استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

پرونده لیگ جوانان و نوجوانان دوومیدانی را بدون اطلاع ما بستند

  • کد خبر: ۵۰۰۹۵
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
پرونده لیگ جوانان و نوجوانان دوومیدانی را بدون اطلاع ما بستند
حمیده جوان با گلایه از تصمیم فدراسیون برای لغو رقابت‌ها تصریح کرد: برای من جای سؤال دارد چطور مسابقات والیبال و بسکتبال و هندبال برگزار می‌شود، اما دوومیدانی نتوانست یک مرحله باقی‌مانده را برگزار کند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ قبل از اینکه فدراسیون دیگری امسال تصمیم بگیرد در شرایط ویژه شیوع ویروس، مسابقات را برگزار کند، این فدراسیون دوومیدانی بود که دست به یک تابوشکنی زد و با گرفتن مجوز، چندین رویداد را به‌صورت فشرده برگزار کرد. بعد از مسابقات رکوردگیری از برترین‌های ایران، لیگ بزرگ‌سالان در ۳ مرحله برگزار شد و یک مرحله از لیگ نوجوانان و جوانان نیز مهرماه برگزار شد. مسابقات قرار بود یک ماه پیش در چنین‌روزی برگزار شود، اما فدراسیون اعلام کرد به‌دلیل اوج‌گیری شیوع ویروس و درخواست فدراسیون پزشکی‌ورزشی برای لغو این مسابقات، دیگر برگزار نشد و بعد از چندین هفته فدراسیون پرونده رقابت‌های قهرمانی کشور در رده نوجوانان و جوانان را بدون برگزاری هیچ گونه رقابتی بست و با دعوت از تیم‌های برتر کاپ قهرمانی را در فدراسیون اهدا کرد.


قهرمانی با حضور مشهدی‌ها

با در‌نظر‌گرفتن نتایج مرحله نخست تیم‌های اول تا سوم معرفی شدند که تیم پلیمر خلیج فارس با هدایت مربی مشهدی و حضور دوندگان مشهدی به قهرمانی رسید. در بخش دختران تیم پلیمر خلیج فارس قهرمان و تیم‌های شهرداری اردکان و فولاد‌مبارکه سپاهان در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند. هرچند امسال مشهد تیمی راهی این لیگ‌ها نکرد، اما نمایندگانی از مشهد در تیم‌های استان‌های دیگر حاضر شدند. حمیده جوان، مربی مشهدی، هدایت تیم پلیمر خرم‌آباد را به دست گرفت که دوندگان مشهدی را نیز به‌همراه خود به این تیم برد که تیمش موفق شد روی سکوی سوم لیگ بزرگ‌سالان قرار بگیرد. جوان همچنین هدایت تیم پلیمر در لیگ نوجوانان و جوانان دختر را برعهده گرفت که دستاربندان، شادکام، رئوف و نعیمی‌راد از خراسان نیز برای این تیم به میدان رفتند.


از تصمیم فدراسیون ناراحت شدیم

حمیده جوان با گلایه از تصمیم فدراسیون برای لغو رقابت‌ها تصریح کرد: برای من جای سؤال دارد چطور مسابقات والیبال و بسکتبال و هندبال برگزار می‌شود، اما دوومیدانی نتوانست یک مرحله باقی‌مانده را برگزار کند. این در حالی است که پیش‌از‌آن چندین مرحله مسابقه در بخش‌های زنان و مردان برگزار شده بود. او تأکید کرد: با شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم، زیرا علاوه بر اینکه انگیزه ورزشکاران را کم کرد، ضرر‌های مالی برای ما داشت. من در رقابت‌های قهرمانی کشور بدون دستمزد برای تیم استانم کار می‌کنم و تنها رقابت‌هایی که می‌توانم درآمد داشته باشم، در لیگ باشگاهی است که آن هم براساس کسب امتیاز و مدال است.
 
با تعطیل شدن مرحله دوم به راحتی ورزشکاران مشهدی در مجموع حدود ۴۰ میلیون تومان و خودم نیز پنج‌شش‌میلیون تومان ضرر کردیم. مربی دوومیدانی ادامه داد: فدراسیون برای گرفتن چنین‌تصمیمی از مربیان نظرخواهی نکرد و تنها با مدیران باشگاه‌ها گفت‌و‌گویی داشت و گویا آن‌ها را مجاب کرد تا راضی به پایان لیگ شوند؛ زیرا باشگاه‌ها از بابت شرکت در ادامه مسابقات مشکلات مالی نداشتند و ستاد کرونا نیز مجوز برگزاری رقابت‌های مختلف را صادر کرده بود.
 
جوان با بیان اینکه قهرمانی تیم ما مسجل بود، گفت: در مرحله دوم مطمئن بودم ورزشکارانم می‌توانند چندین مدال طلا کسب کنند و حتی رکورد بزنند. تیم ترمه دستجردی اردکان رقیب ما بود، اما نمی‌توانست به ما برسد و در‌نهایت دوم شدند. او با اشاره به برگزاری رقابت‌های نوجوانان زیر ۱۸‌سال آسیا خاطرنشان کرد: براساس تقویم اولیه مسابقات آسیایی کویت قرار بود ۲۱ تا ۲۴‌اسفندماه برگزار شود، اما عجیب است که برخلاف رویه این‌روزها، تاریخ مسابقات جلوتر افتاد و ۱۱ تا ۱۴‌اسفندماه برگزار خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->