حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مددی جوان سوزی در استقلال را تکذیب کرد

  • کد خبر: ۴۹۹۳۳
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
مددی جوان سوزی در استقلال را تکذیب کرد
درحالی که جدایی برخی بازیکنان جوان وآینده دار در هفته‌های اخیر انتقاد‌هایی نسبت به سیاستگذاری باشگاه استقلال به دنبال داشته، اما مددی، سرپرست باشگاه استقلال این انتقاد‌ها را درست نمی‌داند وبراین باور است استقلال روی مدار توجه به جوان ها پیش می رود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، چرا استقلال بازیکنی همچون شاهین طاهرخانی را که حتی از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت به راحتی از کف داد؟ سرپرست باشگاه استقلال توجیهاتی برای این انتقادها دارد که جالب توجه است:« متاسفانه در فضای مجازی بحث های نادرستی مطرح شده که استقلال بازیکنان جوانش را دارد به راحتی از دست می‌دهد که این موضوع عاری از واقعیت است. استقلال در فصل جاری بازیکنان بسیار مستعد و آتیه داری در رده‌های مختلف سنی جوانان، امید، زیر ٢١ سال و ٢٣ سال و با قرارداد بلند مدت جذب کرده‌ و چند بازیکن هم از فصول گذشته در این رده سنی داریم که فوق العاده قدرتمند هستند و بی تردید هواداران عزیز نام آن‌ها را در آینده بیشتر خواهند شنید. باید تاکید کنم که شاهین طاهرخانی با نامه عدم نیاز سرمربی تیم به ایشان به واسطه ترافیک امسال استقلال در خط دفاعی، از تیم جدا شد که برای او در ادامه زندگی حرفه‌ای خویش آرزوی موفقیت دارم.» بحث جدایی سجاد آقایی هم مطرح است که مددی در واکنش به این خبر می گوید:« سجاد آقایی بازیکن شایسته تیم استقلال با باشگاه قرارداد دارد. با او جلسه‌ای برگزار کرده و در جلسه هم گفتیم که با قدرت در تمرینات شرکت کند و خودش را  به کادر فنی ثابت کند تا با او درباره تمدید قرارداد دوباره صحبت کنیم. طبیعتا وی باید به قراردادی که میان ایشان و باشگاه وجود دارد، متعهد باشد.» مددی درباره نظر مربیان روی بازیکنان کنونی نیز گفت:«متاسفانه در سال‌های گذشته بازیکنانی به استقلال آمده‌اند که حتی یک دقیقه هم در تیم بزرگسالان بازی نکرده‌اند و حتی برخی از آن‌ها فوتبالشان تمام شده است و به دنبال سرنوشت دیگری رفته‌اند ولی به اعتقاد کادر فنی، بازیکنان فعلی جوان جذب شده توانایی بازی در تیم بزرگسالان را دارند و شاهد هستید  این بازیکنان در کنار تیم بزرگسال در حال تمرین و اثبات عملکرد خود هستند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->