نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه
سرخط خبرها

از افشاگری نماینده مجلس تا تهدید فرهاد مجیدی به شکایت+ عکس| رانت‌ ویژه برای اسطوره استقلال؟

  • کد خبر: ۵۰۰۷۳
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
از افشاگری نماینده مجلس تا تهدید فرهاد مجیدی به شکایت+ عکس| رانت‌ ویژه برای اسطوره استقلال؟
یکی از نمایندگان مجلس مدعی شده فرهاد مجیدی بارها از ارز دولتی برای واردات و صادرات استفاده کرده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی توییتری، نام یکی از افراد موجود در لیست دریافت کنندگان ارز دولتی را فاش کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پیشنهاد کوپنی شدن کالا‌های اساسی را برای دسترسی عموم مردم و با قیمت مناسب ارائه داده بود و، اما معمولاً با مخالفت دولتی‌ها مواجه شده است، گفت:، چون این ارز ۴۲۰۰ تومانی مختص افراد خاص است و اجناس آن هم دست مردم نمی‌رسد. آقای ‎فرهاد مجیدی فوتبالیست مشهور ۹ بار درلیست تخصیص ارز دولتی بوده است.

از افشاگری نماینده مجلس تا تهدید فرهاد مجیدی به شکایت+ عکس| رانت‌ ویژه برای اسطوره استقلال؟

او در پاسخ به یکی از کاربران که درباره افشای نام دیگر افراد لیست مذکور پرسیده بود، نوشته است که «آنطور که دیدم، کار افراد دیگر تجارت هست، اما اگر بقیه هم از این جنس بودند، حتماً اعلام می‌کنم.»

واکنش مجیدی به اظهارات نماینده مجلس

در حالی که از سوی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام شده نام فرهاد مجیدی ۹ بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است، اما یکی از مسئولان باشگاه این خبر را تایید نکرد، البته این احتمال وجود دارد فرهاد مجیدی به خاطر انجام کار‌های شخصی نامش در لیست مورد نظر بوده، اما این مسئول چنین موضوعی را تکذیب کرد.

پیش از این باشگاه استقلال هم گویا در دوران مدیریت فتحی در استقلال، ارز نیمایی به ارزش ۵۰۰ هزار دلار در اختیار این باشگاه قرار گرفته که بخشی صرف پرداخت بدهی‌ها شده است.

در همین باره فرهاد مجیدی مطلبی را منتشر کرد:

از افشاگری نماینده مجلس تا تهدید فرهاد مجیدی به شکایت+ عکس| رانت‌ ویژه برای اسطوره استقلال؟

فرهاد مجیدی نوشت: هیچ وقت در ایران شرکت و فعالیت بازرگانی نداشته‌ام و تا به حال حتی یک ریال هم ارز دولتی نگرفته‌ام.

علیه این فرد که متاسفانه نماینده مجلس هم هست، اعاده حیثیت و شکایت خواهم کرد.

از افشاگری نماینده مجلس تا تهدید فرهاد مجیدی به شکایت+ عکس| رانت‌ ویژه برای اسطوره استقلال؟

دروغ می‌گویند تا وایرال بشوند. آدرس غلط می‌دهند تا برای اندکی شهرت، مردم را مقابل دزدی‌ها و اختلاس‌ها فریب بدهند. البته ما در اطراف فوتبال و استقلال با این بی‌اخلاقی‌ها آشنا هستیم و اگر نظارتی بود، با مدیران حقه‌بازی که حالا تمام دروغ‌هایشان ثابت شده، برخورد قاطعانه می‌کردند.

وقتی جریمه دروغگویی در مملکت ما ارزان و پاداش صداقت ناچیز شده است، نماینده مجلس هم به خودش اجازه می‌دهد که هر ادعای بی‌اساسی را مطرح کند.

هیچ وقت در ایران شرکت و فعالیت بازرگانی نداشته‌ام، هرگز حتی یک ریال (دلار) ارز دولتی نگرفته‌ام و علیه این فرد اعاده حیثیت و شکایت خواهم کرد.

امیرآبادی: سند رو می‌کنم

ساعتی بعد احمد امیر آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار متنی در توئیتر خود نوشت: علت مراجعه مجیدی در تیرماه ۹۹ به وزارت صمت چه بوده؟ بقیه اسناد را پس از شکایت ارائه میکنم.

از افشاگری نماینده مجلس تا تهدید فرهاد مجیدی به شکایت+ عکس| رانت‌ ویژه برای اسطوره استقلال؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->