نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

کرونا در اردوی تیم ملی شمشیربازی

  • کد خبر: ۴۹۸۰۷
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کرونا در اردوی تیم ملی شمشیربازی
تست کرونای چهار شمشیرباز ملی‌پوش کشورمان مثبت است و در قرنطینه به سر می‌برند.
به گزارش شهرآرانیوز، پیمان فخری درباره ابتلای چهار ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه سابر به ویروس کرونا و لغو اردوی تیم ملی بیان کرد: قبل از اینکه ملی پوشان تست بدهند با آن‌ها صحبت کردیم و در مورد وضعیتشان سوال کردیم، اما نه مشکلی داشتند و نه در این مدت با بیمار مبتلا به کرونا در ارتباط بوده اند. از این رو زمانی که تست کرونای آن‌ها مثبت شد هم برای ما و هم برای ملی پوشان شوکه کننده بود. چون هر کدام از آن‌ها از نقاط مختلف ایران آمده بودند و در این مدت هم کنار یکدیگر نبودند. ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح برای حضور در اردو رسیدند و ساعت ۹ صبح نیز تست دادند.

فخری در پاسخ به این پرسش که قرار است دوباره از ملی پوشان تست گرفته شود تا از جواب تست مطمئن شوند؟ گفت: مسئول آزمایشگاه به ما اعلام کرد، چون خود آن‌ها هم متعجب شده بودند، دو بار آزمایش بر روی تست‌ها انجام داده‌اند و پزشک به من اعلام کرد با توجه به بررسی‌ها احتمالا آن‌ها اوج بیماری را پشت سر گذاشته اند و در اواخر آن هستند. از این قرار است یک هفته در قرنطینه بمانند و دوباره تست بدهند. پاکدامن که به خانه برگشت، اما محمد رهبری، فرزاد باهر، محمد فتوحی، چون از شهر‌های مختلف آمده اند و ناقل هستند در اتاق‌های جداگانه در خوابگاه شمشیربازی شیرودی قرنطینه شده‌اند. آقای باقرزاده، رییس فدراسیون نیز با فدراسیون پزشکی هماهنگی‌ها را انجام داده تا یک پزشک معاینات اولیه آن‌ها را انجام دهد. همچنین تمام وسایل ضروری را برای آن‌ها تهیه کردیم تا مشکلی نداشته باشند.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه ابتلای ملی پوشان به ویروس کرونا و لغو اردو، برنامه‌های او را برای تیم ملی به هم ریخت یا خیر، تصریح کرد: خیر! چون وقت به اندازه کافی داریم. شاید خواست خدا بود که ما ملی‌پوشان را دعوت کنیم و از آن‌ها تست بگیریم تا مشخص شود مبتلا به ویروس هستند. از خرداد که اماکن ورزشی بازگشایی شدند، منتظر بهبود شرایط بودیم تا اردو را برگزار کنیم، اما هر ماه نه تنها وضعیت بهتر نشد بلکه بدتر هم شد.

او درباره میزان آسیب‌دیدگی کتف مجتبی عابدینی نیز گفت: آسیب‌دیدگی او قدیمی است که سال‌ها از آن رنج می‌برد. با‌توجه‌به شیوع ویروس کرونا خواستیم از این فرصت استفاده کند و به کتفش استراحت بدهد، اما با شروع تمریناتش آسیب‌دیدگی او بدتر شد. از این رو تصمیم گرفتیم به‌طور اساسی به درمان کتفش بپردازد تا برای المپیک دچار مشکل نشود و فعلا دنبال درمان است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->