نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

سعادتمند متهم اصلی فرار چشمی از دست استقلال

  • کد خبر: ۴۷۸۲۳
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
  • ۱
سعادتمند متهم اصلی فرار چشمی از دست استقلال
انتقال عجیب روزبه چشمی به قطر درحالی که با استقلال قرارداد داشت یکی از ابهام‌های بزرگی است که مدیرعامل سابق استقلال باید به آن پاسخ دهد. این انتقال بدون ریالی پرداختی به باشگاه استقلال انجام شده است!

گروه ورزش|شهرآرا نیوز، مصاحبه یکی از مدیران باشگاه ام اصلال درباره روزبه چشمی نه تنها از دید استقلالی ها مایه مباهات نیست بلکه آبی ها را دوباره متوجه اشتباه مهلکی می کنند که در زمان جدایی این بازیکن از سوی احمد سعادتمند سرزد و مدیرعامل معزول باشگاه استقلال بی آنکه ریالی از مدیربرنامه این بازیکن طلب کند، اجازه داد چشمی استقلال را به سمت قطر ترک کند.

شگفتا که تمدید قرارداد با چشمی درست دو هفته قبل از انتقال حیرت آور این بازیکن به تیم جدید انجام شد و مدیرعامل باشگاه استقلال بی آنکه بندی در قرارداد این بازیکن قراردهد تا او را به هنگام جدایی از استقلال مجاب به پرداخت حق انتقال کند، با وی قرارداد جدید به امضاء رساند.

قراردادی که حالا شائبه های بیشتری را پیرامون احمد سعادتمند، مدیرعاملی که از سوی اسماعیل خلیل زاده متهم به پرسپولیس بودن نیز شده، به وجود آورده است. به راستی چرا احمد سعادتمند که همواره دم از حفظ کیان باشگاه استقلال می زد و در رسانه ها در هیبت مدیری محکم که حافظ منافع باشگاه استقلال است، ظاهر می شد نتوانست حتی بندی در قرارداد چشمی قرار دهد که این بازیکن به هنگام جدایی ناچار به پرداخت حق انتقال شود؟!

این ابهام بزرگ درحالی شیوه مدیریت مدیرعامل سابق را به شدت زیر سوال برده که سعادتمند بعد از برکناری از سمتش همواره با استوری های جنجالی خود برای باشگاه استقلال حاشیه ساز هم شده است. او که در همه این روزها به جای پاسخگویی درباره موارد کلیدی مانند دلیل جدایی چشمی بدون پرداخت حق انتقال به مسائل شخصی پرداخته و پیج شخصی اش را با همراهی  میلیونی هواداران استقلال_که البته این هم از صدقه سرحضور دراستقلال است_ به عرصه ای برای تسویه حساب های شخصی تبدیل کرده در تمدید قرارداد برخی بازیکنان استقلال نیز اشتباهات بزرگی را مرتکب شده به گونه ای که همین حالا مدیران استقلال تعهدات او به برخی بازیکنان را قبول ندارند وحتی در اقدامی عجیب قراردادی که با حسن پورحمیدی منعقد شده بود را کاهش دادند.

قرار است دیگر بازیکنان نیز به باشگاه بروند و از قراردادهایشان کاسته شود. سعادتمند درایامی که مدیرعامل استقلال بود حتی با وریا غفوری که یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود قرارداد تازه امضاء کرد که رقم های شگفت انگیزی نیز در این قرارداد گنجانده شده که این موضوع هم به شدت با انتقاد مدیران کنونی باشگاه استقلال مواجه شده و آن ها قصد دارند از قرارداد وریا نیز بکاهند. بدون شک دستگاه نظارتی باید به این موضوعات ورود کرده و پرده از ابهاماتی که در پس این تصمیم ها ایجاد شده بردارد تا مشخص شود چرا و به چه دلیل سعادتمند علاوه برآنکه چشمی را که مشخص بود از تیم های خارجی پیشنهاد دارد آزاد گذاشته تا استقلال را بدون پرداخت ریالی ترک کند وعلاوه برآن نیز تعهداتی خارج از عرف را میان باشگاه و بازیکنانی همچون وریا غفوری ایجاد کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پویان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
خدا پدر سعادتمند رو بیامرزه که استقلال رو از دست چشمی همیشه شاکی و عصبانی و سوتی ده نجات داد .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->