ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (۱ اردیبهشت) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید حریق در یک مهمانپذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت
سرخط خبرها

خبر خوش برای بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور | اجرای احکام جدید از آذرماه

  • کد خبر: ۴۹۱۴۱
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
  • ۶۴
خبر خوش برای بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور | اجرای احکام جدید از آذرماه
سرانجام بعد از سال‌ها انتظار برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، هیئت‌وزیران در ۱۸ تیرماه امسال اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را به تصویب رساند و قرار شد از مردادماه سال ۹۹ حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با احتساب متناسب‌سازی واریز شود.

نجمه سرباز| شهرآرانیوز، سرانجام بعد از سال‌ها انتظار برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، هیئت‌وزیران در ۱۸ تیرماه امسال اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را به تصویب رساند و قرار شد از مردادماه سال ۹۹ حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با احتساب متناسب‌سازی واریز شود.

 

از نیمه دوم مردادماه حقوق بازنشستگان به‌مرور درحال پرداخت بود و این‌بار قرار بود حقوقشان با احتساب متناسب‌سازی واریز شود. اما بعد از چند روز که از واریز حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گذشت، بازنشستگان اعتراض کردند. این‌بار آن‌هایی که جزو مشاغل سخت و زیان‌آور بودند، به مبلغ واریز و محاسبات انجام‌شده برای متناسب‌سازی اعتراض داشتند.


مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، در واکنش به اعتراض بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور گفت: برای نحوه محاسبه و پرداخت حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور نظر‌های کارشناسی متفاوتی وجود داشت که چطور میزان حق بیمه‌ای را که آن‌ها دادند، به سابقه تبدیل کنیم، بنابراین باتوجه‌به نظر‌های مختلف برای حقوق این‌دسته از بازنشستگان تصمیم‌گیری شده است. این گروه از بازنشستگان می‌توانند فرمول جدید را به ما بدهند و نظر‌های اصلاحی را مستقیم اعلام کنند تا تصمیم‌گیری شود.

 

وزیر کار برای بازنشستگان تأمین اجتماعی بیکار ننشست

وزیر کار بعد از اعتراضات بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور، از بازنگری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد. به‌دنبال آن محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: به‌طبع در صدور احکام برخی افراد نقص‌هایی وجود دارد که در طول زمان رفع می‌شود و کسی نباید نگران اجرای آنچه که در مصوبات هیئت‌امنای تأمین اجتماعی و هیئت‌وزیران برای اجرای همسان‌سازی آمده است، باشد.


به‌دلیل اینکه یکی از محور‌های محاسبات متناسب‌سازی، محاسبه براساس سابقه بیمه‌پردازی است، احتساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور با ۲۰ سال سابقه، مانند بازنشستگانی که با ۳۰ سال سابقه بازنشسته شدند، یکسان نبود که باعث شد مدیران تأمین اجتماعی به فکر چاره‌ای برای رفع این موضوع بیفتند.


همچنین اعتراض بازنشستگان فقط به اینجا ختم نمی‌شود، برخی بازنشستگان اعتراض داشتند چرا براساس مبلغ اعلامی و جدولی که در تیرماه اعلام کردند، حقوق‌ها واریز نشده است.


به همین دلیل محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: حق همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به رسمیت شناخته و اجرا شده است و اگر هم مشکلی در پرداخت حقوق بازنشستگان وجود دارد، افراد می‌توانند با سازمان تأمین اجتماعی در میان بگذارند تا اطلاعات لازم در اختیارشان قرار گیردو مطمئن باشند هیچ حقی از هیچ‌کس ضایع نمی‌شود.


بعد از اعتراضات بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور و پاسخ‌های مدیرعامل تأمین اجتماعی و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، در حاشیه جلسه هیئت‌وزیران، شریعتمداری از بازنگری حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد.


