کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

حامد بهداد در چهل‌و‌هفتمین سال زندگی؛ کم‌رنگ‌تر در رسانه‌ها، فعال‌تر در فضای مجازی

  • کد خبر: ۴۹۹۰۸
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
حامد بهداد در چهل‌و‌هفتمین سال زندگی؛ کم‌رنگ‌تر در رسانه‌ها، فعال‌تر در فضای مجازی
در عوض کم‌کاری در سینما، حامد بهداد در فضای مجازی، مخصوصا اینستاگرامش فعالیتش را بیشتر از قبل کرده است. او در اینستاگرام بیش از یک‌و‌نیم میلیون فالوئر دارد که علاوه بر اخبار فعالیت‌های هنری‌اش درباره موضوعات اجتماعی هم برای فالوئرهایش می‌نویسند.
ایمان فروزان نیا | شهرآرانیوز - بسیاری از طرف‌داران سینما حامد بهداد را به دلیل بازی خاص و شخصیتش دوست دارند. بهداد اهل فلسفه‌بافی در مورد زندگی است. مثلا به کلمه سلبریتی متفاوت از باقی هنرمندان نگاه می‌کند و دوست دارد این اسم «مزخرف» را از او بردارند. درباره ازدواج متفاوت فکر می‌کند و می‌گوید: «به زندگی مشترک اعتقاد دارم. روش درستی است، چون طی سالیان جواب داده است. آن حالت درست الان با شرایط زندگی من هماهنگ نیست. این اعتقاد من است. بدیهی است که دوست دارم ازدواج کنم و بچه‌دار شوم، اما الان شرایطم مناسب نیست. در هیچ کجا از این شهر، من هیچ کورسویی از دوست داشتن در یک حریف و همراه نمی‌بینم.»

حامد بهداد در چهل‌و‌هفتمین سال زندگی‌اش کمتر از چهل‌و‌شش سالگی در صدر اخبار بود. او سال قبل بابت بازی در «قصر شیرین» جوایز متعددی گرفت و طرف‌دارانش را با بازی عالی‌اش کیفور کرد، ولی امسال تنها از پنجره شبکه نمایش خانگی و با سریال «دل» همراه علاقه‌مندانش بود. بازی‌ای که انتقاد‌های زیادی به دنبال داشت، چه از طرف منتقدان سینما و تلویزیون، چه کاربران فضای مجازی و یا سلبریتی‌هایی که در اینستاگرام دنبال حاشیه هستند. البته بهداد به این انتقاد‌ها واکنش جدی نشان نداده است و به نظر می‌رسد بر خلاف بعضی از بازیگران که از بازی در سریال دل پشیمان هستند، با بازی در این سریال مشکلی ندارد.

در عوض کم‌کاری در سینما، بهداد در فضای مجازی، مخصوصا اینستاگرامش فعالیتش را بیشتر از قبل کرده است. او در اینستاگرام بیش از یک‌و‌نیم میلیون فالوئر دارد که علاوه بر اخبار فعالیت‌های هنری‌اش درباره موضوعات اجتماعی هم برای فالوئرهایش می‌نویسند؛ از تخریب خانه پدری مشکاتیان در نیشابور گرفته، تا کمک به کودکان سیل‌زده بنگلادشی یا چند پرونده قضایی که البته بابت اظهارنظرش درباره آن‌ها از سوی برخی رسانه‌ها و مردم حسابی مورد انتقاد هم قرار گرفت.

او از ظرفیت اینستاگرام برای ادای احترام به چهره‌های هنری کشور هم به درستی بهره می‌برد؛ مثلا چند وقت قبل در پستی از استاد حبیب ا... بیگناه یاد کرده بود یا در مرداد که همایون عطاردی، آهنگ‌ساز و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون بر اثر کرونا فوت کرد متن تأثیرگذاری برای او در استوری اینستاگرامش نوشت «خداحافظ دوست خوبم، خداحافظ همایون عطاردی. من دستم می‌لرزد، باور نمی‌کنم. چه بسیار بی‌خانه بودم و مهمان اتاق کوچک دانشجویی تو می‌شدم؛ و شعر‌ها خواندی و موسیقی‌ها شنیدیم و خیابان گرگان و نظام‌آباد شاهد آن همه گفتگو است بین ما. چقدر سختی کشیدیم. یادم نمی‌رود اولین باری که مرا دیدی، با صدای بلند، جلوی جمع گفتی «روزی تو مشهورترین بازیگر سینمای ایران خواهی شد». من‌ترین نشدم، اما شدم. آن روز من با یک چمدان قرمز و کهنه، پر از لباس و کتاب، آواره و سرگشته از مشهد رسیده بودم تهران... از آن روز رفاقت ما شروع شد...»

حامد بهداد امسال فعالیتش در یوتیوب را هم از سر گرفته است و صفحه قدیمی‌اش را که ویدئو‌های آن مربوط به ۷ سال قبل بود به‌روز کرده است. او در ۶ ماه گذشته ۶ پست در یوتیوب آپلود کرده که برخی از آن‌ها مربوط به فعالیت‌های هنری و فیلم‌هایش است و برخی درباره نگاه او به زندگی است؛ مثل صحبت‌هایش درباره «معنای زندگی» و «پشیمانی» و اینکه چه کسی غلط و درست را تعیین می‌کند و اینکه از دل کار‌های سیاه است که گاهی کار‌های سفید پدید می‌آیند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->