وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس
سرخط خبرها

فکری به مدیران استقلال: نگذارید کریمی برود

  • کد خبر: ۴۸۲۰۲
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
فکری به مدیران استقلال: نگذارید کریمی برود
محمود فکری در تماسی با مسئولان باشگاه استقلال از آن‌ها خواسته هر طور شده کریمی را در این تیم حفظ کنند، اما کریمی در آستانه جدایی قرار دارد.

گروه ورزش، شهرآرا نیوز، محمود فکری تاکید بسیاری به حفظ علی کریمی داشت وبارها به مدیران استقلال گفته بود که این بازیکن باید در ترکیب تیم لیگ بیستم باقی بماند. فکری اما حالا در آستانه از دست دادن کریمی قرار گرفته است. از سویی پیشنهاد سپاهان و از سوی دیگر پیشنهاد باشگاه اف سی قطر به شدت کریمی را برای جدایی از استقلال وسوسه کرده است. مدیران استقلال در روزهای اخیر هرگز نتوانسته اند پاسخ روشنی به درخواست های مالی کریمی بدهند و دستمزدی که سپاهان یا تیم قطری به کریمی می دهد با آنچه آبی ها در نظر گرفته اند تفاوت بسیاری دارد. قطری ها در آخرین مذاکرات خود با کریمی به او پیشنهاد کرده اند درازای دریافت مبلغ یک میلیون و 200هزار دلار به این تیم ملحق شود وکریمی هم قرار است ظرف امروز یا فردا جواب نهایی را به این باشگاه بدهد وتکلیف خود را روشن کند. اگر کریمی از استقلال برود محمود فکری به شدت نگران خط میانی تیمش خواهد شد. او در همین راستا تماسی با مدیران استقلال داشته و موضوع جدایی کریمی را بسیار مهم دانسته و اعلام کرده پرکردن جای خالی این بازیکن دشوار است و هرطور شده با این شماره 6 تمدیدکنند اما ظاهرا برخی اعضای هیات مدیره استقلال از رفتارهای کریمی دلخورند ودیگر تمایلی به تمدید قرارداد او ندارند. حال باید دید که سرنوشت کریمی که حتی زمزمه مذاکره باشگاه پرسپولیس با او به گوش رسیده بود، با استقلال چه می شود وآیا سران استقلال می توانند تمهیداتی بیندیشند که کریمی در لیگ بیستم برای استقلال بازی کند؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->