نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سردار آزمون، غایب بزرگ تیم ملی فوتبال در بازی با بوسنی

  • کد خبر: ۴۸۲۳۴
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
سردار آزمون، غایب بزرگ تیم ملی فوتبال در بازی با بوسنی
بررسی فهرست احتمالی اسکوچیچ برای بازی دوستانه جدید تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل بوسنی
علی رحیمی | شهرآرانیوز؛ فهرست اسکوچیچ برای بازی دوستانه با ازبکستان و مالی که البته بازی با مالی برگزار نشد، چند تغییر جالب داشت و نفراتی، چون علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، رامین رضاییان، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد و... به اردوی تیم ملی دعوت نشدند. دعوت‌نکردن از برخی بازیکنان فنی بود و برخی بازیکنان هم به‌دلیل مصدومیت به اردوی تیم ملی دعوت نشدند. از‌جمله بازیکنانی که دعوت‌نکردن از آن‌ها به اردوی تیم ملی فنی بود، می‌شود از اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، امید ابراهیمی و... نام برد.
 
واقعیت این است که اسکوچیچ قصد ندارد دیگر این بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت کند و این به وضعیت سنی آن‌ها بر‌می‌گردد. آن‌ها حتی اگر در مسیر صعود به جام‌جهانی همراه تیم ملی باشند، در جام‌جهانی نمی‌توانند همراه خوبی برای تیم ملی باشند؛ چون سن آن‌ها بالا رفته است. بازیکنی، چون اشکان دژاگه با واکنشی که از خود نشان داد، بعید است دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود. برخی از بازیکنان هم به‌دلیل مصدومیت، شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا نکردند؛ مثل علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی.

تیم ملی حالا آماده رویارویی با بوسنی می‌شود؛ مسابقه‌ای که ۲۲‌آبان در بوسنی برگزار خواهد شد. گفته می‌شود رامین رضاییان بر‌خلاف اشکان دژاگه شانس دعوت به اردوی تیم ملی را دارد. به‌این‌خاطر که او بعد از دعوت‌نشدن به اردوی تیم ملی، واکنشی منطقی نشان داد. اسکوچیچ برای بازی با ازبکستان و مالی تلاشش بر این بود صادق محرمی را در این پست امتحان کند. از دیگر‌بازیکنانی که این‌بار شانس زیادی برای همراهی تیم ملی در بازی با بوسنی خواهد داشت، علیرضا بیرانوند، مرد شماره‌یک تیم ملی است. او همان‌طور که اشاره شد، برای بازی با ازبکستان دچار مصدومیت شده بود. همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی این‌بار در فهرست تیم ملی قرار می‌گیرد.

برخی خطاب به رامین رضاییان گفته بودند اسکوچیچ از برانکو خط گرفته که او را به اردوی تیم ملی دعوت نکند! اما رامین این ادعا را رد می‌کند و می‌گوید بعد از اینکه از‌سوی برانکو از پرسپولیس کنار گذاشته شد، با برانکو برخورد داشته و این برخورد‌ها در سایه احترام بوده و هیچ چالشی بین آن‌ها شکل نگرفته است که برانکو آن را به اسکوچیچ انتقال دهد.


سردار، غایب بزرگ تیم ملی در بازی با بوسنی

شاید سردار که چهارشنبه‌شب تیمش را در بازی با دورتموند همراهی نکرد، یکی از غایبان بزرگ تیم ملی در بازی با بوسنی باشد. شایعه کرونای او جدی است و اگر هم خوشبختانه به این ویروس مبتلا نشده باشد، به‌دلیل سرماخوردگی تیمش را در بازی با روبین‌کازان و دورتموند همراهی نکرد و نیاز به چند روز زمان دارد تا به شرایط ایده‌آل نزدیک شود. دوری یکی‌دو‌هفته‌ای او از تمرین یک بهانه قانع‌کننده برای اسکوچیچ است که نامش را برای بازی با بوسنی در فهرست شاگردانش قرار ندهد. سرمربی تیم ملی برای دعوت از بازیکن جایگزین خیلی با مشکل مواجه نیست؛ به‌این‌دلیل که کریم انصاری‌فرد در نوک خط حمله تیم آ. ا‌ک آتن ارائه‌گر بازی‌های خوبی در برابر حریفان در هفته‌های اخیر بوده است. بعید است نفراتی، چون وریا غفوری، امید ابراهیمی، مسعود شجاعی و... شانسی برای دعوت دوباره به اردوی تیم ملی داشته باشند.
 
به این جمع می‌شود سعید عزت‌اللهی را هم اضافه کرد؛ بازیکنی که مدت‌هاست از نگاه‌ها دور شده است. شاید به‌این‌دلیل که از روسیه راهی دانمارک شد و در فوتبال و تیمی بازی می‌کند که خیلی مورد‌توجه نیست. مسعود شجاعی باید همانند اشکان دژاگه رفته‌رفته قید تیم ملی را بزند و این به‌خاطر شرایط سنی او‌ست.
 
یکی دیگر از بازیکنانی که شانسش این‌بار برای حضور در اردوی تیم ملی کم است، علی کریمی است؛ بازیکن استقلال. بازیکنی که بعد از بازگشت تیم ملی به تهران در اردوی هیچ تیم باشگاهی حاضر نشده است. او روز‌های متمادی است که با استقلال تمرین نمی‌کند. از‌سویی صحبت از حضور او در سپاهان بود، اما علی کریمی را در تمرین تیم سپاهان هم ندیده‌ایم. او بعد از بازگشت از ترکیه تمرین گروهی نداشته و به نظر می‌رسد به‌همین‌دلیل موقت از اردوی تیم ملی خط خواهد خورد.

یک نکته ابهام‌آمیز در فهرست اسکوچیچ وجود دارد؛ اینکه این‌بار علیرضا جهانبخش به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود یا نه؟ مارک ویلموتس علیرضا را دعوت نکرد و به جای او به محمد محبی بازی داد؛ بازیکن جوانی که به نظر می‌رسد نیاز به زمان دارد تا جای خود را در تیم ملی پیدا کند. اسکوچیچ هم به علیرضا جهانبخش میدان نداد، در‌حالی‌که او هر گاه در ترکیب برایتون به میدان آمده، درخشیده است. شاید لیست جدید اسکوچیچ هم دارای سورپرایز باشد و هم نقد‌هایی به آن وارد باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->