پلمپ یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است
سرخط خبرها

تشدید نظارت‌ بر کار اصناف با شروع محدودیت‌های جدید کرونایی اول آذرماه

  • کد خبر: ۵۰۱۳۱
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
تشدید نظارت‌ بر کار اصناف با شروع محدودیت‌های جدید کرونایی اول آذرماه
معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از آغاز طرح تشدید نظارت‌ها با شروع محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذرماه خبر داد و گفت: از اول آذرماه به واحد‌های صنفی که واحد خود را باز می‌کنند، اخطار کتبی و شفاهی داده می‌شود که معمولا اثربخش است و باعث می‌شود خودشان مقررات را رعایت کنند، اما اگر از این کار تبعیت نکنند، اماکن انتظامی واحد‌های متخلف را پلمب می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بهنام نیک منش از انجام بیش از ۹۰۰ هزار بازرسی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اتاق اصناف در سال جاری خبر داد و گفت: در هفته‌های گذشته هم که محدودیت ساعتی برای فعالیت اصناف وضع شده بود، سعی کردیم تا حد امکان واحد‌های صنفی پلمب نشود و با اخطار و تذکر آن‌ها را ترغیب به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنیم؛ بنابراین طی هفته‌های گذشته هم تذکرات لازم به واحد‌های صنفی که از ساعت ۱۸ به بعد فعالیت می‌کردند داده شده است و آن‌ها هم رعایت کردند.

 

وی با بیان اینکه بازرسی از ۴۰۰ هزار واحد صنفی نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها نیز دارد و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم در اصل بر عهده وزارت بهداشت است: در حال حاضر تلاش ما این است که در یک سامانه مشخص همه موارد تذکر، پلمب و بازرسی‌های انجام شده ثبت شود.

 

نیک منش در ادامه از آغاز طرح تشدید نظارت‌ها با شروع محدودیت‌های جدید از اول آذر خبر داد و گفت: از اول آذر هم به واحد‌های صنفی که واحد خود را باز می‌کنند اخطار کتبی و شفاهی داده می‌شود که معمولاً اثر بخش است و باعث می‌شود خودشان مقررات را رعایت کنند، اما اگر از این کار تبعیت نکنند اماکن انتظامی واحد متخلف را پلمب میکند.

 

با اوج گیری شمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا، از ٢٠ آبان ماه فعالیت تمام مشاغل غیرضروری در ۲۵ مرکز استان از جمله تهران تا ساعت ١٨ مجاز و مشاغل گروه ٣ و ٤ نیز به طور کلی تعطیل شدند. در مجموع در ۸۹ شهرستان مقررات سختگیرانه اجرا شده است. اما با توجه به ادامه اوج گیری آمار مبتلایان و فوتی‌ها از روز شنبه، اول آذر همه مشاغل به جز مشاغل سطح یک مانند مراکز تهیه مایحتاج ضروری مردم، خدمات‌رسانی ضروری، امداد و نجات، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز درمانی و سلامت از جمله بیمارستان‌ها و مطب‌ها و مراکز تامین زیرساخت آب، برق، گاز و تلفن تعطیل هستند و قوانین منع رفت و آمد نیز اجرا خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->