ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون
سرخط خبرها

تمدید تعطیلی مدارس سه شهرستان خراسان رضوی به دلیل شیوع کرونا

  • کد خبر: ۴۸۲۴۱
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
تمدید تعطیلی مدارس سه شهرستان خراسان رضوی به دلیل شیوع کرونا
عدم حضور فیزیکی دانش‌آموزان در این ۳ شهرستان در مدارس تا ۱۵ آبان ماه تمدید و آموزش‌ها از طریق شبکه شاد و سایر شیوه‌های مجازی و از راه دور ارائه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسمعلی خدابنده روز پنجشنبه در خصوص تمدید تعطیلی مدارس سه شهرستان خراسان رضوی به دلیل شیوع کرونا اظهار کرد: بر این اساس حضور فیزیکی دانش‌آموزان شهرستانهای تربت‌حیدریه، کاشمر و درگز در مدارس تا ۱۵ آبان ماه تمدید و آموزشهای تحصیلی این دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد و سایر شیوه‌های مجازی از راه‌دور ارائه می‌شود.

 

وی با بیان این که مدارس هشت شهرستان تربت‌حیدریه، سبزوار، گناباد، کاشمر، نیشابور، درگز، خلیل‌آباد و چناران در خراسان رضوی طی هفته جاری تعطیل بود ادامه داد: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس با پیشنهاد ستادهای شهرستانی و تایید ستاد استانی مقابله با کرونا و یا به صلاحدید و تصویب ستاد استانی انجام می‌شود که تا کنون تمدید تعطیلی صرفا شامل حال سه شهرستان درگز، تربت‌حیدریه و کاشمر شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: وضعیت مدارس از سوی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها به ستاد شهرستانی و از سوی این اداره کل به ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه می‌گردد و براین اساس تصمیم‌گیری در خصوص نحوه فعالیت مدارس انجام می‌شود.

 

خدابنده در خصوص احتمال افزایش مدت تعطیلی در شهرستان‌های استان گفت: نمی‌توانیم در این زمینه اظهار نظر کنیم زیرا همه چیز به شرایط هر شهرستان و تصمیم‌گیری ستاد استانی مقابله با کرونا بستگی دارد.

 

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش آموز است.

 

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۱۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۳۳ هزار و ۷۱۴ تن رسید و ۳۱ استان همچنان در وضعیت قرمز، هشدار یا زرد کرونا هستند.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->