نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

افزایش حق رضایت‌نامه نادری تا ۴۰۰ هزار دلار!

  • کد خبر: ۴۸۱۸۷
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
افزایش حق رضایت‌نامه نادری تا ۴۰۰ هزار دلار!
باشگاه کوتریک ابتدا رقم ۲۰۰ هزار دلار را برای صدور رضایت‌نامه نادری خواسته بود، اما آن‌ها قصد دارند رقم ۴۰۰ هزار دلار را از باشگاه استقلال طلب کنند!

گروه ورزش، شهرآرا نیوز،بعد از اینکه محمد نادری با باشگاه استقلال قرارداد منعقد کرد مشخص شد که این بازیکن هیچ رضایت‌نامه‌ای از باشگاه کوتریک بلژیک نگرفته و همه خبر‌ها درباره آزاد بودن این بازیکن کذب است و باشگاه استقلال باید به سرعت در راستای پرداخت مطالبات این بازیکن اقدام کند. در همین راستا باشگاه استقلال مذاکراتی با باشگاه کوتریک داشته، اما به نتیجه‌ای نرسیده است.

 

درحالی که گفته می‌شود رابطه نادری با باشگاه کوتریک خیلی خوب است، اما مسئولان این باشگاه که ابتدا مبلغ ۲۰۰ هزار دلار را برای صدور رضایت‌نامه نادری مطالبه کرده بودند حالا به دنبال افزایش این رقم تا ۴۰۰ هزار دلار هستند که اگر این اتفاق رخ دهد باشگاه استقلال برای پرداخت حق انتقال این بازیکن با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد. با توجه به اینکه باشگاه استقلال این روز‌ها به‌شدت درگیر پرداخت بدهی وینفرد شفر است و گفته می‌شود فقط ۶۰ هزار دلار در حساب این مربی نشسته باید پرداختی به این مربی را در اولویت خود قرار دهد. به همین دلیل ممکن است پروژه جذب نادری با بن‌بست بسیار زیادی مواجه شود واین بازیکن به ناچار استقلال را به سمت کوتریک ترک کند.

 

ماجرای نادری این روز‌ها برای هوادارن باشگاه استقلال به خبری آزار‌دهنده تبدیل شده است و آن‌ها که خوش‌حال بودند بازیکنی را از ترکیب پرسپولیس گرفته‌اند اکنون با سدی به نام باشگاه کوتریک مواجه‌اند. بدون شک اگر سران باشگاه استقلال نتوانند حضور نادری در استقلال را قطعی کنند هوادارن این باشگاه که در آستانه از دست دادن علی کریمی هم هستند دوباره علیه مسئولان استقلال موضع‌گیری خواهند کرد. البته عبدیان که مأمور جذب نادری است به هوادارن استقلال قول داده این مشکل را برطرف کند که باید دید او برای حل این بحران چه برنامه‌ای در سر دارد و آیا می‌تواند مشکلات را از میان بردارد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->