معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

شاخص کل بورس امروز ۲۵ آبان ۹۹ | شاخص بورس ۹ هزار واحد رشد کرد

  • کد خبر: ۴۹۸۱۵
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
  • ۱
شاخص کل بورس امروز ۲۵ آبان ۹۹ | شاخص بورس ۹ هزار واحد رشد کرد
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۹هزار واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۷هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۱۷ میلیارد و ۹۹ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۵۹ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۳۷۹ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۹ هزار و ۷۱۷ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۵۷ هزار و ۳۶۷ واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری غدیر شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و توسعه معادن و فلزات با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روزی مثبت را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۲۵۴۱ واحد، کل (هم‌وزن) ۶۶ واحد، قیمت (هم‌وزن) ۴۳ واحد، آزاد شناور ۱۶۸۳۹ واحد و شاخص بازار اول ۱۵۷۵۷ واحد رشد و شاخص بازار دوم ۱۴۱۳۴ واحد افت کردند.

 

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۵۵۱ میلیون ورقه به‌ارزش ۴ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومان در ۶۳۱ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۴ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶ هزار و ۳۹ واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری صبا تامین و آهن و فولاد ارفع شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری مالی سپر صادرات، تولید نیروی برق دماوند و صنعتی مینو بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

شاخص کل بورس امروز ۲۵ آبان ۹۹ | شاخص بورس ۹ هزار واحد رشد کرد

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبي باقري
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
يك سوم شدن سرمايه ها و يا نصف شدن ژولهاي وارد شده به بورس ضرري است كه عامل دارد و بايد اين ضرر از جانب ضررزنندگان به نحوي جبران شود. اينكه چند حقوقي الان بخش بسيار ناچيزشان را براي خريد بگذارند تا بازار تكاني بخورد در اصل اين رد گم كردن براي عامل ضرر است
دولت مردم را دعوت به بورس كرده است و بعد به آنها ضرر است
حاكميت با شرايطي كه در سياست خارجي ايجاد مي كندپپپپف باعث ضرر است و حقوقيهايي كه براي خريد بيشتر سهام از شركتهايي كه 40 تا 50 درصد آن را دارند، اقدام به فروش سهام مي كنند، اينها عامل ضرر زننده به مردم بيچاره اي هستند كه جايي براي حفظ ارزش پولشان جز بورس نديده اند. آيا حديث لاضرر و لاضرار اينگونه جاها را نمي گيرد. پيامبر جلو ضرر بر مردمش را مي گرفت ، فقط براي فتوا در مورد قطع عضو براي جلوگيري است.
آيا اين مردم نسبت به موسسات مالي كه جلو ضررشان گرفته شد اولويت ندارند.
حقوقيها و بانكهاي ي ضرر زننده معلومند و مشخص و ضرر از طريق بازگرداندن سهامهاي خريداري شده با قيمت ارزان نيز ممكن است پس چرا نبايد اقدامي صورت گيرد در جهت جبران ضرر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->