حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

افشاگری تازه علیه باشگاه پیکان|ویسی روی لبه تیغ

  • کد خبر: ۴۸۳۰۰
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
افشاگری تازه علیه باشگاه پیکان|ویسی روی لبه تیغ
باشگاه پیکان در شرایطی کاملا بحرانی قرار گرفته و اختلاف‌های عمیقی میان عبدالله ویسی و مدیران این باشگاه وجود دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در پیکان چه خبر است؟ این می‌تواند مهم‌ترین سؤال درباره این تیم باشد. تیمی که هدایتش بر عهده عبدالله ویسی است اما او در تمام روزها، هفته‌ها و ماه‌های اخیر بارها این تیم را رها کرده و به بهانه‌های مختلف از حضور در باشگاه و گاهاً تمرینات طفره رفته است. عبدالله ویسی که اواسط فصل گذشته هدایت پیکان را برعهده گرفت و در نهایت موفق شد این تیم را در لیگ برتر حفظ کند، در تمرین سه‌شنبه پیکان هم خبرساز شد و به دلیل ناراحتی از مدیران تیم غیبت کرد.

سرمربی پیکان که از مدتی پیش با باشگاه به مشکل خورده بود، ترجیح داد به جای حل اختلاف‌نظرها در تمرین حاضر نشود تا روند آماده‌سازی پیکان با خلل مواجه شود. در حساس‌ترین روزهای پیش‌فصل که تیم و بازیکنان باید آماده شوند تا وارد رقابت‌های طاقت‌فرسای لیگ برتر شوند، تماشای این رفتار از ویسی در نوع خود عجیب و به دور از اصول حرفه‌ای است.

اما دلیل اختلاف‌ها چیست؟ این سؤالی است که ویسی و پیکانی‌ها می‌توانند پاسخش را بدهند. از گوشه و کنار اما خبر می‌رسد اتفاقات عجیبی در فصل نقل و انتقالات باعث شده تا این مشکلات آغاز شود. جایی که ویسی از مسئولان پیکان خواست تا جذب بازیکنان مورد نظرش را در دستور کار قرار بدهند و از قضا همین اتفاق هم رخ داد اما حالا شرایط دیگری توسط ویسی رقم خورده است.

شاید بپرسید چه شرایطی؟ ویسی در نقل و انتقالات و چند مصاحبه‌ای که انجام داد، از جذب بازیکنان مورد نظرش رضایت داشت و تأکید کرد ۷۰ تا ۸۰ درصد لیستی که به باشگاه داده، جذب شده‌اند. او که برای مبلغ قرارداد خود هم چک و چانه‌های بسیاری زد و البته پیشنهاد‌های تراکتور و مس کرمان را مدام روی میز می‌گذاشت، حالا چند بازیکن جدید جذب شده را نمی‌خواهد و این مسأله را به باشگاه هم اعلام کرده است.

با بازیکنان جدید قرارداد حرفه‌ای بسته شده و آن‌ها طبق توافق باید برای پیکان در لیگ بیستم به میدان بروند. هر یک از آن‌ها حدود یکی دو ماه قبل با پیکان قرارداد بسته و با صلاحدید ویسی وارد تیم شده‌اند. حالا، اما در روز‌هایی که فصل نقل و انتقالات رو به پایان است و قریب به اتفاق باشگاه‌ها جایی در لیست خود ندارند، ویسی از باشگاه خواسته تا عذر این بازیکنان را بخواهند. به جهت مالی و اخلاقی این عذرخواهی و فسخ قرارداد نمی‌تواند تصمیم درستی باشد.
 
باشگاه پیکان اگر تن به چنین خواسته‌ای بدهد، با هزینه‌های مالی فراوان مواجه خواهد شد. کدام باشگاه را سراغ دارید که برای چنین خواسته‌ای میلیارد‌ها تومان ضرر بدهد، آن هم در شرایطی که سرمربی تصمیم به جذب بازیکنان جدید گرفته و نام آن‌ها را در لیست خود قرار داده است. از طرفی بعد از حدود دو ماه تمرین با پیکان، آیا منطقی است که عذر بازیکنانی را بخواهند که روی پوشیدن پیراهن این تیم حساب باز کرده‌اند؟
 
دلیل دیگر ناراحتی ویسی و اختلاف او با مسئولان باشگاه پیکان، کاهش قرارداد دستیاران این مربی است. اکثر مبالغ حدوداً نصف شده‌اند و همین مسأله باعث شده تا ویسی این موضوع را هم بهانه‌ای برای غیبت در تمرینات عنوان کند. هر چند این قرارداد‌ها حدود دو ماه قبل و با موافقت سرمربی امضا شده، اما اینکه چرا حالا بحث آن باز شده، جای سؤال و تعجب دارد.
 
ویسی که بعد از حفظ سهمیه تیم، نقل و انتقالات بازیکنان را نیز انجام داده، اکنون باید به دنبال این باشد تا شرایط آماده‌سازی تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌ها را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد. با این حال از چندی پیش او با مسئولان باشگاه پیکان به اختلاف نظر خورده و این موضوع طی چند وقت اخیر باعث شده تا شکاف بین سرمربی و مدیریت تیم عمیق‌تر شود. مسأله‌ای که باعث ناراحتی این مربی جنوبی شده تا آن را با غیبت در تمرین نشان بدهد. باید دید شرایط در ادامه به چه شکل پیش خواهد رفت، اما هر لحظه می‌توانیم منتظر شنیدن اخباری جدید باشیم. اخباری که همه آن‌ها نمی‌توانند مثبت باشند و چه بسا همین اختلاف‌ها در نهایت موجب وقوع اتفاقاتی شود که هرگز تصورش را نمی‌کنیم. از همان دست اتفاقات که در آستانه آغاز لیگ برتر می‌تواند پیکان را به یک تیم خبرساز تبدیل کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->