علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

جشن عروسی با حضور جواد یساری و بازداشت او + فیلم

  • کد خبر: ۴۸۳۹۵
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
  • ۱۴
جشن عروسی با حضور جواد یساری و بازداشت او + فیلم
برگزاری مراسم عروسی در شرایط کرونایی در شهرستان نی‌ریز فارس با حضور یکی از خوانندگان قدیمی کشور (جواد یساری)، بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، برگزارکننده را راهی زندان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم عروسی کرونایی در روستایی در شهرستان نی‌ریز با حضور یکی از خوانندگان، بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، برگزارکننده را راهی زندان کرد.

انتشار نماهنگی در فضای مجازی که نشان می‌دهد در روستای ریزآب شهرستان نی‌ریز مراسم عروسی برگزار شده است، به نگرانی‌ها درباره شدت شیوع بیماری در این شهرستان دامن زده است.

در همین راستا فرماندار نی‌ریز ضمن تأیید برگزاری چنین مراسمی عنوان کرد: این مراسم خصوصی بوده و از آنجا که سالن‌ها و اماکن تجمع مردم تعطیل است، در خانه برگزار شده است.

مراد هدایت ابراز داشت: از فرد برگزارکننده این مراسم توضیح خواسته شده بود و پیش از اجرای برنامه تعهد داده بود؛ اما متأسفانه این فرد مراسم را بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برپا کرد، هم‌زمان با برگزاری نیز مراسم تعطیل و فرد خاطی با دستور مقامات قضایی بازداشت شد. فرماندار نی‌ریز حضور یکی از خوانندگان قدیمی کشور (جواد یساری) را در این برنامه را تأیید کرد و گفت: این فرد حدود ربع ساعت به اجرای مراسم پرداخته بود که نیروی انتظامی وارد عمل شد و برنامه را لغو کرد.

در پی خبر  اولیه مبنی بر برگزاری یک عروسی پرجمعیت در روستای ریزاب بخش قطرویه بر خلاف محدودیت‌های بهداشتی تصویب شده، ستاد کرونای شهرستان نی‌ریز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«با توجه به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برگزاری مراسم عروسی در روستای ریزآب شهرستان نی‌ریز، به اطلاع همشهریان گرامی می‌رساند با توجه به عدم مجوز مراسم و رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا در شهرستان نی‌ریز، مسئول برگزار کننده مراسم عروسی به دستور مقام قضایی بازداشت و روانه زندان گردید.

ستاد کرونا شهرستان نی‌ریز، به اطلاع عموم همشهریان می‌رساند، با توجه به اوج‌گیری دوباره ویروس کرونا و احتمال همه گیری، مراسم عروسی و عزا نباید در شهرستان برگزار شود و در صورت برگزاری مراسم، شخص مربوطه به مقامات قضایی معرفی خواهد شد. همچنین همه مصوبات ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا می‌بایست در شهرستان توسط کلیه صنوف رعایت گردد و در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.»

در همین ارتباط، ابراهیمی دادستان گفت: «در این رابطه اخطار و تذکر داده شده بود؛ ولی متأسفانه مراسم در حدود دو ساعت انجام شد. قطعاً با متخلف برخورد خواهیم کرد.»

فرمانداری و رئیس ستاد کرونای شهرستان نیز بیان کرد: «صاحب مجلس در کلانتری تعهد داده، ولی رعایت نکرده بود و الان در بازداشت به سر می‌برد. جواد یساری هم یک ساعت بازداشت شد.»

دکتر آل داوود، رئیس شبکه بهداشت و دبیر ستاد کرونای نی‌ریز، هم با بیان این که اطلاعیه این عروسی را دیده و چندین بار به آن‌ها تذکر داده شده بود، افزود: «حتی از پدر داماد و آشپز هم تعهد کتبی گرفته شد؛ اما متأسفانه مراسم را خودسرانه انجام دادند. زمان برقراری مراسم هم به دادستان اطلاع داده شد تا آن را به هم بزنند؛ اما از بدشانسی مشکلی برای مسئول کلانتری آن منطقه ایجاد شد و زمانی رفته بودند که دیر شده بود.»

بازداشت یک ساعته جواد یساری برای اجرا در مراسم عروسی

 

 
منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
4
15
خدالعنت کنه اونایی که رعایت نمیکنن
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
2
9
واقعا که
چی باید به این ها گفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
26
10
عالی بود بی نظیره فقط شادی .اونی که قراره بمیره میمیره پس بزارید شادی باشه جشن باشه
م ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
2
6
جواد تو چرا اصلا ازت توقع نداشتم
مسی جوم
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
4
والا چی بگم ما هنرمندانمونا دوسشون داریم اقاجوادم ارادت داریم نسبت بهشون اما شادی بچه صورتی عقلانه یا بی عقلانه فکرکنم ادم عقلدار میگد عاقلانه بابا شاد باشید شادی کنید بزنید روش برقصید اما نه جوری که به دیگران خسارت وارد شود حالا این شادیا بعدم میشد کرد ن حالا تواین موقعیت خاص خیلی معذرت شما همه مردم ایران را به صفره گرفتید بااینکار والا چه کسی بهتراز جوادیساری بدای حال کردن عشق کردن خوش بودن اما حالا وقتش نیس
علی اکبر رنجبرگلوردی.نکا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
1
9
سلام.در این زمان حساس وبحران کرونا عروسی گرفتن با اینقدر جمعیت جائزنیست بهتره قدر همدیگر را بدانیم .
التماس دعا.علی اکبررنجبرنکامازندران.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
2
8
فردا آزادش میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
ای فیلم 10روز پیش دیدم جواد یساری چند ساعتی بازداشت بود بعد آزادش کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
2
8
عاشقتیم‌جواد‌انشاالله‌که‌این‌روزهای‌بد‌دست‌‌از‌سرمون‌بردارن
مجتبی حجتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
4
سلام جوادم اخه توچرا اومدی
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
سلام تو این وضعیت کرونایی تعجبه این جمعیت کلی ازمردم بدبخت میشن خداروخوش نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
1
1
چرا؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
باز هم بی فرهنگی زنده باد فارس
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
1
عروسی کرونایی توی شهر پدریم بدون رعایت شیوه نامه
خدا چرا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->