شریعتمداری بیان کرد: بعضی احکام صادرشده با خواسته‌ها و شرایط برخی بازنشستگان تطبیق نداشت، به همین علت صدور احکام اصلاحی در دستورکار قرار دارد. کانون عالی بازنشستگان کشور موضوع ویژه‌ای را در دست دارد، آن هم موضوع مشاغل سخت و زیان‌آور است که آمار این بازنشستگان نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر است.


وی افزود: قرار است با هم‌فکری کانون عالی بازنشستگان طرح جدیدی برای بازنگری در همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور ارائه شود که به‌زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

 

فرمول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت اعلام شد

در همین حال، رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران، خبر جدیدی را در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد و گفت: فرمول احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور به این صورت است که ۴/۳۰ را در تعداد سال‌های بیمه‌پردازی در کار‌های سخت و زیان‌آور ضرب می‌کنیم. این فرمول پیشنهادی نمایندگان بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور بود که در جلسه‌ای که در کانون عالی بازنشستگان با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی داشتیم، مطرح شد.


علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران، درباره اصلاحات احکام متناسب‌سازی برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار کرد: بعد از اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در تیرماه امسال و دریافت اولین حقوق بازنشستگان در مردادماه با اجرای متناسب‌سازی، برخی بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور در اجرای متناسب‌سازی حقوقشان اعتراض داشتند.


رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران افزود: به همین دلیل احکام متناسب‌سازی مشاغل سخت و زیان‌آور که اشتباهاتی در آن صورت گرفته بود، اصلاح شد و فرمول جدیدی برای متناسب‌سازی این گروه از بازنشستگان که در طول خدمتشان ۴ درصد حق بیمه برای سختی کار بیشتر از سایر بیمه‌شدگان پرداخت کرده بودند و ۲۰ سال سابقه کاری آن‌ها در قانون برابر با ۳۰ سال کار یک بیمه‌شده عادی است، آماده شد.


وی ادامه داد: احکام در هیئت‌مدیره سازمان تأمین اجتماعی و هیئت‌امنای این سازمان تأیید شد و درنهایت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی دستور اجرا را صادر کرد و از این ماه، یعنی آذرماه، حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور بر اساس احکام جدید متناسب‌سازی آن اجرا می‌شود.


رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران بیان کرد: احکام جدیدی که برای بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور در نظر گرفته شده است، تأییدشده نمایندگان آن‌هاست و حقوق آذرماه برایشان رضایت‌بخش خواهد بود.

 

افزایش حقوق بازنشستگان از بودجه متناسب‌سازی، جزو پایه حقوق قرار می‌گیرد

دهقان‌کیا گفت: همچنین در کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی، این موضوع را از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پیگیری کردیم که مبلغ متناسب‌سازی امسال که بر روی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی افزوده شد، جزو پایه حقوق بازنشستگان محسوب شود تا بر این اساس هر سال که افزایش سالانه بر روی حقوق و دستمزد‌ها اعمال می‌شود، بازنشستگان دریافتی بهتری داشته باشند تا مشکلاتشان کم شود و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پیشنهاد کانون را پذیرفت.

 

جزئیات دقیق متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور هنوز مشخص نیست!

دراین‌باره نیز سازمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی اعلام کرد: فرمول احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور هنوز اجرا نشده و دستورالعملی دراین‌باره نیامده است. این فرمول پیشنهادی نمایندگان بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور بود که در جلسه‌ای که در کانون عالی بازنشستگان با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بوده، مطرح شده است. جزئیات دقیق این پیشنهاد هنوز مشخص نیست، اما به‌محض اینکه دستورالعمل مربوط به سازمان ارائه شود، جزئیات و نحوه محاسبه آن به بازنشستگان تأمین اجتماعی‌ای که شامل این دستورالعمل می‌شوند، اعلام می‌شود.


