آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
سرخط خبرها

تعطیلی مدارس خراسان رضوی فقط با تصمیم ستاد ملی کرونا | شاد TV به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۴۷۹۴۰
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
تعطیلی مدارس خراسان رضوی فقط با تصمیم ستاد ملی کرونا | شاد TV به‌زودی راه‌اندازی می‌شود
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: اکنون ۳ میلیون دانش‌آموز بدون تبلت داریم که با مشارکت خیران و از محل مسئولیت‌های اجتماعی درحال تأمین تبلت برای آن‌ها هستیم.

لیلا جانقربان| شهرآرانیوز، دکتر سید جواد حسینی، معاون وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ما  گفت: اکنون ۳ میلیون دانش‌آموز بدون تبلت داریم که با مشارکت خیران و از محل مسئولیت‌های اجتماعی درحال تأمین تبلت برای آن‌ها هستیم.


دکتر حسینی با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های مدارس در بستر شبکه شاد انجام می‌شود، افزود: شاد پلت‌فرمی است که داخل آن همه برنامه‌ها را می‌توان اجرا کرد.


وی اظهار کرد: در این پلت‌فرم پایگاه جامع آموزش محتوا را راه‌اندازی کرده‌ایم که بیش از ۴۰ هزار عنوان درسی در دوره‌های مختلف با بهره‌گیری از بهترین مدرسان بارگذاری خواهد شد.


رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور در ادامه گفت: تاکنون ۴۰۰ عنوان از این دروس با ۸۰۰ فیلد برای نابینایان و ناشنوایان مناسب‌سازی و بارگذاری شده است. نرم‌افزار گویاساز نیز برای ناشنوایان درحال بارگذاری است و شاد TV نیز با رویکرد آموزش استثنائی به‌زودی در بستر شبکه شاد راه‌اندازی خواهد شد.

 

این مقام مسئول درباره مشکلات شبکه شاد اظهار کرد: این شبکه به ۲ علت برای ما حائز اهمیت است؛ یکی بعد فنی است که با همکاری دانشگاه صنعتی شریف پیش می‌رود و دیگری بحث تولید محتوایی است که در این شبکه قرار می‌گیرد.


حسینی گفت: اکنون همه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش درگیر این موضوع هستند.


رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور اظهار کرد: شبکه شاد اینک از شبکه‌های خارجی پیشی گرفته است و طبیعی است که در شروع کار با ضعف‌هایی روبه‌رو باشد و در دسترسی‌ها مشکلاتی پیش بیاید، اما روزبه‌روز این محدودیت‌ها کمتر می‌شود و سرعت دسترسی‌ها افزایش می‌یابد.


حسینی درباره تعطیلی مدارس خراسان رضوی باتوجه‌به اوج‌گیری کرونا در این استان گفت: ممنوع‌شدن آموزش حضوری فقط با تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا اجرا می‌شود و حتی ستاد کرونا در استان‌ها نیز دراین‌باره نمی‌تواند تصمیم‌گیری کنند.


وی افزود: اکنون مدرسه از خانه امن‌تر است و همه پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها رعایت می‌شود. گندزدایی و رعایت فاصله اجتماعی در مدارس اجرا می‌شود و تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان در آموزش و پرورش به سرانه بهداشتی اختصاص یافته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->