مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

آیت الله علم الهدی: اگر مسئولان به رهنمود‌های رهبری گوش دهند، تمام مشکلات کشور حل‌شدنی است

  • کد خبر: ۴۹۳۶۴
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
آیت الله علم الهدی: اگر مسئولان به رهنمود‌های رهبری گوش دهند، تمام مشکلات کشور حل‌شدنی است
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکل این است که گاهی برخی مسئولان در اجرای رهنمود‌های رهبری زاویه پیدا می‌کنند. اگر این مسائل نباشد و همه مسئولان رهنمود‌ها و دستورالعمل رهبری را گوش دهند، تمام مشکلات کشور حل‌شدنی است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم مسجد سنگر سلامت، بسیج محلی مقابله با کرونا که در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح مساجد محله محور و اقداماتی از این دست یک تکلیف در حوزه ولایت مداری دارد.

 

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: یکی از امتیازات مقام معظم رهبری در رهنمود‌های ایشان این است که مؤلفه‌ها و سازوکار را مشخص می‌کنند و در راه و روش اجرایی کمک می‌کنند.

 

وی بیان کرد: نکته اول رهبری این بود که ابتدا بیماری را تشخیص داده و سپس از توسعه بیماری پیشگیری کنیم، ایشان تأکید کردند که مساجد جایگاه خود را احیا کنند و با ظرفیت مساجد برنامه‌ها شکل بگیرد.

 

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی همراه با رهنمود‌ها و دستورالعمل‌های رهبری برنامه ویژه‌ای را به عنوان محله‌های مساجد محور تشکیل دادند، بیان کرد: امروز از این حرکت درس می‌گیریم که اگر مسئولان راهکار‌های رهبری را گوش دهند تمام مشکلات کشور حل می‌شود.

 

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی متذکر شد: مشکل این است که گاهی برخی از مسئولان در اجرای رهنمود‌های رهبری زاویه پیدا می‌کنند، اگر این مسائل نباشد و همه مسئولان رهنمود‌ها و دستورالعمل رهبری را گوش دهند تمام مشکلات کشور حل شدنی است.

 

وی با اشاره به اینکه زمانی که دچار مشکلاتی مانند ویروس کرونا می‌شویم تنها با یک نهاد مسئول نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم، گفت: امروز تمام نیرو‌های انقلابی و مردم پای کار آمده‌اند، بسیج محلات نیز راهبر و مجری این طرح است، امیدواریم بتوانیم این مشکل را از سر راه برداریم.

 

آیت‌الله علم‌الهدی ضمن تشکر از کسانی که با اخلاص در این طرح فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: رهبری در ابتدای رهنمود‌ها و دستورالعمل‌هایشان به دعا و مناجات با خداوند متعال تأکید کرده‌اند.

 

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: باید توجه داشته باشید که تنها با دعا کردن و از خدا خواستن مشکلی حل نمی‌شود، باید همراه اقدام با نیت خالص دعا کنیم تا دعایمان مستجاب شود.

 

وی عنوان کرد: عزیزان باید این اقدام را بسیار مفید را جهاد فی سبیل الله بدانند و در این راه اخلاص داشته باشند تا بنده محبوب خدا شوند، زیرا دعای بنده محبوب خدا مستجاب می‌شود.

 

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه رمز عملیات این طرح «یا علی ابن موسی الرضا» است، بیان کرد: امیدواریم خلوص نیت تمام دست‌اندرکاران ذخیره آخرت‌شان شود.

 

گفتنی است؛ رزمایش مسجد سنگر سلامت، بسیج محلی مقابله با کرونا به عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌‌گذاری شده و شعار این طرح «همه با هم بسیج می‌شویم تا کرونا را شکست دهیم» است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->