نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

توصیه وکیل مصری به مدیران النصر| شکایت از پرسپولیس را متوقف کنید

  • کد خبر: ۵۰۰۱۷
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
توصیه وکیل مصری به مدیران النصر| شکایت از پرسپولیس را متوقف کنید
دو وکیل آفریقایی به مدیران النصر توصیه کردند سلسله شکایت‌های خود علیه پرسپولیس را متوقف کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا به شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس و درخواست فرجام خواهی این باشگاه پاسخ داد.

طبق اطلاعیه‌ای که روز گذشته کمیته استیناف AFC صادر کرد شکایت نماینده عربستان این بار هم رد شد تا پرسپولیس فینالیست باقی بماند.

باشگاه النصر بعد از اعلام این رای تاکید کرد که به دادگاه داوری ورزشی شکایت خواهد کرد.

روزنامه الاقتصادیه بعد از گفت و گویی که با دو وکیل بین المللی داشت تاکید کرد که شکایت النصر در CAS هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

نصر الدین حزام، وکیل مصری و علی عباس وکیل تونسی در گفت و گویی که با روزنامه الاقتصادیه عربستان داشتند تاکید کردند که شکایت النصر به دادگاه حکمیت ورزشی هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

علی عباس گفت: النصر نباید به CAS شکایت کند چرا که اعتراض این باشگاه فایده‌ای نخواهد داشت و حتی اگر CAS جلسه اضطراری هم برگزار کند به سود نماینده عربستان رای نخواهد داد. تخلف فدراسیون فوتبال ایران ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد.

وکیل مصری هم گفت: شکایت النصر به CAS راه به جایی نخواهد برد و در کنار هزینه مالی بالایی که برای باشگاه دارد پاسخ مثبتی هم دریافت نخواهد کرد. بهتر است که النصر این شکایت را دنبال کند. شکایت جدید در کنار هزینه‌ای که برای النصر دارد زمان بر هم است و این دادگاه بعد از ۳۳ روز دیگر پاسخ خواهد داد و تا آن زمان بازی فینال برگزار می‌شود و به همین خاطر بهتر است که این داستان به پایان رسد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->