بیشتر بخوانید: درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی از مسئولان کشور + متن رنجنامه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶۸
علیرضا یزدانی فشتمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
1
15
همسان سازی سابقه ی سخت وزیان آور .
مستمربگیر تامین اجتماعی
United States of America
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
6
متاسفانه به بنده 2400 ماه اول دادند ولی ما پیش 2300 دادند خدایی دراین دوران مریصی و کهولت چطوری باید. زندگی کرد ترخدا چرا دولت محترم بین ما با کشوری و لشکری تبیعیض میگدآرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
1
9
اگه قرار باشد ، مشکل مشاغل سخت و زیان آور را حل بشه، طبق قانون باید سالی، یک سال و نیم محاسبه شود ، نه ضریب ۴/۳۰ و چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
1
4
۱۵ سال در ازمایشگاه بیمارستان میلاد کار کردیم وبا ۲۳ سال سابقه باز نشست شدم خواهش میکنم سختی کارمان را درست محاسبه کنید خستگی این سالها توی تنمون نمونه ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
3
حالا چه شد اذر ما پرداخت میشه یا نه دیگه چشمم کور شد بس ای متنای بالا بلد خودم اخرش هم نا امید شدم اخه چرا باید حق کارگردانی که از جان مایه گذاشتن پایه مال بشه خدا راه خوش نمیاد تامین اجتماعی با ای کارش داره خودش خراب میکنه در اینده دیگه کسی بهش اعتماد نمی‌کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
1
3
سلام آیا رانندگان تاکسی هم جزء مشاغل سخت وزیان آور محسوب میشوند
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
1
2
جهت اطلاع آنقدر افزایش کم و ناچیز است که در حد ۱۰۰هزار تا ۱۲۰ هزار تومنه و عملا من که ۲۰ سال و ۶ماه سخت و زیان آور داشتم یک ششم سنوات افزایش داشتم.
پس خواهش میکنم تا چیزی مطمئن نیستید اعلام خبر نکنید.
دادای
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
1
6
این جه افزیش حقووق این قدر مارا سر کارنزارید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
1
2
من ۳۷ سال بیمه دارم سخت زیان آور ۳۵ روز حقوق میگیرم ۳ م تومان چطوری به اندازه باز نشسته ۱۰ ساله سابقه که زیان آورم نبوده حقوق میگیرم‌ چطور میشود
بازنشسته بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
3
در این روزهای سخت اقتصادی آقای وزیر میتونی با حقوق دو نیم میلیون زندگی کنی من بیست و یک سال در بد ترین شرایط کار کردم زانو هام خراب شده ۳۶ میلیون بابت چهار درصد پرداخت کردم چرا این چهار درصد رو تو سابقه حساب نکردید .سالهاست که با وعده های تو خالی ما بازنشسته ها رو سر کار گذاشتید همه میمیرن آخرتی هم هست بترسید از روز حساب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
2
دررابطه بامشاغل سخت وزیان باید بگم یک فرمول دارد وآن هم این است که بیست سال ماهی چهار درصد حق بیمه پرداخت شده یعنی هر دو ماه هشت درصد که میشود
باتوجه به بیمه هفت درصد بازنشسته گان عادی ما بازنشستگان سخت وزیان آورما چیزی حدود دوازده سال بیشتر حق بیمه داده ایم که با آن بیست سال میشود سی ودوسال پس سابق ارفاقی ویا فرمول من درآوردی ۴/۳۰از کجا درآمده به آقایان پرادعا مهم داشتن دکترا نیست مهم این است مثل دکتر فکر کنی ودر مواقع بحرانی گره گشای کم رغیبی باشی فرمول درست همان است که من گفتم درضمن اینجانب فوق لیسانس مدیریت عملکرد دارم وسی سال مدیر بودم .
امصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
1
4
