حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها

انتخاب کمیته فنی استقلال بعد از انتخاب سرمربی و بازیکنان | سیاست‌های وارونه در فوتبال ایران

  • کد خبر: ۵۰۱۵۶
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
انتخاب کمیته فنی استقلال بعد از انتخاب سرمربی و بازیکنان | سیاست‌های وارونه در فوتبال ایران
مسئولان باشگاه استقلال درحالی به‌تازگی نام برخی پیشکسوتان استقلال را در فهرست کمیته فنی قرار داده‌اند که با انتخاب مربیان و بازیکنان جدید برای لیگ بیستم، درعمل کاری برای اعضای این کمیته باقی نمی‌ماند.

گروه ورزش| شهر آرا نیوز، کمیته فنی باشگاه استقلال در شرایطی انتخاب شده که عملا کار مهمی تا پایان فصل ندارد. روال است که چنین کمیته‌هایی تشکیل شوند تا در انتخاب کادرفنی و بازیکنان نقش ایفا کنند اما کمیته فنی استقلال در شرایطی گزینش شده که تصمیم‌گیران باشگاه هم سرمربی را برگزیده‌اند و هم بازیکنان را.

حال اگر ملاک از تشکیل این کمیته کمک به کادر فنی است که باید از تصمیم‌گیران باشگاه استقلال پرسید پس نقش دستیاران و مشاورانی که در کادر فنی حضور دارند چه می‌شود و آیا انتخاب این کمیته برای یاری‌رساندن به کادر موازی‌کاری نیست؟

البته انتخاب برخی افراد در کمیته فنی استقلال هم جای بسی تأمل دارد و مشخص نیست خسرو حیدری که خود تازه از فوتبال فارغ شده و تجربه آن‌چنانی ندارد، به چه منظوری در این کمیته قرار گرفته است و آیا حضور او می‌تواند برای فکری که از کسوت بیشتری برخوردار است مفید باشد؟

پیش‌تر نیز حضور امید روانخواه در کمیته فنی استقلال شگفت‌آور می‌نمود و مشخص نشد که تصمیم‌گیران باشگاه استقلال چرا فردی را که زمان قابل توجهی هم در استقلال فعالیت نکرده و دانش آن‌چنانی در فوتبال ندارد، در کمیته فنی قرار داده‌اند.

البته برخی افراد که چهره‌های کاریزماتیکی محسوب می‌شوند در این کمیته جای داده می‌شوند که از جمله می‌توان به بهتاش فریبا اشاره کرد که حضورش در کمیته فنی استقلال همواره منشأ خیر بوده اما برخی نام‌ها تا رسیدن به مرزی که قابلیت اثر‌گذاری در چنین کمیته‌هایی را داشته باشند، فرسنگ‌ها فاصله دارند و روشن نیست به چه واسطه‌ای از یکی از مهم‌ترین نقاط باشگاه سر در می‌آورند.

باشگاه استقلال نباید انتخاب کمیته فنی را از سر رفع تکلیف یا حفظ ظاهر برگزیند و باید هم زمان انتخاب را به‌درستی در نظر بگیرد و هم هدف از به‌کارگیری افراد را تا این کمیته جایگاه واقعی خود را در باشگاه باز کند و نقشی کلیدی و محوری داشته باشد. این کمیته به‌ویژه برای باشگاه استقلال که در طول سال بارها با وضعیت بحرانی‌ ناشی از نبود مدیر یا حتی سرمربی مواجه می‌شود، بسیار ضروری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->