کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

ابهام درباره غیبت‌های عجیب نادری| کرونا دارد یا ندارد؟

  • کد خبر: ۴۹۷۲۳
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
ابهام درباره غیبت‌های عجیب نادری| کرونا دارد یا ندارد؟
محمد نادری خرید جدید استقلال از تاریخ دهم آبان ماه دیگر با استقلال یک جلسه تمرین جدی هم انجام نداده و مدام گفته می‌شود این مدافع مبتلا به ویروس کرونا است. اکنون ۱۴ روز است از اولین روز اعلام بیماری این بازیکن می‌گذرد!

گروه ورزش|شهر آرا نیوز، محمد نادری بازیکنی بود که در نقل و انتقالات به واسطه عقد قرارداد با استقلال سروصدای بسیاری به پا کرد. نادری که تا کنون حتی یک جلسه تمرین جدی درکنار هم تیمی‌های جدید اش انجام نداده به دلیل آنچه ابتلا به بیماری کرونا خوانده می‌شود زمان قابل توجهی است که از تمرینات دور مانده است. اولین و آخرین بار که نادری در تمرینات گروهی استقلال شرکت کرد به دهم آبان ماه مربوط می‌شود. روزی که نادری با استقبال مربیان استقلال نیز مواجه شد و عکس‌های او نیز در سایت این باشگاه قرار گرفت.

بعد از این تاریخ مدافع جدید استقلال دیگر در تمرینات حاضر نشد و پزشکان اعلام کردند این بازیکن به کرونا مبتلا شده است. پیش‌تر نیز تعدادی از بازیکنان استقلال به دلیل ابتلا به کرونا در تمرینات شرکت نکرده بودند، اما دوری این بازیکنان به بیش از ۱۰ روز هم نرسید. حتی وریا غفوری که در برهه‌ای به شدت با مشکل مواجه شده بود در کمتر از این زمان توانست به تمرینات گروهی استقلال اضافه شود.

نادری، اما ۱۴ روز کامل از تمرینات استقلال دور بوده و مشخص نیست شدت بیماری او تا چه حدی است که پزشکان استقلال به وی اجازه نمی‌دهند در تمرینات شرکت کند. ابهام، اما درباره بیماری نادری زمانی بیشتر می‌شود که می‌بینیم این بازیکن ۷ روز بعد از اینکه گفته شد به کرونا مبتلا در جریان بازی استقلال با مس رفسنجان در کنار زمین با لباس شخصی دیده شد. این سوال مطرح است که اگر نادری به کرونا مبتلا شده چه طور ۷ روز بعد از ابتلا به این بیماری در کنار دیگر بازیکنان حضور یافته و  به چه دلیل پروتکل‌های مربوط به این بیماری را رعایت نکرده  تا خدای ناکرده دیگر بازیکنان به این ویروس مبتلا نشوند؟ حضور نادری در کنار دیگر بازیکنان نشان می‌دهد که یا پزشکان استقلال این موضوع را شوخی گرفته اند ویا اینکه اساسا بیماری نادری صحت ندارد و این بازیکن به دلایل دیگر از تمرینات استقلال دور است.

به هرحال باید صبر کرد و منتظر ماند وضعیت این بازیکن با باشگاه جدیدش مشخص شود و مربیان استقلال نیز شفاف به این سوال پاسخ دهند که چرا و به چه دلیل نادری که از تاریخ دهم آبان مشخص شد کرونا دارد اولا ۱۴ روز است در تمرینات شرکت نمی‌کند و در ثانی چرا در تاریخ هفدهم آبان در جریان بازی استقلال و مس کنار هم تیمی هایش ظاهر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->