قراربودابان ماه پرداخت شودولی اعلام شد که اذرماه پرداخت میشود یک ماه حقوقمون که به راحتی ازبین رفت مثال حقوق ابان رااول ابان دریافت میکردیم باعناوین مختلف هفته درسال دوروزدرماه عقب میانداختندزمان احمدی نژادشروع شدودوره دوم اقای روحانی کاملش کردندحالاهم ۹ماه متناسب سازی راباعناوین مختلف عقب انداختندنمیدانیم چه هیزم تری مابه دولتهافروختیم که......
ابراهیم گیاه پرور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
2
در همسانسازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ، مدارج تحصیلی در نظر گرفته نشده است و مدارک تحصیلی افراد مدنظر نبوده ،چرا بسیاری از آنها دارای مدارک دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و غیرو می باشند و آثار این مدارج در بهبود کار قابل انکار نیست.گذشته از این اگر بنا باشد سختی کار را در نظر بگیرند جا دارد مدارک تحصیلی مشمولین را مدنظر قرار دهند.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
4
معوقه از مرداد ماه هم انشااله پرداخت میکنن دیگه؟
سهیلا ریسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
1
بازنشسته اموزش وپرورشم سال 88 بازنشست شدم همسر شهیدم گروه تشویقی را به همسرانی میدن که سال 96 بازنشست شدن مگه همسران با هم فرق دارن این چه قانونی است
شعبان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
4
بیمه هرچی حرف میزنه باد هواست یک مشت حرفهای پوچ تو خالی خوارک بازنشستگان ما میکنند هیچکامش عملی نیست همش بجهت خود نمایی است.وبس.
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
باسختیکارحدود۳۴سال سابقه دارم دریافتی ام ازمرداد۹۹باهمه جوانب ۲میلیون و۶۰۰و۵۰هزارتومانه،واقعاچرا؟ احتماسختیکارام دراین مدت که ازسال ۹۲بازنشسته شدم محاسبه نگردیدخواهان همه مطالبات بامابه التفاوت هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
1
بالاخره نفهمیدیم این ماه اعمال میشود یا در دست اقدام است
بابا چقدر بدبختبم دو ریال میخوان کارگر بدن جون به لب میکنند
ولی جاهای دیگه شتر با بارش خورده میشه
ای دل غافل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
1
شما که به فکر مشاغل سخت وزیان آور نیستید ما مستمری بگیران خودمان پیگیری خواهیم کرد واگر کاری انجام نشه ،نامه ویا حتی بصورت ویدئو کنفرانس از رهبر جهت پیگیری اقدام خواهیم کرد،ظلم نکنید که خودتان زیر سئوال خواهید رفت به شدت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
1
3
یه فکری هم به حال وظیفه بگیران حداقل بگیر کشوری کنید
تو اینهمه تورم و گرونی چه کنیم
چرا اینقدر ما تو سری بخور شدیم با ماهی دومیلیون و سیصد
اسماعیل مهدی رودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
1
اگرجانبازان زیر ۲۵درصد ارتقا درصد داشته باشند یعتی از۱۵ به ۲۰ درصد برسد تاثیری درحقوق ایجادمیشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
1
حق مارو بدید اینقدر دس دس نکنید
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
6
میخواستم بپرسم این ۴/۳۰ که اعلام کردید تصویب شده یا نه و اینکه اصلا معنیش چیه؟ یعنی ۴ روز از ۳۰ روز میخواد روی حقوق اضافه بشه؟ و اینکه کدام پایه حقوقی محاسبه میشه ، حقوق امسال یا حقوق زمانیکه بازنشست شدیم.
ممنونم
علی ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
1
7
کسانی که درکارهای سخت و زیان آور کار کرده اند بعداًز بازنشستگی با انواع بیماریهای ریوی وشنوایی و...دست وپنجه نرم میکنند
شعبانعلی محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
1
سلام آقایان من ۴۲ سال با خدمت سربازی و سختی کار بیمه پرداخت کردم .چرا پول خدمت سربازی از من گرفتندمن که ۴۰ سال بدون خدمت سابقه داشتم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
1
