صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند
سرخط خبرها

نواقص مجموعه آبي گلشن برطرف شد

  • کد خبر: ۴۹۲۳
  • ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷
نواقص مجموعه آبي گلشن برطرف شد
با وجود افتتاح رسمی مجموعه آبی گلشهر، قرار است از فردا گلشن به‌صورت موقت مورد بهره‌برداری قرار بگیرد

بهنام اخوت - کمتر از 20 روز قبل بود که گلشن گلشهر با حضور مسئولان شهری و استانی در کنار چند پروژه شهری دیگر افتتاح شد. مجموعه‌ آبی «گلشن» یکی از مجموعه‌های مجهز آبی مشهد است که در منطقه کم‌برخوردار گلشهر، توسط شهرداری منطقه5 ساخته شده و چشم بسیاری از ساکنان منطقه برای بهره‌مندی از این سرانه ورزشی به بازگشایی كامل آن است؛ اتفاقی که هنوز نیفتاده و بر اساس اعلام مسئولان قرار است از فردا این مجموعه آبی به‌صورت آزمایشی به صورت كامل فعالیت خود را آغاز کند.

 

گلشن 30میلیاردی برای حاشیه شهر
مجموعه آبی گلشن با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۰میلیارد تومان که اعم از قیمت زمین، طراحی و اجراست، حالا در آستانه بهره‌مندی عموم شهروندان است. این مجموعه در کنار سالن ورزشی شهدای مدافع حرم و مجموعه ۴۸۰واحدی کوثر در بولوار شهید آوینی قرار دارد که یکی از مناطق کم‌برخوردار شهر محسوب می‌شود و سرانه ورزشی پایینی هم دارد. عرصه ۶هزارمترمربعی این مجموعه، دارای سالنی به مساحت ۴هزار مترمربع است که از 2 استخر مجزا برای آقایان و بانوان و ‌یک استخر مخصوص کودکان برخوردار است. ساختمان این استخر دارای امکاناتی دیگر مانند 2 سالن مجزای بدن‌سازی و سالن ورزش‎های رزمی است که به‌‌صورت هم‌زمان برای آقایان و بانوان قابل استفاده است. این مجموعه ورزشی در محله گلشهر، انتهای خیابان شفیعی۵۰، ساخته شده است.

 

افتتاح آزمایشی گلشن از جمعه
تأخیر در بازگشایی كامل گلشن گلشهر در حالی صورت گرفته که بعد از افتتاح این مجموعه در ابتدای شهریورماه سال جاری، علاقه‌مندان زیادی برای مراجعه و استفاده از امکانات این مجموعه، جویای شرایط شده‌اند؛ اما وجود برخی نواقص مانع از بهره‌برداری كامل از این پروژه شده است. حسن نوری، رئیس سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد، دراین‌باره گفت: نواقصی وجود داشت که لازم بود در این یکی‌دو هفته اخیر پیمانکار نسبت به رفع آن‌ها اقدام کند. خوشبختانه این ایرادها در حد لازم رفع شده و استخر از روز جمعه آماده بهره‌برداری است.

 

شیوه بهره‌مندی از خدمات مجموعه آبی
رئیس سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد درباره قیمت بلیت استخر برای شهروندانی که می‌خواهند از امکانات این مجموعه آبی استفاده کنند، اظهار کرد: حقیقتش هنوز ارزیابی‌های لازم صورت نگرفته و قرار است استخر به‌صورت آزمایشی به بهره‌برداری برسد تا ما یک ارزیابی میدانی داشته باشیم. آنالیزهایی انجام داده‌ایم؛ اما باید ببینیم در عمل میزان استقبال از خدمات استخر چگونه است؟ وی تصریح کرد: هزینه واقعی را هنوز نمی‌دانیم و باید ببینیم فشار استخر چقدر است. چون میزان مراجعه به استخر برای بهره‌مندی از خدمات در قیمت‌گذاری آن مؤثر است. حسن نوری خاطرنشان کرد: فعلا از روز جمعه به احتمال فراوان با قیمت ده‌دوازده‌هزار تومان استخر قابل بهره‌برداری خواهد بود. نوری با اشاره به استفاده هم‌زمان آقایان و بانوان از خدمات این مجموعه اظهار کرد: مجموعه آبی گلشن، 2 حوضچه مجزا برای استفاده هم‌زمان آقایان و بانوان دارد و به احتمال فراوان فعلا از ساعت 10صبح تا 3ظهر قابل استفاده است. نوری درباره تخفیفات ویژه استفاده از این استخر گفت: هم شورای اسلامی شهر و هم شهردار تأکید دارند که باید قیمت بلیت این مجموعه از سایر مجموعه‌ها مناسب‌تر باشد؛ ولی برای قیمت‌گذاری بلیت تخفیف‌دار باید به یک جمع‌‌بندی برسیم و در شورا آن تصمیم مصوب شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->