نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد ۴ ساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
سرخط خبرها

پیش بینی روند بورس در ماه آبان | سرنوشت انتخابات آمریکا چه تأثیری روی بورس ایران دارد؟

  • کد خبر: ۴۷۸۳۶
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
  • ۱
پیش بینی روند بورس در ماه آبان | سرنوشت انتخابات آمریکا چه تأثیری روی بورس ایران دارد؟
در‌حالی‌که بیشتر تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند روند معاملات بورس در روز شنبه 3 آبان‌ماه متعادل‌تر از روزهای گذشته خواهد بود، این اتفاق رخ نداد. برخی کارشناسان انتظار بازار برای نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و دست به ماشه ماندن سهام‌داران تا آن زمان را علت روند نزولی کنونی در بازار سرمایه می‌دانند.

به گزارش شهرآرانیوز، هنوز روند بازار سهام بعد از دوره اصلاح قیمتی سهم‌ها به تعادل نرسیده بود که انتخابات آمریکا جو هیجانی منفی در بازار سهام به وجود آورد و به نظر می‌رسد تا تکلیف انتخابات آمریکا مشخص نشود روند بازار سهام سینوسی خواهد بود.

ولید هلالات، کارشناس بازار سهام در رابطه با فاکتورهای رشد بازار سهام بیان کرد: فعلا سهامداران منتظر مشخص شدن تکلیف در فاکتور هستند که اولی انتخابات آمریکا و دومی شایعات در رابطه با افزایش سود بانکی است و همین موضوعات باعث عقب‌نشینی سهامداران بزرگ و خرد بازار سهام شده است.

این کارشناس افزود: اگر بعد از انتخابات آمریکا روند بازار سهام مثبت باشد منابعی که از بازار سهام به دلیل بی‌اعتمادی و خارج شده بود به بازار بازمی‌گردد و با تزریق منابع روند بازار سهام رشد خواهد کرد. روند بازار سهام تا قبل از انتخابات آمریکا نوسانی خواهد بود و بعد از انتخابات نیز بستگی به شرایط دارد.

او در رابطه با احتمال افت شاخص بعد از انتخابات آمریکا گفت: بازار سهام تا حد زیادی افت کرده است و حتی اگر سناریوهای بدبینانه در رابطه با انتخابات آمریکا و افزایش سود بانکی نیز اتفاق بیفتد شاخص بازار ریزش زیادی نخواهد کرد و اخبار بد تاثیر زیادی بر بازار سهام ندارد. نمی‌شود گفت در صورت محقق شدن سناریوهای بدبینانه شاخص تا کجا ریزش خواهد کرد اما به نظرم ریزش شاخص زیاد نخواهد بود و بازار سهام افت خود را انجام داده است.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ابراهیم قزوینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
سعدی جان هر کی که برات عزیز ه بریز ۶۱روزه پدرمون دراومده. از بی پولی وبیکاریو کرونا لطفا منت بذار بریز دمت گرم عزیزی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->