سلام اینم یه جورترفندونیرنگ جدیده که میخان سرمونوشیره بمالن چون هدف اینااینه که سرمونو گرم کنن ووقت بخرن ازهمه مستمری بگیرامیخوام به مقام معظم رهبری وقوه قضاییه بخوان احقاق حق کنن وحق پایمال شده ماروبگیرندچون به ماثابت شده اینافقط میخوان حق ماروبخورن واصلادلسوزوپشتیبان مانیستن
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
1
0
بعد کار افتاده ها چی اونا که خودشون نخواستن از کار افتاده بشن یه فکری هم برای این قشر بکنید آقایان مسئول با ۲۲۰۰ میشود ایا
پرویز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
1
سلام ...میشه دقیقا توضیح بدین و نحویه محاسبه رو .
رو فرمول توضیح بدین و یه چیز مبهم و سر بسته نباشه . بالاخره ما اون پول ده سال رو پرداخت کردیم و باید سه سال کامل محاسبه بشه . دیگه بعدا دبه در آوردن معنایی نداره . چون ما یه بازنشسته معمولی نیستیم و تا اخر عمر باید عوارض کار سخت و زیان اور را بکشیم مثل جانبازان شیمیای .الحق که خوب مزد ما رو دادین دست مریزاد.
محمودسپندی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
1
سلام چرا دربوق کرنا مگید با سیسال سابقه2800 میدهیم من ازسال 60 بیمه دادم32 سالو شش ماه روی فیش حقوقی درج شدهولی 2800 بمن ندادندهر کجا هم میروم مگند صبر بدهید چرا
ابوالحسن بزمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
2
1
باسلام مزاحمت مجدد بنده را ببخشید بعداز ارسال نظرات هموطنانم را دیدم خواهش میکنم این را حتما چاپ کنید
عزیزان بازنشسته ازتک تک شما خواهش میکنم با این لحن عنوان مطلب نکنید این کشور ایران است ومتعلق به ایرانی وکشوری بسیار ثروتمند ودولتمردان سوار برخر مراد به فرموده رهبر فقید انغلاب خدمتگذاران وحقوق بگیران من وشما هستند من نمیگویم بی احترامی کنید چون به خودمان توهین میشود فقط بازبان التماس صحبت نکنید اینان باید تحت امر قانون اساسی ودرخدمت ملت باشند اگر غیر ازاین عمل میکنند از بی حسی ماست وسلام
ای داد بی داد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
1
3
خدایا این همه خبر خوش رو از ما نگیر مردیم از خوشی
علام رضا امینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
1
2
سلام پرسشی دارم مدت حدوا 17/6سل وششم ما سوابق در کار های سخت وزیان اور دارم وضما مدت 3سال بیمه بیکاری دریافت نموده ام بعلت تومار مغزی وعمل جراحی زبقه نظر کمیسیون پزشکی از کار افتاده کامل شده ام جمع خدمتم شده 20/6ماه پرسش من این است من هم از مزایای سخت وزیان اور میتوانم استفاده کنم در اذر ماه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
سلام
چرا ذغال و تنباکو فروشیها و لوازم قلیان اجازه باز بودن دارند؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
بیات نمگزارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
1
با سلام خدمت همه سروران همه وعده وغیره و سرکاری زیادمنتظرنباشید
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
1
سلام
حتما متن نظربایدباعجزولابه باشه تا تاییدبشه؟حتمابایدحقمونو گدایی کنیم؟اگه نه چراهیچکدام ازنظراتمو منتشرنکردید؟
عشقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
عشقی باش و همه راولش
ایرج روح الامینی
Pakistan
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
2
اینجانب ایرج روح الامینی هستم که با قانون سختی شرایط کار در مهرماه سال ۹۶ از شهرداری سیرجان بازنشسته شده ام از شما مسئولین و بزرگواران تقاضای رسیدگی و مساعدت لازم را بعمل آورید
بازنشسته کشوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
1
1
درخواست سختی کار که روی حکم شاغلم بوده در بازنشستگی حذف شده درخواست رسیدگی
بازنشسته کشوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
درخواست سختی کار که روی حکم شاغلم بوده در بازنشستگی حذف شده درخواست رسیدگی
