ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

بی‌پولی استقلال صدای مطهری را هم در آورد | غیبت ادامه‌دار در تمرینات

  • کد خبر: ۴۸۱۹۴
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
بی‌پولی استقلال صدای مطهری را هم در آورد | غیبت ادامه‌دار در تمرینات
ارسلان مطهری درحال از دست دادن خانه اجاره‌ای خود است و از سران استقلال پول خواسته است، اما هیچ توجهی به درخواست او نمی‌شود.

گروه ورزش، شهرآرا نیوز، ارسلان مطهری هفته‌هاست از باشگاه استقلال طلب پول کرده و خواستار تسویه حساب شده اما سران باشگاه استقلال توجهی به خواسته‌های این بازیکن نکرده‌اند. دو هفته از آخرین اتمام حجت مطهری با سران باشگاه استقلال می‌گذرد و باشگاه‌نشین‌ها به رغم وعده‌هایی که داده‌اند هنوز نتوانسته‌اند خواسته‌های این بازیکن را که همواره عصای دست کادر فنی بوده برآورده کنند. ظاهرا مهاجم استقلال در حال از دست دادن خانه اجاره‌‌ای خود است. مطهری هم به همین دلیل از حضور در تمرینات استقلال خودداری کرده و خواستار روشن‌شدن تکلیفش با استقلال شده است. اینکه چرا سران باشگاه استقلال توجهی به بدهی‌های یومیه ندارند و نمی‌توانند مبالغ نه‌چندان هنگفتی که برخی بازیکنان انتظار دارند را برآورده کنند از آن سؤال‌‌های بی‌جواب سال‌های اخیر است که برمی‌گردد به سیاست‌گذاری‌هایی که در این باشگاه می‌شود. بدون شک اگر باشگاه استقلال باهمین رویه ادامه دهد مطهری تصمیم‌های دیگری می‌گیرد. او نیز می‌تواند در صورت پرداخت‌نشدن مطالباتش باشگاه استقلال را ترک و قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->