معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

بازگشت هامر افسانه‌ای

  • کد خبر: ۴۸۰۲۵
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
بازگشت هامر افسانه‌ای
هامر یکی از برند‌های شرکت جنرال موتورز بود که به دلیل تولید شاسی بلند‌های تنومند با موتور‌های حجیم و قدرتمند شهرتی جهانی داشت. با آنکه محصولات این برند از توانایی‌های آفرود فوق العاده بالایی برخوردار بودند، بنا به دلایلی از جمله مصرف سوخت بسیار زیاد، به تدریج با مشکل فروش مواجه شدند. این مسئله در کنار اوضاع مالی نه چندان مساعد جنرال موتورز، سبب شد برند هامر در سال ۲۰۱۰ به خاطره‌ها بپیوندد.
در چند سال اخیر همواره شایعاتی مبنی بر احیای نام هامر از سوی جنرال موتورز به گوش می‌رسید. بالأخره بهمن ماه گذشته همه این شایعات مهر تأیید خورد و این شرکت به طور رسمی اعلام کرد هامر را در قالب یک پیکاپ الکتریکی قدرتمند و به عنوان عضوی از برند GMC احیا خواهد کرد.
 
اکنون بالأخره شاهد معرفی هامر نمادین در قالب روح و کالبدی متفاوت هستیم. هامر جدید یک پیکاپ الکتریکی است که با نام GMC Hummer EV معرفی شده است و می‌توان آن را ترکیبی از گذشته و آینده دانست. از لحاظ طراحی، این خودرو به وضوح ریشه در پیشینه خود دارد و از بدنه‌ای مشابه با مدل‌های قبلی هامر برخوردار است.
 
شیشه جلو هامر ثابت است و قابلیت خم شدن ندارد. در عوض، شیشه عقب این پیکاپ سبز به طور الکترونیکی پایین می‌آید تا تجربه یک خودرو بدون سقف تا حد زیادی شبیه سازی شود.
از آنجایی که GMC Hummer الکتریکی با در نظر گرفتن مسیر‌های آفرود توسعه یافته، از تایر‌های Goodyear Wrangler All Territory MT برای ارتباط با زمین استفاده شده است. بهره گیری از چنین تایر‌های غول پیکری عبور از روی موانعی با ارتفاع ۴۵۷ میلی متر و پشت سر گذاشتن آب‌هایی به عمق ۶۱۰ میلی متر را ممکن می‌سازد.
 
در داخل کابین نمایشگر ایستاده ۱۲.۳ اینچی سیستم اینفوتینمنت و نمایشگر عظیم ۱۳.۴ اینچی حاضر در پشت فرمان قرار دارند. آن طور که اعلام شده است، نمایشگر پشت فرمان به سیستم اولتراویژن هامر متصل است. این سیستم شامل ۱۸ دوربین است و می‌تواند اطراف خودرو و حتی زیر کف اتاق را به طور کامل به نمایش بگذارد.
نمایشگر سیستم اینفوتینمنت هم دارای قابلیت‌های گوناگون مخصوص آفرود است و اطلاعات مفیدی درباره شرایط مسیر و امکانات خودرو ارائه می‌کند.
هامر الکتریکی از آخرین نسخه سیستم سوپرکروز سود می‌برد. به لطف این سیستم پیشرفته، راننده قادر خواهد بود هنگام رانندگی در بیش از ۳۲۱ هزار کیلومتر از بزرگراه‌های آمریکا و کانادا دست‌های خود را از روی فرمان بردارد و وظیفه هدایت خودرو را به خود آن محول کند.
پیش رانه این خودرو از ۳ موتور برقی تشکیل شده است که با همکاری هم حدود ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. با تکیه بر این نیروگاه بسیار قدرتمند و هر ۴ چرخ محرک، GMC Hummer برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر از حالت سکون، نیازمند زمانی کوتاه‌تر از یک ثانیه است که رقمی استثنایی محسوب می‌شود. انرژی بخش هامر الکتریکی پک باتری اولتیومی شرکت جنرال موتورز است. درباره ظرفیت این پک اطلاعاتی منتشر نشده است، اما گفته می‌شود انرژی لازم برای پیمایش مسافت ۵۶۳ کیلومتر را در خود ذخیره می‌کند. این پک از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلووات قابل شارژ است. با چنین سرعتی، تنها با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توان تا ۱۶۰ کیلومتر مسافت را پیمود.
منبع: Carsscops.com
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->