل کلانتری محل می‌دهند و هماهنگی لازم با قاضی کشیک به عمل می‌آید.

وی گفت: بلافاصله پس از انتشار این خبر، ما ریاست دادگستری کل استان در جریان قرار داده و ایشان دستورات لازم را صادر می‌کند و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند و مشخص شد این خانم بابت اختلافات قبلی و خانوادگی با صاحب منزل داشته است، به منزل مراجعه و درگیری صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان تصریح کرد: همچنین دختر مهاجم طبق تحقیقات از وی و ایراد جرحی که به پسربچه وارد کرد تحت قرار قانونی متناسب و با توجه جراحاتی در ناحیه صورت داشته است، بلافاصله تحقیقات لازم انجام و با قرار قانونی آزاد و تحویل خانواده‌اش می‌شود.

وی گفت: مامور حراستی که متاسفانه در صحنه حضور و اقدام ناشایست را انجام داد و در فضای مجازی منتشر شد بلافاصله توسط مرجع انتظامی و مقام قضایی احضار شد و قرار قانونی متناسب برای وی به اتهام مشخص و تحت قرار قانونی روانه زندان خواهد شد. در خصوص افرادی که متاسفانه این فیلم را منتشر کردنده بودند تحقیقات مقدماتی برای برخورد قانونی، توسط مراجع اطلاعاتی، صورت خواهد گرفت.
 
 
 
 
منبع:تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
آقای دادستان یعنی ضرب و جرح شدید که چندین نفر به صورت و بدن این خانم وارد کرده اند هیچ مجازاتی نداشته نبایستی برای آن پسربچه که دماغ دختر را شکست و اون دو خانم بی حجاب قرار تامین صادر می شد؟نباید از همسر این خانواده احمد جهان نژادیان تحقیق و بازجویی له عمل می آمد؟منزل و گوشی موبایل تفتیش شود ؟؟!به عنوان یک وکیل خیلی مواقع به عدالت دستگاه قضا شک می کنم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->