روح نوا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
بنده بازنشسته تانین اجتنایی هستم وبا ۳۵ سال سابقع با سختی کار باز نشست شدم گفته بودند از اذر ماه حقوق سختی زیان اورها افزایش پیدا میکنه ولی امروز ۱۲ ادر فیش حقوق گرفتم همان حقوق ابان ماه هستش بس کو افزایش حقوق خاک تو سرتون که با روح روان مردم بازی میکنید
شعبان سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
مگر نگفتنی که اذر ماه همسان سازی سخت زیان اور پرداخت میکنند پس چه شد من 20سابقه سخت زیان اور بازنشسته شدم تو فیش اذر پرداخت نشده به کجا مراجعه کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
سلام آقای رییس مجلس ونمایندگان محترم جوان مجلس شورای اسلامی ما بازنشستگان تامین اجتماعی عاجزانه از شماها بزرگواران میخاهیم که بودجه سال ۱۴۰۰راهمسانسازیه حقوقمون رادر نظر داشته باشیدخیلی دربرابر بازنشستگان لشکری و کشوری ماروخاروضعیف کردند خداخیرتون بده درپناه امام زمان عج باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
باسلام خدمت همه دوستان عزیز مجلسیها مابازنشستگان تامین اجتماعی منتظرخبرخوش شما در سال ۱۴۰۰هستیم مابه شما مجلس شورای اسلامی خیلی امیدواریم که همسانسازیه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را در بودجه ۱۴۰۰دولت مارو فراموش نکنید بخدامابشماها رءی دادیم که مارو دریابید که همینطوره خدای بزرگ پشتیبانتون باشه انشاالله بحق علی ع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
سلام گفته بودند در فیش آذر ماه اضافه حقوق مربوط به سختی کار پرداخت میشه در حالیکه در فیش صادره چیزی اضافه نشده از طرفی حکم هم اصلاح نشده پس کی میتوان پرداخت کنم ما منتظریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
سلام 27 سال کار کردم بخاطر سختی کار با سابقه35 سال بازنشسته شدم وقتی همسان سازی شد نه 35سال و نه 27 سال حساب نشد و وقتی چندبار مراجعه کردم به خدا خودشون هم نمی دونستند که با چند سال حساب شده فقط گفتند درسته و ما رو سر کار گذاشتند امیدوار بودیم که در فیش آذر ماه اصلاح به اینها که خبری نیست به خدا مدیون این بازنشسته ها هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
باید چهار در سی ضرب شود نه تقسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
آقا پس چی شد سختی کار بازنشسته ها گفتین که در آذر ماه پرداخت میشه پس چرا تو فیش نیست
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
لطفا جلسه هیات امنا رازودترتشکیل دهیدکه به ماه اینده کشیده نشه دیگه خسته شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
سلام این افزایش حقوق سختی کار بازنشسته ها پس چی شد اینهمه هم توی بوق و کرنا کردید نامردا هرچی هم اضافه میکنن تحت عنوان 2درصد ماده 89 از اون ور کم میکنن از خبرگزاری محترم خواهش میکنم پیگیری کنید
ایرج روح الامینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
1
سلام از جناب آقای سالاری ریاست محترم سازمان و تمامی دست اندرکاران که به سختی شرایط کار مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی توجه و رسیدگی‌ها لازم را بعمل آوردند و میدانم که در این راه تمامی عزیزان متحمل زحمات زیادی شده اند بی نهایت قدردانی و تشکر میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
1
0
چرا دولت با کارگران مشگل داره.اینهمه فرق بین لشکری و کشوری با تامین اجتماعی.چقدر در اسلام به کارگر احترام گذاشتن.پدری به دوتا بچه هاش هزارتومن میده به سومی صد تومن.یعنی چی؟؟ واقعا اشتباه کردیم سی سال کارگری کردیم.کشورهای دیگه بازنشسته هاشون بهترین زندگی دارن.البته اونا نفت و گاز و معدن و .....دارند که ما نداریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
