تاکید بر توجه والدین بر تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک ضربان قلب در افراد میانسال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید هشدار به بانوان برای استفاده از لوازم آرایشی دارای مواد مضر و سمی گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران عادی‌انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرائم بازتر می‌کند وزیر بهداشت: سکو‌های اینترنتی دارو فقط وظیفه تحویل دارو از داروخانه تا درب منزل بیماران را دارند
سرخط خبرها

جزئیات شروط جدید استخدام معلمان

  • کد خبر: ۵۰۱۳۴
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
جزئیات شروط جدید استخدام معلمان
وزیر آموزش و پرورش درباره مصوبه دیروز شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص استخدام معلمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به این پرسش که اقدام تازه وزارت آموزش و پرورش برای بهبود وضعیت سامانه شاد چیست؟ گفت: عموم فرهنگیان آگاه هستند که شاد یک مولود شش‌ماهه است و از آن روزی که آغاز به کار کرده تا به حال برای بهبود وضعیت آن تلاش کرده‌ایم تا پاسخگوی نیاز فرهنگیان باشد.

وی افزود: مشکل اصلی سامانه شاد در حال حاضر این است که دریافت یا انتقال اطلاعات در برخی ساعات روز با ایراد مواجه است که ما هم ساعات کلاس‌ها را در طول هفته توزیع کردیم و هم با همراه اول که زیرساخت این کار را فراهم کرده، گفت‌وگو کرده‌ایم تا این زیرساخت‌ را تقویت کنند.

حاجی‌میرزایی تاکید کرد: قطعاً کسانی که از این سامانه استفاده می‌کنند می‌توانند شهادت دهند که مشکلات شاد روند نزولی را طی می‌کند.

وی درباره مصوبه دیروز شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره معلمان نیز اظهار کرد: دیروز در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب‌ شد که منحصرا ورود معلم، مدیر، مشاور، مربی پروشی و مراقب سلامت از طریق دانشگاه «شهید رجایی» و «فرهنگیان» باشد. این دو دانشگاه البته اجازه دارند که از ظرفیت سایر دانشگاه‌ها تحت نظارت خودشان استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اما در هر صورت هیچ‌کس نمی‌تواند معلم باشد مگر اینکه یک دوره حداقل یک‌ساله را در این دو دانشگاه طی کرده باشد. در این جلسه همچنین تصویب شد که هرکس در آموزش و پرورش تدریس می‌کند، مدرک صلاحیت معلمی را هم داشته باشد که چگونگی احراز این صلاحیت‌ها هم به شورای عالی آموزش و پرورش و دولت سپرده شده است.

وی در پایان گفت: همچنین در این جلسه مصوب شد که استخدام معلمان در هر منطقه براساس ظرفیت‌های بومی آنجا باشد، البته از هر جای کشور هم که بخواهند در منطقه‌ای استخدام شوند، مخالفتی وجود ندارد ولی اگر به آن منطقه بروند تا پایان خدمت باید در آنجا مشغول باشند.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->