جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

تجربه اکران فیلم در سینماماشین دهکده شاندیز

  • کد خبر: ۴۹۱۵۲
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
تجربه اکران فیلم در سینماماشین دهکده شاندیز
در شرایطی که همه سینماهای شهر با ابلاغ ستاد ملی کرونا تعطیل شده‌اند، هفدهمین اکران فیلم در مجموعه سینماماشین دهکده شاندیز برگزار شد.

به‌گزارش شهرآرانیوز، درحالی‌که تعداد زیادی خودرو در فضای اطراف پرده سینماماشین مستقر شده‌اند، پخش فیلم آغاز می‌شود. خودرو‌ها به‌ترتیب و با فاصله مشخص در فضایی مدور قرار گرفته‌اند. در هر خودرو ۲ نفر هستند. در برخی خودرو‌ها کودکی هم در صندلی عقب و همراه خانواده نشسته است. شیشه خودرو‌ها بالاست و از ظاهر سرنشینان هنگام تماشای فیلم معلوم است مشکلی در دریافت صدا و تصویر ندارند.

 

 

تجربه اکران فیلم در سینماماشین دهکده شاندیز

فضا از نظر بهداشتی کنترل شده است

یکی از شرکت‌کنندگان با بیان اینکه برای اولین‌بار است به این شکل فیلم تماشا می‌کند، می‌گوید: در شرایطی که به‌دلیل کرونا نمی‌شود به سینما رفت، همراه خانواده به اینجا آمدیم تا بتوانیم فیلم‌های روز سینما را تماشا کنیم. همین که در خودرو خود هستیم، خیالمان از نظر کرونا راحت و فضا برایمان امن است. پیش از آمدن تصور می‌کردیم شاید با کیفیت صدا مشکل داشته باشیم، اما از آنجا که صدا از رادیو خودرو پخش می‌شود، به مشکلی برنخوردیم.
فرد دیگری که با خانواده برای تماشای فیلم آمده است نیز از تجربه متفاوت خود دراین‌باره می‌گوید. او همچنین به شرایط قرنطینه خانواده‌اش اشاره می‌کند و می‌گوید: نزدیک به ۸ ماه است که به سینما یا مرکز فرهنگی دیگری نرفته‌ایم. الان هم که همه‌جا تعطیل است. وقتی شنیدیم می‌توانیم در خودرو خود فیلم‌سینمایی تماشا کنیم، آمدیم اینجا. به‌نظر من در این شرایط کار خلاقانه‌ای انجام شده است.
بانویی که همراه یکی از دوستانش برای تماشای فیلم به این مکان آمده است، از امن‌بودن فضا و شرایط بهداشتی کنترل‌شده سخن می‌گوید. او می‌گوید در این روز‌های پراضطراب توانسته است بدون دغدغه یک فیلم روز سینما را تماشا کند.
 
 
تجربه اکران فیلم در سینماماشین دهکده شاندیز

اکران فیلم در 2 سئانس 

میرحسین دبیرزاده، مدیر سینماماشین دهکده شاندیز، که مدیر پردیس سینما سیمرغ نیز هست، به تجربه‌های ناموفق سینماماشین در مشهد و برخی نقاط کشور اشاره می‌کند و می‌گوید: در این شرایط تصمیم گرفتیم سینماماشین را در دهکده شاندیز راه‌اندازی کنیم که روال اداری و گرفتن مجوز آن طی شد و از یک آبان‌ماه راه اندازی شد و تاکنون ادامه دارد.
به‌گفته دبیرزاده تاکنون از این طرح استقبال خوبی شده است و مردم با خیال راحت برای تماشای فیلم‌های روز سینما به این مکان می‌آیند.
براساس گفته‌های دبیرزاده، فیلم‌های سینماماشین در ۲ سئانس اکران می‌شود، سئانس اول ساعت ۱۸ با فیلم‌های روز سینمای ایران و سئانس دوم ساعت ۲۰ با فیلم‌های روز خارجی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->