باسلام خدمت آقای نوبخت ودولتمردان عزیز مابازنشستگان تامین اجتماعی ازشمابزرگواران خیلی خیلی ممنونیم که در بودجه ۱۴۰۰دولت برای همسانسازیه حقوق مون بودجه تایین کرده خدای بزرگ پشتیبانت باشه انشاالله و خانواده محترمتون یاعلی مدد
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
باسلام یه سوال ازمسول مربوطه حقوق شاغلین تامین اجتماعی رااول فروردین مبلغی اضافه کردیدوباتوجه به گرانیهای اخیرنبایدحقوق کارگران تامین اجتماعی رااضافه میکردیدخودتان رابگذاریدجای ماازین حقوق کفاف ۱۰روززندگی کردن رانمیدهدواقعادرحق کارگرخیلی ظلم میشه وصدایش به جایی نمیرسدلااقل نیمه دوم سال مبلغی به این سنارحقوق اضافه میکردیدواقعاسخت بهمون میگذره باسپاس
بهزاد اکبرنژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
سلام اینجانب یک باز نشسته هستم که با 25 سال سختی کار و 35 روز حقوق باز نسشته شدم و 4 درصد سختی کار رو هم به بیمه پرداخت کردم ولی موقع افزایش حقوق مثل تمامی همکاران محترمم حقوق دریافت خواهم کرد واقعا در حق ما اجهاف شده خواشمندم رسیدگی شود ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
1
0
دوستانی که از آقای سالاری و بقیه روسا و مدیران تامین اجتماعی تشکر وافر میکنن لطفا رنج نامه بقیه بازنشسته ها رو هم بخونن بعد ببینن میشه تشکر کرد و قربان صدقه آقا سالاری برن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
دهقان کیا دهتومن ببربده به به خانوادت برن باش سفر لاکچری چون خیلی زیاده مارا لوس نکنید خدا اون بالا میبینه اقای شریعتمداری اضافهدهتومنی خجالت داره خجالت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
من راننده بی ار تی هستم ما سخت و زیان او رها نه پای سالم نه کمر داریم حقوق ما رو به حق بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
به داد از کادافتاده های کلی تامین اجتماعی برسید که سوابق قانونی ارفاقی آنها در همسان سازی لحاظ نشده لطفن به داد ما برسید عمر ما تمام شد و همچنان شرمنده خانواده هایمان هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
بازنشستگان تامین اجتماعی حقیقتا مظلوم واقع شده اند و کسی هم به دادشون نمیرسه و فقط حرفهای صد من یه غاز میزنن از رئیس جمهور گرفته تا نوبخت و مسئولین تامین اجتماعی مسئول بدبختی 8 ساله تامین اجتماعی هستند و باید پاسخگو باشن حقوق بازنشستگان به هیچوجه قابل مقایسه با شاغلین نیست و پاسخگوی هزینه های زندگی نیست و هر ساله هم بدتر میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
خجالت بکشید برید بمیرید با این مبلغ مزخرف که تحت عنوان سخت و زیان آور اضافه کردید بازنشسته و کارگرها رو مسخره کردید در حالیکه زندگی سراسر کلاه برداریتون مسخره هست خدا ازتون نگذره که اینقدر بازنشسته ها رو اذیت میکنید
حیدر هدایت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
وجدانن چه افزایشی ما را مسخره کردید۰افزایش۰افزایش حداقل دومیلیون تومان ۰برای زیان اور ۰سال ۸۵ بیست هفت میلیون چهار درصد را پرداخت کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
بیات دارد به ریش چهارصد هزار بازنشسته سخت وزیان اور میخندد نفوذ دارد گردنش کلفته جوجه کباب اعشته بخون ریه ودل چرکین مارا میخورد کاپشن پسرش میلیاردها تومان پول داره ازکجاسن
مهدی سلطانی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم حقوقم سه میلیون وهشستصد هزار تومان است ده روز اول ماه تمام می شود
مشاغل سخت وزیان اور را هنوز یک ریال دریافت نکرده ام با ۳۰ سال خدمت شبانه روزی و۵ سال مشاغل سخت وزیان اور که برایم حساب نشده چگونه زندگی کنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->