سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال ۳۵۱فقره تصادف منجر به جرح طی ۲۴ساعت گذشته در مشهد | ۴۷مصدوم به بیمارستان‌ها منتقل شدند (۷ فروردین ۱۴۰۳) جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در حرم مطهر رضوی هوای مشهد پاک شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) حاجی‌بگلو: قانون درآمدهای پایدار شهرداری مشهد نیاز به بازنگری دارد + فیلم واحد‌های اقامتی مشهد از نیمه اسفند تاکنون ۳۹ درصد اشغال شده است (۶ فروردین ۱۴۰۳) بهره‌مندی ۵۰هزار نفر از خدمات ایستگاه‌های استقبال از زائر در مشهد
سرخط خبرها

احداث مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های اورژانس در حاشیه شهر مشهد

  • کد خبر: ۴۸۱۹۸
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
احداث مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های اورژانس در حاشیه شهر مشهد
طی تفاهمی میان شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های اورژانس در مناطق مختلف شهر به‌ویژه حاشیه شهر احداث می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا کلائی در نشست مشترکی که با حضور نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مدیریت بیماری کرونا خراسان رضوی، رئیس شورای شهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و معاونان شهردار برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های حوزه درمان درمقابله با ویروس کرونا، گفت: طی ۸ ماه گذشته از شیوع ویروس کرونا فشاری زیادی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خدمت رسانی به مردم وارد شده است که این خدمات را ارج می‌نهیم.


شهردار مشهد با بیان اینکه سلامت شهروندان برای مدیریت شهری از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهارکرد: تاکنون همکاری‌های خوبی میان شهرداری مشهد و دانشگاه علوم پزشکی در حوزه سلامت به ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وجود داشته است و همچنان نیز آماده همکاری و حمایت از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه سلامت هستیم.


وی افزود: معتقدیم حضور اورژانس در ایستگاه‌های آتش نشانی بسیار ضروری است لذا آمادگی همکاری برای در اختیار گذاشتن فضا جهت استقرار اورژانس در ایستگاه‌های آتش نشانی را داریم.


کلائی تصریح کرد: موضوع مهم دیگر در حوزه ایمنی استقرارایستگاه آتش نشانی در تعدادی از بیمارستان‌های مهم مرکز شهراست که خواستار همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای در اختیار گذاشتن فضای مورد نیاز جهت عملیاتی شدن این کارهستیم.


وی درخصوص درخواست دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای در اختیار گذاشتن زمین جهت احداث مراکز جامع سلامت و پایگاه اورژانس نیز گفت: شهرداری مشهد با حمایت شورای شهر آمادگی کامل برای دراختیار گذاشتن زمین جهت احداث مراکز جامع سلامت و پایگاه اورژانس را در چارچوب تفاهمی دو طرفه دارد و از این اقدام حمایت می‌کند.


شورای شهر مانند گذشته ازحوزه سلامت حمایت می‌کند

در ادامه این نشست، محمد رضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز با تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با ویروس کرونا، اظهارکرد: موضوع سلامت و بهداشت شهروندان برای مدیریت شهری از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست و در همین راستا شورای شهرهر کجا که نیاز بوده از حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی حمایت کرده است.


وی ادامه داد: ما نیز در شورای شهر از احداث مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های اورژانس حمایت می‌کنیم، اما برای اینکه موضوع در چارچوب قانون باشد، باید برنامه و روند مشخصی تعریف شود.


حیدری افزود: در مجموع شورای شهر و شهرداری مشهد مانند همیشه آماده همکاری و حمایت از دانشگاه علوم پزشکی در حوزه بهداشت و سلامت شهروندان هستند.


مدیریت شهری مشهد توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت دارد

سیدحسین حسین زاده بحرینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز درادامه این نشست با تقدیر ازحمایت‌های مدیریت شهری مشهد از حوزه سلامت گفت: وظیفه قانونی و شرعی خود می‌دانم که از حمایت‌های همه جانبه شهرداری و شورای شهر مشهد از دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کنم.


وی اضافه کرد: شهرداری مشهد در راستای حفظ سلامت شهروندان از ابتدای شیوع ویروس کرونا کمک‌های زیادی به دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا داشته است.


بحرینی با اشاره به اینکه سلامت شهروندان برای شورای شهر و شهرداری مشهد قبل از شیوع کرونا نیز اهمیت ویژه‌ای داشت اظهارکرد: اکنون نیز دانشگاه به دنبال احداث مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های اورژانس جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان به ویژه درحاشیه شهر است که در این مسیر خواستار همکاری مدیریت شهری و اختصاص زمین برای احداث این مراکز هستیم.


تقدیر از اقدامات شهرداری در حوزه مقابله با ویروس کرونا

همچنین درادامه این نشست، دکتر فریدون نوحی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت درمدیریت بیماری کرونا خراسان رضوی نیز گفت: از اقدامات و حمایت‌های شهرداری و شورای شهر مشهد در حوزه مقابله با کرونا از دانشگاه علوم پزشکی بسیار شنیده ایم و این موضوع را به وزیربهداشت انتقال داده ایم.


وی افزود: ما نیز از توجه ویژه شورای شهر و شهرداری مشهد به حوزه سلامت تقدیر و تشکرمی کنیم و برای حمایت از احداث مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های اورژانس که اتفاق مبارکی هست، آمادگی داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->